quote:Op woensdag 2 december 2009 14:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind Soury leuk als ze kwaad doet
Je bent een kwartier te laatquote:Op woensdag 2 december 2009 14:55 schreef Talitha het volgende:
Mijn goede voornemen voor 2010: ik ga beginnen met roken! [ afbeelding ]
Geeft niks, ontspan gewoon, zet een natuurfilmpje op, dan steekt ie vanzelf wel weer zijn koppetje opquote:Op woensdag 2 december 2009 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wilde hem echt posten Jian, maar ik kan de kleine Teun niet vinden
Dan moet je wel stoppen met fietsenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:55 schreef Talitha het volgende:
Mijn goede voornemen voor 2010: ik ga beginnen met roken! [ afbeelding ]
Dat is zielig, die zijn nog geen drie jaar oud dus.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die schrijft ze in bloed van Roemeensche maagden
Ik ben nooit te laat. Jij bent gewoon een kwartier te vroeg.quote:
Oh sorryquote:Op woensdag 2 december 2009 14:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben nooit te laat. Jij bent gewoon een kwartier te vroeg.
[insert PI]_!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is zielig, die zijn nog geen drie jaar oud dus.
Geldt dat rookverbod nu ook al op de fiets?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan moet je wel stoppen met fietsen
Biertje?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:05 schreef Noek het volgende:
Wat een kut kroeg.
Dus ik was bij de dokter, vraagt die aan mij,' Verdient dat nog wat, dat spinnen?' Zeg ik,' Dat doktertje spelen, wat verdient dat nu tegenwoordig?' Toen ging hij lachen en ik mompelde iets van 10 euro ofzo.
Zullen we Frankrijk wel treffen, of Spanjequote:Op woensdag 2 december 2009 15:05 schreef Jian het volgende:
Heej Oranje toch in Pot 1 voor de loting WK .... ipv Frankrijk
Dat schoot ook al door mijn hoofd, alhoewel Spanje ook in pot 1 zit, maar in plaats daarvan zal het Portugal wel wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zullen we Frankrijk wel treffen, of Spanje.
frankrijk rollen we gewoon op. spanje is iets lastigerquote:Op woensdag 2 december 2009 15:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zullen we Frankrijk wel treffen, of Spanje.
portugal is kloteploeg idd, doe servie of griekenland maar ofzoquote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat schoot ook al door mijn hoofd, alhoewel Spanje ook in pot 1 zit, maar in plaats daarvan zal het Portugal wel worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |