je portemonnee jatten vergelijken met een kus is wat krom. Het tweede is een stuk positiever bedoeld dan het eerstequote:Op woensdag 2 december 2009 14:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat het in een reflex gebeurt.
Je zou ook kunnen reageren als iemand jouw portemonnee begint te jatten (en dus met zijn hand in jouw zak zit) met "hee, wat doe je?". Je kan ook meteen een knal uitdelen.
Zoiets heet een reflex. Heel natuurlijk. Net als homoseksualiteit overigens.
Dat is helemaal niet de strekking van dit topic en volgens mij heb je dat best doorquote:Op woensdag 2 december 2009 14:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je het niet prettig vindt om gezoend te worden door een homoman, ben je een homofoob. Dat is de strekking van dit topic. En daar verzet ik me tegen.
Hij wil ermee zeggen dat hijzo'n geweldig persoon is dat hij geweld moet gebruiken om iets op te lossenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat wil je nu precies zeggen? Dat het logisch is dat een man slaat? Of dat het alleen logisch is dat een man in een achterstandswijk slaat? Of dat het alleen logisch is dat de man slaat als de andere man ook slaat? Ik snap je punt niet. Er zegt iemand dat het beter is met woorden zaken op te lossen dan met vuisten en dat geldt nog steeds, ongeacht of er ook anderen of andere wijken zijn waarbij men er meteen op los rost.
Er zijn ook mensen die moorden. Dan doet niets af aan het feit dat het beter is de ander te laten leven
Ik zeg toch, met heel goede vrienden kan ik best een twee persoonsbed delen. Maar ik ga niet met een vreemde kerel een bed delen.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik slaap met mijn beste vriendin ook gerust in een bed. Da's een meisje. Ik ben homo. Dus dat is op zich hetzelfde als 2 heteroseksuele mannenSoms raak je elkaar per ongeluk aan, maar het betekent geen ene biet want we winden elkaar niet op. Nah, dat zou bij 2 volkomen heteroseksuele mannen dan ook hetzelfde moeten zijn?
Of zijn al die towel-snaps na het gezamenlijke douchen soms uitingen van latente homosexualiteeit?
Ik denk dat echte hetero's daar neiets achter zullen zoeken als ze eens noodgedwongeen met een beste vriend in een 1p bed moeten krruipeen hoor.
Correct me if I'm wrong!
Omg zeg ik dat dan? ik zeg in de verste verte niet dat het een ghetto is Dus mvr heeft ok geen vercrackte junks gezien als je daar te lang na kijk dat die mongolen je gelijk een klap geven? zeg tog niet dat het scary is zeg alleen dat je met woorden niet verder komt daarquote:Op woensdag 2 december 2009 14:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Me vriend heeft er een poos gewoond ja, dus ik kwam er regelmatig.
En het enige wat me opviel was dat ong. 85% buitenlands was, maar op dat na was het echt geen scary shit ofzo. Liep daar vrolijk in mijn eentje rond of samen met mijn vriend, nooit een conflict of een ruzie gezien of meegemaakt. Maja, zal wel in de verkeerde ''wijk'' zijn geweestWaar JIJ woonde was het natuurlijk WEL te vergelijken met een Amerikaanse ghetto wijk
Jij wilt het ons laten doen overkomen alsof 70% van alle mannen stiekem homo is en alle mannen zichzelf vooral moeten laten zoenen door homo's terwijl ze dit niet willen. Niet iedereen denkt hetzelfde als jij.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken anders zat heteromannen die daarbuiten regelmatig in het gay potje piesen hoor. Als die daar wat eerlijker over zouden zijn, dan had je misschien wat minder van dit soort misverstanden
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat het in een reflex gebeurt.
Je zou ook kunnen reageren als iemand jouw portemonnee begint te jatten (en dus met zijn hand in jouw zak zit) met "hee, wat doe je?". Je kan ook meteen een knal uitdelen.
Zoiets heet een reflex. Heel natuurlijk. Net als homoseksualiteit overigens.
Dat is alleen zo als het verwacht is.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
je portemonnee jatten vergelijken met een kus is wat krom. Het tweede is een stuk positiever bedoeld dan het eerste
Mijn punt is als je daar paar keer aangevallen word of dreigend voor je gaan staan dan ben je eerder geneigd om terug te slaan of een klap uit te delen? IK zeg niet dat het logish is dat je maar gaat rammen en dat het stoer en geweldig is ik geef alleen aan dat als je daar een paar keer door zon junk ofzo zo maar een duw krijgt omdat je te lang kijkt dat je dan toch wel een klap terug geeft? Is dat zon rare redenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat wil je nu precies zeggen? Dat het logisch is dat een man slaat? Of dat het alleen logisch is dat een man in een achterstandswijk slaat? Of dat het alleen logisch is dat de man slaat als de andere man ook slaat? Ik snap je punt niet. Er zegt iemand dat het beter is met woorden zaken op te lossen dan met vuisten en dat geldt nog steeds, ongeacht of er ook anderen of andere wijken zijn waarbij men er meteen op los rost.
Er zijn ook mensen die moorden. Dan doet niets af aan het feit dat het beter is de ander te laten leven
Nee hoor, dat vind ik helemaal niet. Je hoeft het niet fijn te vinden als je gezoend wordt door een man, maar je kunt er wel op een normale en volwassen manier op reagerenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:58 schreef Equites het volgende:
[..]
Jij wilt het ons laten doen overkomen alsof 70% van alle mannen stiekem homo is en alle mannen zichzelf vooral moeten laten zoenen door homo's terwijl ze dit niet willen. Niet iedereen denkt hetzelfde als jij.
Ik meestal ook niet, maar ik sluit het niet uit.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]Volgens mij zou mijn reflex eerder zijn "Hu?! Wa?! Hu?! What just happened?!" i.p.v. ROSSSSSS op de bek!
Maar goed, da's vast puur persoonlijk. Ik ben niet zo mepperig aangelegd. Man of geen man.
Helemaal goedquote:Op woensdag 2 december 2009 15:01 schreef Equites het volgende:
Laten we het er gewoon op houden: De meeste mannen vinden het prima dat er homo's zijn, zolang zij hun niet lastigvallen. Zelfde geld voor geloven, geloof wat je wil maar kom niet aan mijn deur met je propaganda onzin.
100% mee eensquote:Op woensdag 2 december 2009 15:01 schreef Equites het volgende:
Laten we het er gewoon op houden: De meeste mannen vinden het prima dat er homo's zijn, zolang zij hun niet lastigvallen. Zelfde geld voor geloven, geloof wat je wil maar kom niet aan mijn deur met je propaganda onzin.
IS het dan volwassen manier om bij een vriend van je de tong er in te steken?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee hoor, dat vind ik helemaal niet. Je hoeft het niet fijn te vinden als je gezoend wordt door een man, maar je kunt er wel op een normale en volwassen manier op reageren
Ja en die normale volwassen manier is die jongen een tik verkopen zodat hij het de volgende keer wel uit hoofd haalt om het nog is te gaan proberen. Zo gaan die dingen nou eenmaal. Jij bent het daar niet mee eens, maar ik gok het grootste gedeelte van de mannen wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee hoor, dat vind ik helemaal niet. Je hoeft het niet fijn te vinden als je gezoend wordt door een man, maar je kunt er wel op een normale en volwassen manier op reageren
Die sla ik ook niet op hun bek, maar ik zeg gewoon netjes dat ik er niet van gediend ben.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:01 schreef Equites het volgende:
Je ziet zelf niet in dat dat wel erg triest is zo'n opmerking? Ik ben er sowieso voor dat er niemand geslagen wordt. Of die ander nu man of vrouw is, hetero, homo, bi, trans. En ook ongeacht wwat ik zelf ben. Ik mag dan homo zijn, maar ik wil ook niet dat een hetero geslagen wordt. Wat een BS Equites, echtquote:Op woensdag 2 december 2009 14:54 schreef Equites het volgende:
[..]
Ok ik wist tot nu niet dat jij een man wasMaar natuurlijk ben jij ervoor dat er niemand geslagen moet worden. Je zou je eigen ruiten ingooien als je wel voor was.
Het is exact hetzelfde als dat ik op de beek zou worden gepakt door een vrouw. Wil ik ook niet. Ga ik dan slaan? Nee.quote:Als gay-man weet je toch wel dat hetero mannen gewoon echt geen zin erin hebben om op hun bek te worden gepakt door een andere man?
ik vind dat je het allemaal een beetje overdrijft. en ik bedoel, heb jij ooit aan een meisje gevraagd ''mag ik je zoenen'' voordat je het deed? lijkt me niet toch. en ik snap dat je het vies vond, maar om nou meteen allerlei complotten voor je te zien waarin hij je bijna verkracht terwijl je dronken bent...quote:Op woensdag 2 december 2009 13:37 schreef 123henk het volgende:
Hoi allemaal, ik ben een jongen van 20 en ik heb/had al een jaar een vriend waar ik goed mee kan opschieten. Ik heb een tijd geleden een paar dagen bij hem gelogeerd. We sliepen samen in zijn 1-persoonbed omdat ik geen slaapmatje o.i.d. bij me had en hij vond niet dat ik op de grond moest slapen.
De laatste dag dat ik bij hem was gingen we samen op stap en kwamen allebei vrij aangeschoten bij hem thuis. We gingen allebei in bed liggen. Mijn vriend is toen tegen me aan gaan liggen en na een tijdje zoende hij me opeens op mijn mond. Ik ben hetero en ik wilde dit niet en dit heb ik ook gezegd. Het blijkt dus dat hij al heel lang verliefd op me is zonder dat ik het weet. (en ik wist dus ook niet dat hij homo was)
Eerst dacht ik dat er wel mee kon leven en dacht ik dat ik het niet erg vond, maar na een tijdje kreeg ik toch het gevoel dat ik ben aangerand. Hij heeft me immers gezoend zonder dat ik daar toestemming voor gegeven had. Ik denk ook dat hij me met opzet heeft dronken gevoerd om seks met me te kunnen hebben (hij zegt van niet). Ik walg van de gedachte dat ik 4 nachten tegen hem aan in bed heb gelegen, terwijl hij gewoon verliefd op me was en meer van me wilde.
Hij wil graag vrienden met me blijven zegt hij en dat hij mijn steun nodig heeft. Ik ben de enige die weet (sinds toen dus) dat hij homo is, en ik weet ook dat hij emotioneel niet goed in zijn vel zit.
Het is toch logisch dat ik nooit meer vrienden met hem kan zijn nadat dit gebeurd is? Volgens mijn "vriend" is het geen aanranding, maar ik vind van wel. Hij kan wel zeggen dat hij me niet heeft gedwongen, maar hij wist dat ik hetero ben en hij deed het zonder toestemming. Wat vinden jullie? Wat zouden jullie doen in deze situatie?
Bedankt alvast voor jullie reacties en sorry voor het lange verhaal.
Min en min maakt geen plusquote:Op woensdag 2 december 2009 15:03 schreef donthate het volgende:
[..]
IS het dan volwassen manier om bij een vriend van je de tong er in te steken?
PFf ze lijken hier wel jehova getuigen die mensen die zo heilig doenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:03 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja en die normale volwassen manier is die jongen een tik verkopen zodat hij het de volgende keer wel uit hoofd haalt om het nog is te gaan proberen. Zo gaan die dingen nou eenmaal. Jij bent het daar niet mee eens, maar ik gok het grootste gedeelte van de mannen wel.
Nee ik doe dat sowieso niet snel met vreemden. Maar volgens mij waren TS en man in kwestie goede vrienden.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik zeg toch, met heel goede vrienden kan ik best een twee persoonsbed delen. Maar ik ga niet met een vreemde kerel een bed delen.
Niks. had een hoop problemen voorkomenquote:wat is er eigenlijk mis om op de bank te slapen.
Dit. Het enige dat de Bijlmer je geleerd heeft is hoe je jezelf verlaagt. Ik zou zeggen, wees er trots op.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar als je het zo stelt hoor ik toch liever tot de metroseksuele grachtengordeltypes die verbaal hun gelijk kunnen halen en een breder scala aan oplossingsstrategieën hebben.
Ben ik er trots op? ik zeg alleen dat ik daardoor automatisch anders op dingen reageer danm it man jullie maken echt overal een eigen verhaal vanquote:Op woensdag 2 december 2009 15:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit. Het enige dat de Bijlmer je geleerd heeft is hoe je jezelf verlaagt. Ik zou zeggen, wees er trots op.
Iemand lichamelijk betasten gaat bij mij dan ook iets verder dan aan mijn deurbel bellen. Als je dit niet inziet is deze discussie over hoor.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die sla ik ook niet op hun bek, maar ik zeg gewoon netjes dat ik er niet van gediend ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |