misschien stomme vraag, maar wat staat er???? zie je het wel vaker posten.quote:
FIPO! maar dan in kudt schrijfstijl.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien stomme vraag, maar wat staat er???? zie je het wel vaker posten.
Oke bedankt, weer wat geleerd.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
FIPO! maar dan in kudt schrijfstijl.
First Post
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:31 schreef Gert het volgende:
Dit wordt weleens als een soort virtueel café gezien, en ik denk dat de vergelijking aardig opgaat. Soms kom ik hier binnen, en is de samenstelling van de bezoekers en/of hun gespreksonderwerp zodanig dat ik op dat moment niet zo'n behoefte voel om wat te zeggen. Of zeg ik wat maar krijg ik weinig reactie. En soms is het beregezellig en blijf je veel langer plakken dan je van plan was.
Ik denk dat bijna iedereen dat wel heeft hier, de een wat meer dan de ander.
Ik ga voor een glas thee.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Een virtueel café waar je geen rondjes kan geven
Nee, dan kom je op Noek's haterslist.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:38 schreef Copycat het volgende:
Ik vind stiekem niet iedereen wel lief. Mag dat?
Was heus niet naar bedoelt hoorquote:
Iets zegt mij dat je ergens in blijft hangenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het merendeel denkt 'Daar heb je Nmns weer'.
Die schrijft ze in bloed van Roemeensche maagdenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, dan kom je op Noek's haterslist.
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, dan kom je op Noek's haterslist.
Ik vind Soury leuk als ze kwaad doetquote:Op woensdag 2 december 2009 14:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom nou weer zo'n gay TT, dit is vragen om een kwade Soury
Jij wilt gewoon je street cred niet verliezen.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:38 schreef Copycat het volgende:
Ik vind stiekem niet iedereen wel lief. Mag dat?
You so wish.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Iets zegt mij dat je ergens in blijft hangen
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind Soury leuk als ze kwaad doet
Je bent een kwartier te laatquote:Op woensdag 2 december 2009 14:55 schreef Talitha het volgende:
Mijn goede voornemen voor 2010: ik ga beginnen met roken! [ afbeelding ]
Geeft niks, ontspan gewoon, zet een natuurfilmpje op, dan steekt ie vanzelf wel weer zijn koppetje opquote:Op woensdag 2 december 2009 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wilde hem echt posten Jian, maar ik kan de kleine Teun niet vinden
Dan moet je wel stoppen met fietsenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:55 schreef Talitha het volgende:
Mijn goede voornemen voor 2010: ik ga beginnen met roken! [ afbeelding ]
Dat is zielig, die zijn nog geen drie jaar oud dus.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die schrijft ze in bloed van Roemeensche maagden
Ik ben nooit te laat. Jij bent gewoon een kwartier te vroeg.quote:
Oh sorryquote:Op woensdag 2 december 2009 14:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben nooit te laat. Jij bent gewoon een kwartier te vroeg.
[insert PI]_!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is zielig, die zijn nog geen drie jaar oud dus.
Geldt dat rookverbod nu ook al op de fiets?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan moet je wel stoppen met fietsen
Biertje?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:05 schreef Noek het volgende:
Wat een kut kroeg.
Dus ik was bij de dokter, vraagt die aan mij,' Verdient dat nog wat, dat spinnen?' Zeg ik,' Dat doktertje spelen, wat verdient dat nu tegenwoordig?' Toen ging hij lachen en ik mompelde iets van 10 euro ofzo.
Zullen we Frankrijk wel treffen, of Spanjequote:Op woensdag 2 december 2009 15:05 schreef Jian het volgende:
Heej Oranje toch in Pot 1 voor de loting WK .... ipv Frankrijk
Dat schoot ook al door mijn hoofd, alhoewel Spanje ook in pot 1 zit, maar in plaats daarvan zal het Portugal wel wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zullen we Frankrijk wel treffen, of Spanje.
frankrijk rollen we gewoon op. spanje is iets lastigerquote:Op woensdag 2 december 2009 15:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zullen we Frankrijk wel treffen, of Spanje.
portugal is kloteploeg idd, doe servie of griekenland maar ofzoquote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat schoot ook al door mijn hoofd, alhoewel Spanje ook in pot 1 zit, maar in plaats daarvan zal het Portugal wel worden
Doe es, malle jongen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:09 schreef Maanvis het volgende:
Geld verdienen met spinnen? Ik zal het mijn katten voorleggen, volgens mij worden zij dan slapend rijk!
Nou en, kom maar op.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat schoot ook al door mijn hoofd, alhoewel Spanje ook in pot 1 zit, maar in plaats daarvan zal het Portugal wel worden
Waar? Waar? Waar?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:11 schreef hondjes het volgende:
Dees..eindelijk geslaagd,,je jas is leuk.
Noem jij Noek nu een homo?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:14 schreef hondjes het volgende:
Teruglezen, Noek, maar dat is voor homos..
Ik zie het voor deze keer door de vingers. Maar laat het niet nog een keer gebeuren.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou en, kom maar op.
Portugal heeft zich ook pas na play offs kunnen kwalificeren en Frankrijk is ook wel te pakken.
Dat we geen landen als Brazilië, Spanje, Engeland, Duitsland kunnen loten, is puik. PUIK ja. Waar komt dat woord nou ineens weer vandaan.
quote:Puik. Oorspronkelijk de naam van een soort van Delftsch laken (door Aert v. d. Goes in 1550 tegenover de andere holl. lakensoorten gesteld, die "alle grove lakenen zijn"). Het woord kreeg de tegenwoordige beteekenis in samenstellingen als: puik-best (± 1500 reeds puik-goet), "puike waar".
Leuk, Dees!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu op zoek naar een bijpassende shawl
Graag gedaanquote:Op woensdag 2 december 2009 15:11 schreef Gert het volgende:
Dat we geen landen als Brazilië, Spanje, Engeland, Duitsland kunnen loten, is puik. PUIK ja. Waar komt dat woord nou ineens weer vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |