quote:Op woensdag 2 december 2009 11:33 schreef Siral het volgende:
Wat ik jammer vond aan Breaking Dawn was dat er helemaal niets spannends gaande was qua de Volturi.
Ze waren wel aanwezig op het einde maar wat gebeurde er nou eigenlijk? Had stiekem wel een beetje op een gevecht gehoopt. En ik vond het einde wat abrupt.. verder
.
Oja en het aantal karakters wat ineens word geïntroduceerd; echt BOM veel ineens. Maar goed dat SM een lijst achterin het boek heeft gemaakt van wie nou waarbij hoort!
En ik dacht dat Trekkies enzo erg waren...quote:Op woensdag 2 december 2009 11:40 schreef Bloodhound het volgende:
Haha, inderdaad de reference lijst achterin is echt goed overnagedacht, ook echt duidelijk wie van welke coven zijn, en wie er stelletjes zijn, wat ik in het laatste boek idd wel miste, was het gevecht met de volturi. Ik had gehoopt dat ze met alle vampiers de volturi zouden verslaan omdat ze dankzij Bella machteloos waren. En dat ze dan nieuwe regels zouden opstellen en een 5de boek eraanvast zouden breien
da's gewoon een actrice hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 13:14 schreef Hymen_Copter het volgende:
[ afbeelding ]
Twilight![]()
[ afbeelding ]
True that, maar wel een verdomd lekkere. Haar lip die iets omhoog staat, lijkt op die chick van prison breakquote:
Wat wilde je gaan doen dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:15 schreef MikeyMo het volgende:
Twilight saga #7: "He's such a marshmallow!"
wee je gebeente als je er iets slechts over zegt
nou ik niet hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 13:22 schreef Rafelbaard het volgende:
[..]
Wat wilde je gaan doen dan?
Glitteren?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een BULLSHIT !!!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:08 schreef MikeyMo het volgende:
Leuk en aardig hoor, boekjes over vampieren met homoseksuele trekjes. Niets nieuws onder zon zeg maar, ware het niet dat deze vampieren geschikt zijn voor 12 jarige meisjes en dus is die doelgroep helemaal wild van Twilight... maar daar stopt het niet bij.
Sinds kort ben ik erachter dat dit dus een hype is en dat ook volwassenen helemaal gek zijn van Twilight, zelfs 20jarige mannen die zichzelf bestempelen als hetero.
Zo hebben deze middelmatige films al 7 fucking topics opgeleverd
Wat sfeerbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
was de 20 jarige K3 fan Charita een uitzondering, volwassenen die zich helemaal verliezen in puberlectuur geschreven door een Amerikaanse mormoon zijn er ten overvloed en dat levert dit soort getrut op:
[..]
[..]
En ik dacht dat Trekkies enzo erg waren...
Klacht: het kan altijd nog een graadje erger qua fanboys en girls
Jezus.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:23 schreef Jor_Dii het volgende:
ZIj speelt ook in Into the Wild
Anyway, de film heeft al 475 miljoen dollar opgebracht in 11 dagen tijd, dat dit kan...!!
ik verbaasde me er ook al overquote:
Dankje, nu is dat andere topic NOG meer disturbing geworden.quote:
Als Eduard een beetje vent was hing hij niet zo de emo uit. De weerwolven lopen de hele dag met hun sportschool lichamen te paraderen door het bos met zijn allen.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:27 schreef CP69 het volgende:
[..]
wat een BULLSHIT !!!
Ikzelf heb in Twilight geen spoor van "homoseksuele trekjes" bespeurd ....
Dat jij dat meent waar te nemen zegt meer iets over JEZELF hoor
En dat noem jij VOORBEELDEN van homoseksuele trekjes ...quote:Op woensdag 2 december 2009 13:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Als Eduard een beetje vent was hing hij niet zo de emo uit. De weerwolven lopen de hele dag met hun sportschool lichamen te paraderen door het bos met zijn allen.
en zo kunnen we nog wel even doorgaan
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:53 schreef CP69 het volgende:
[..]
En dat noem jij VOORBEELDEN van homoseksuele trekjes ...
nja , ik ben hetero-seksueel , maar ik mag ook best wel met mijn getraind lichaam showen hoor ..
de 1 doet dat met zijn auto, de ander met zijn Armani-shirtje ...
ach ja , iedereen heeft recht op zijn eigen mening ...
JIJ dus ook![]()
Ps. ik vind TwilighT wel tof en NEE ik ben geen homo.
ik tot een paar dagen geleden ook niet. Ik wou dat het zo gebleven was.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb hier nog nooit van gehoord. Faal ik nu?
Je hebt dus niet alleen de eerste maar ook de tweede film gezien?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Als Eduard een beetje vent was hing hij niet zo de emo uit. De weerwolven lopen de hele dag met hun sportschool lichamen te paraderen door het bos met zijn allen.
en zo kunnen we nog wel even doorgaan
de 2e moet ik nog zien, alles wat ik weet is van hierquote:Op woensdag 2 december 2009 14:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je hebt dus niet alleen de eerste maar ook de tweede film gezien?
MOET !?!?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:13 schreef MikeyMo het volgende:
de 2e moet ik nog zien
Aha .....EEN ECHTE TWILIGHT-FAN DUSSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
de 2e moet ik nog zien, alles wat ik weet is van hier
Ik weet zelfs al dat Eddie en Bella gaan trouwen in deel 4, zij een vampier wordt en hij mannen afwerkt bij het volle maanlicht op afgelegen parkeerplaatsen
kan ik die ook afzeikenquote:
eh ... dat weten alleen de old-timers zoals jij en ik(37).quote:Op woensdag 2 december 2009 14:16 schreef Happel het volgende:
Twilight was toch een CD-rom vol spellen?
Twilight cd's waren illegaal dus je kon er niet in het openbaar voor uitkomen dat je ze had.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:16 schreef Happel het volgende:
Twilight was toch een CD-rom vol spellen?
Phew, ik dacht dat ik dit ook weer moest gaan volgen als ik er bij wou horen. Nu boeit me dat niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik tot een paar dagen geleden ook niet. Ik wou dat het zo gebleven was.
Door mijn post? Too much credit.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
Phew, ik dacht dat ik dit ook weer moest gaan volgen als ik er bij wou horen. Nu boeit me dat niet.
Dude, je lijkt wel Gordonquote:Op woensdag 2 december 2009 14:17 schreef CP69 het volgende:
[..]
Aha .....EEN ECHTE TWILIGHT-FAN DUSSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!!!![]()
Dus ondanks dat je weet dat de film zou draaien om in 't zonlicht glinsterende emoboys en mannelijke sportschool-weerwolfen die met ontbloot bovenlijf door 't bos paraderen, wil je 'm alsnog zelf gaan kijken?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
de 2e moet ik nog zien, alles wat ik weet is van hier
Ik weet zelfs al dat Eddie en Bella gaan trouwen in deel 4, zij een vampier wordt en hij mannen afwerkt bij het volle maanlicht op afgelegen parkeerplaatsen
ik recenseer films, goed, slecht, maakt allemaal niet uitquote:Op woensdag 2 december 2009 14:29 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus ondanks dat je weet dat de film zou draaien om in 't zonlicht glinsterende emoboys en mannelijke sportschool-weerwolfen die met ontbloot bovenlijf door 't bos paraderen, wil je 'm alsnog zelf gaan kijken?
Zeg, had je het niet over homoseksuele trekjes?
Valt mee met 26.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:18 schreef CP69 het volgende:
[..]
eh ... dat weten alleen de old-timers zoals jij en ik(37).
lul nietquote:Op woensdag 2 december 2009 14:47 schreef Suusje-V het volgende:
Terechte klacht.
Ik ben zelf een 17 jarig meisje, maar Twilight
Heb de film gedownload om te kijken waar al die ophef over was en heb 'm nooit verder gekeken dan 15 minuten, toen vond ik 'm al kut![]()
Doe ik ook niet.quote:
eenschquote:
Wat zie die eruit zegquote:Op woensdag 2 december 2009 13:15 schreef wise het volgende:
kristen stewart![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Je geeft zelf ook al aan dat de film gericht is op jonge pubermeisjes. Waarom voel jij je toch geroepen die film vanuit je eigen perspectief te recenseren als je, je er bij voorbaat al zo aan ergert?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik recenseer films, goed, slecht, maakt allemaal niet uit
slechte films zijn soms het leukst om te kijken, gewoon lekker je eigen irriteren aan het feit dat er mensen zijn die kennelijk niet inzien wat voor een troep het is.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je geeft zelf ook al aan dat de film gericht is op jonge pubermeisjes. Waarom voel jij je toch geroepen die film vanuit je eigen perspectief te recenseren als je, je er bij voorbaat al zo aan ergert?
Om vervolgens gepareerd te worden met "Bwaha kijk iedereen, het is graaf fagula!".quote:Op woensdag 2 december 2009 15:17 schreef steeg het volgende:
je hebt ook een boek van elie wiesel (holocaust overlevende) die twilight heet. Die moet je meenemen de trein in en als iemand je er dan op aanspreekt kun je lekker de pedant intellectueel superieure poofter uithangen.
Tuuuuurlijk ....quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:53 schreef CP69 het volgende:
[..]
ik mag ook best wel met mijn getraind lichaam showen hoor ..
de 1 doet dat met zijn auto,
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:05 schreef CP69 het volgende:
[..]
* heb je haar weer .... beetje vreemd MAAR WEL LEKKER*
Een foto zegt meer dan duizend woorden...quote:
Oh oké.. dankje, I guessquote:Op woensdag 2 december 2009 17:17 schreef CP69 het volgende:
[..]
Een foto zegt meer dan duizend woorden...
dus:
http://i.fok.nl/userpics//251656/Afbeelding%202.png
maar zoals ik al eerder zei ....
wel lekkerrr
ikweet ...quote:Op woensdag 2 december 2009 17:19 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Oh oké.. dankje, I guessLekker gek doen, prettig gestoord, altijd in voor een geintje, jijweet.
Je bent een klein meisje van 18 en je broer is homo.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:32 schreef IrCute het volgende:
Mensen die de film nog niet eens hebben gezien en al zeiken dat ze het een kutfilm vinden.
Ikzelf hou totaal niet van allerlei vampieren en weerwolven shit, daarom wou ik de eerste film in eerste instantie niet downloaden. uiteindelijk wel gedaan uit verveling en ik vond de film helemaal geweldig. Mijn broer van 28 trouwens ookEn nee hij is geen homo
.
Maarja ik ben dan ook een klein meisje van 18
Waarschijnlijk omdat het ook bar weinig met vampieren te maken heeft. Deze film doet gewoon afbreuk aan het hele vampieren imago die in al die jaren is opgebouwd.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:32 schreef IrCute het volgende:
Mensen die de film nog niet eens hebben gezien en al zeiken dat ze het een kutfilm vinden.
Ikzelf hou totaal niet van allerlei vampieren en weerwolven shit, daarom wou ik de eerste film in eerste instantie niet downloaden. uiteindelijk wel gedaan uit verveling en ik vond de film helemaal geweldig. Mijn broer van 28 trouwens ookEn nee hij is geen homo
.
Maarja ik ben dan ook een klein meisje van 18
niks mis mee tochquote:Op donderdag 3 december 2009 09:32 schreef BobbyB het volgende:
En dan heb je nog die Kristen Stewart die er constant uit ziet alsof ze zo stoned als een garnaal is.
Aan de ene kant heeft het wat geils, aan de andere kant vind ik het ook een beetjequote:
ja, die waren echt goed, ze worden nog steeds gemaakt trouwensquote:Op woensdag 2 december 2009 14:18 schreef CP69 het volgende:
[..]
eh ... dat weten alleen de old-timers zoals jij en ik(37).
volgens mij heeft ze geen problemen met het roken van kruidenquote:Op donderdag 3 december 2009 09:32 schreef BobbyB het volgende:
En dan heb je nog die Kristen Stewart die er constant uit ziet alsof ze zo stoned als een garnaal is.
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:58 schreef Suusje-V het volgende:
Heb ik wat gemist?
Glittert die vampier dan bij daglicht?
Looool
Linkje/pics/filmpje anyone?![]()
Lol, hoort hij niet dood te gaan/te smelten?quote:
dan zou de film te snel afgelopen zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 13:14 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Lol, hoort hij niet dood te gaan/te smelten?
Voor Twilight was dat wel altijd zo. Blijkbaar is dat nu ineens helemaal anders.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:14 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Lol, hoort hij niet dood te gaan/te smelten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |