misschien stomme vraag, maar wat staat er???? zie je het wel vaker posten.quote:
FIPO! maar dan in kudt schrijfstijl.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien stomme vraag, maar wat staat er???? zie je het wel vaker posten.
Oke bedankt, weer wat geleerd.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
FIPO! maar dan in kudt schrijfstijl.
First Post
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:31 schreef Gert het volgende:
Dit wordt weleens als een soort virtueel café gezien, en ik denk dat de vergelijking aardig opgaat. Soms kom ik hier binnen, en is de samenstelling van de bezoekers en/of hun gespreksonderwerp zodanig dat ik op dat moment niet zo'n behoefte voel om wat te zeggen. Of zeg ik wat maar krijg ik weinig reactie. En soms is het beregezellig en blijf je veel langer plakken dan je van plan was.
Ik denk dat bijna iedereen dat wel heeft hier, de een wat meer dan de ander.
Ik ga voor een glas thee.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Een virtueel café waar je geen rondjes kan geven
Nee, dan kom je op Noek's haterslist.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:38 schreef Copycat het volgende:
Ik vind stiekem niet iedereen wel lief. Mag dat?
Was heus niet naar bedoelt hoorquote:
Iets zegt mij dat je ergens in blijft hangenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het merendeel denkt 'Daar heb je Nmns weer'.
Die schrijft ze in bloed van Roemeensche maagdenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, dan kom je op Noek's haterslist.
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, dan kom je op Noek's haterslist.
Ik vind Soury leuk als ze kwaad doetquote:Op woensdag 2 december 2009 14:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom nou weer zo'n gay TT, dit is vragen om een kwade Soury
Jij wilt gewoon je street cred niet verliezen.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:38 schreef Copycat het volgende:
Ik vind stiekem niet iedereen wel lief. Mag dat?
You so wish.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Iets zegt mij dat je ergens in blijft hangen
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind Soury leuk als ze kwaad doet
Je bent een kwartier te laatquote:Op woensdag 2 december 2009 14:55 schreef Talitha het volgende:
Mijn goede voornemen voor 2010: ik ga beginnen met roken! [ afbeelding ]
Geeft niks, ontspan gewoon, zet een natuurfilmpje op, dan steekt ie vanzelf wel weer zijn koppetje opquote:Op woensdag 2 december 2009 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wilde hem echt posten Jian, maar ik kan de kleine Teun niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |