Tuurlijk heb ik daar junkies gezien. Net zoals ik die zie bij Amsterdam Centraal, en in het gewone centrum.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:58 schreef donthate het volgende:
[..]
Omg zeg ik dat dan? ik zeg in de verste verte niet dat het een ghetto is Dus mvr heeft ok geen vercrackte junks gezien als je daar te lang na kijk dat die mongolen je gelijk een klap geven? zeg tog niet dat het scary is zeg alleen dat je met woorden niet verder komt daar
Maar onttopic ff in plaats van dat nutteloze gezeik enige wat ik aan gaf is dat ik er anders door ben gan denken maar ik maak tog ook geen eigen verhaal ervn vanwege dat ik je een kut mening vind hebben?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit. Het enige dat de Bijlmer je geleerd heeft is hoe je jezelf verlaagt. Ik zou zeggen, wees er trots op.
Deze wil ik wel op een tegeltje!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:03 schreef Equites het volgende:
De normale volwassen manier is die jongen een tik verkopen
Kortom: Het heeft geen bal te maken met het slaan van iemand die je een zoen geeft waravan je niet gediend bent.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:00 schreef donthate het volgende:
[..]
Mijn punt is als je daar paar keer aangevallen word of dreigend voor je gaan staan dan ben je eerder geneigd om terug te slaan of een klap uit te delen? IK zeg niet dat het logish is dat je maar gaat rammen en dat het stoer en geweldig is ik geef alleen aan dat als je daar een paar keer door zon junk ofzo zo maar een duw krijgt omdat je te lang kijkt dat je dan toch wel een klap terug geeft? Is dat zon rare reden
Precies.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:01 schreef Equites het volgende:
Laten we het er gewoon op houden: De meeste mannen vinden het prima dat er homo's zijn, zolang zij hun niet lastigvallen. Zelfde geld voor geloven, geloof wat je wil maar kom niet aan mijn deur met je propaganda onzin.
Alleen als Ang3l me zoent ga ik slaanquote:Op woensdag 2 december 2009 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je ziet zelf niet in dat dat wel erg triest is zo'n opmerking? Ik ben er sowieso voor dat er niemand geslagen wordt. Of die ander nu man of vrouw is, hetero, homo, bi, trans. En ook ongeacht wwat ik zelf ben. Ik mag dan homo zijn, maar ik wil ook niet dat een hetero geslagen wordt. Wat een BS Equites, echt
[..]
Het is exact hetzelfde als dat ik op de beek zou worden gepakt door een vrouw. Wil ik ook niet. Ga ik dan slaan? Nee.
Het is ook gelijk aan op de bek gepakt worden door een lelijke nicht. Wil ik ook niet. Ga ik dan slaan? Nee.
Prima hoor, daar is iedereen het eme eens. Maar je mept een jehova getuige toch ook niet op zijn bek als ie je aanspreektquote:
Stuur er meteen een naar mij aubquote:Op woensdag 2 december 2009 15:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Deze wil ik wel op een tegeltje!
Ooow! Ow... nee oke... o sorry. Het spijt me. Nee dit maakt het meteen duidelijk waarom je post zoals je post. Het spijt mequote:Op woensdag 2 december 2009 15:02 schreef donthate het volgende:
[..]
Helemaal goedDie mensen hier zijn net zo vervelend als gelovige die je wat aan willen praten ik denk er zo over en ik hoef jullie menings niet over te nemen
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Slaan zou ik ook niet zo snel doen nee, das echt onzin. Net zoals een vrouw het echt niet in dr hoofd moet halen om mij te slaan als ik dr probeer te zoenen.
Spank me daddy!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Alleen als Ang3l me zoent ga ik slaanAnders niet
Een kleine pets is toch echt iets anders dan een gebalde vuist recht in je gezichtquote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
![]()
Het risico is toch dat je een pets op je wang krijgt?
Als iemand mij zomaar zou beginnen te zoenen zou ik dat van schrik misschien wel doen.
Iiiieeeuuwwww! Homo!quote:
Dat vind ik eigenlijk net zo debiel, ligt natuurlijk op de manier waarop, maar ik ben sowieso niet van het "op de bek pakken" zeg maar, maar na een gezellig avond een zoenpoging doen mag vind ik niet beantwoord worden met een tik.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
![]()
Als iemand mij zomaar zou beginnen te zoenen zou ik dat van schrik misschien wel doen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik daar junkies gezien. Net zoals ik die zie bij Amsterdam Centraal, en in het gewone centrum.
Maar ik heb idd nog nooit een klap gehad, nog niet eens meegemaakt dat iemand zijn smoel lostrokZelfs als ze geld kwamen schooien en we zeiden dat ze niets kregen, liepen ze gewoon weg, in zichzelf pratend.
Ik heb daar idd geen agressie gezien nee. Ik zeg niet dat het er niet is, maar agressie heb je overal. Jij doet net alsof de bijlmer iets is waar je niet normaal kan rondlopen, omdat je om het minste geringste een klap voor je smoel krijgt. En dat vind ik gewoon behoorlijk overdreven
Denk dat het idd dat het er ook gewoon aan ligt hoe je jezelf hebt gedragen. Als je in een kroeg staat, gezellg aan het kleppen of dansen bent met je vriendinnen, en er komt ineens één of andere gozer op je af die je zo op je bek pakt, dan kan hij een klap verwachten vind ik.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
![]()
Dan kan je net zo goed een vuist geven want dan ben je bij allebei fout bezigquote:Op woensdag 2 december 2009 15:11 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Een kleine pets is toch echt iets anders dan een gebalde vuist recht in je gezicht
Hé junkie, wat heb jij op?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:12 schreef donthate het volgende:
[..]
eg tog niet dat het scary is zeg alleen dat je met woorden niet verder komt daar
Herhaal het nog maar een keer omdat jij ook weer je eigen verhaal ervan maakt En ik gaf alleen aan dat je er met woorden niet ver komt
k heb daar idd geen agressie gezien nee. Ik zeg niet dat het er niet is, maar agressie heb je overal. Jij doet net alsof de bijlmer iets is waar je niet normaal kan rondlopen
Dit geeft al aan dat je waarschijnlijk aan de rand van de bijlmer geweest bent daar is het net zo rustig als een kakwijk(JE VERGEET ALLEEN DAT DE BIJLMER NET ZO GROOT IS ALS EEN MIDDELGROTE STAD) als arnhem of nijmegen
Maar niet dat ik nu ghetto achtig wil gaan doen maar ik heb er 2jaar gewoond Het huis van mijn buren onder vuur genomen er is 1man vermoord in de lift van mn flat bij mij achter waar ik toen woonde is er een door zijn hoofd geschote. Er is iemand tussen het vuil dood gevondenEn natuurlijk is het geen ghetto maar in tegenstelling tot waar ik nu al 2jaar woon is er in die tijd 1x iemand berooft in 3jaar in de verste omtrek gebeurd er niks maar nu weer ontoppic want dit is een andere discussie dn moet er maar iemand aan maken over de bijlmer en heb nu ook geen zin in discussie want ik heb er gewoond en jij ergens anders dus er valt geen discussie over te maken
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:12 schreef donthate het volgende:
[..]
eg tog niet dat het scary is zeg alleen dat je met woorden niet verder komt daar
Herhaal het nog maar een keer omdat jij ook weer je eigen verhaal ervan maakt En ik gaf alleen aan dat je er met woorden niet ver komt
k heb daar idd geen agressie gezien nee. Ik zeg niet dat het er niet is, maar agressie heb je overal. Jij doet net alsof de bijlmer iets is waar je niet normaal kan rondlopen
Dit geeft al aan dat je waarschijnlijk aan de rand van de bijlmer geweest bent daar is het net zo rustig als een kakwijk(JE VERGEET ALLEEN DAT DE BIJLMER NET ZO GROOT IS ALS EEN MIDDELGROTE STAD) als arnhem of nijmegen
Maar niet dat ik nu ghetto achtig wil gaan doen maar ik heb er 2jaar gewoond Het huis van mijn buren onder vuur genomen er is 1man vermoord in de lift van mn flat bij mij achter waar ik toen woonde is er een door zijn hoofd geschote. Er is iemand tussen het vuil dood gevondenEn natuurlijk is het geen ghetto maar in tegenstelling tot waar ik nu al 2jaar woon is er in die tijd 1x iemand berooft in 3jaar in de verste omtrek gebeurd er niks maar nu weer ontoppic want dit is een andere discussie dn moet er maar iemand aan maken over de bijlmer en heb nu ook geen zin in discussie want ik heb er gewoond en jij ergens anders dus er valt geen discussie over te maken
Kunnen we van jouw leven geen reality-soap maken? Ik smul er van!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:12 schreef donthate het volgende:
[..]
Ach, ik kan niet echt zeggen dat ik het idee heb dat jouw imo vrij domme posts mijn mening uitdragen sorry.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:49 schreef Equites het volgende:
[..]
Die conclusie trokken (haha ik zei trokken) wij ook al NotYou maar je zegt wel nog ff, alles chill daar op je apenrots?Blijkbaar kan jij er ook gezellig bij gaan zitten.
Je hebt niets normaal te vinden; als iets normaal is betekent dat, dat het voldoet aan de norm die door de meerderheid bepaald/gezet wordt. Daar heteroseksualiteit de norm is en homoseksualiteit daarvan afwijkt is 't per definitie al niet normaal wat overigens heel iets anders is dan onacceptabel.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:43 schreef Equites het volgende:
[..]
Jij bent zeker homo? Ik heb geen hekel aan homo's hoor. Op me werk lopen er ook een paar en daar kan ik het prima mee vinden. Wil nog niet zeggen dat het ik normaal vind.
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:34 schreef Equites het volgende:
[..]
Mannen gebruiken nu eenmaal geweld tegen mannen. Niet alle mannen zijn tegenwoordig van die metrosexuele gladjakkers. Gelukkig niet.
Dat denk ik niet hoor. Alleen als mannen heel lang geen vrouwen zien en er geen seks mee kunnen hebben, kan het gebeuren (zoals in de bak bv).quote:Op woensdag 2 december 2009 15:13 schreef Ang3l het volgende:
Maar jongens, waar hebben we 't nu eigeenlijk over? TS is duidelijk zo closet als 't maar zijn kan. Er bestaan uberhaubt geem hetero-mannen, alleen mannen die mij nog niet hebben ontmoet. Plus: na een kratje bier is iedereen zo nicht als de pest.
*rent hard weg, bang voor de rieken en toortsen*
O kut, verkeerde kant op.
*rent hard de andere kant op, van de Bijlmer weg, achtervolgd door pistolen en zwaaiende vuisten*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |