Leuk en aardig hoor, boekjes over vampieren met homoseksuele trekjes. Niets nieuws onder zon zeg maar, ware het niet dat deze vampieren geschikt zijn voor 12 jarige meisjes en dus is die doelgroep helemaal wild van Twilight... maar daar stopt het niet bij.
Sinds kort ben ik erachter dat dit dus een hype is en dat ook volwassenen helemaal gek zijn van Twilight, zelfs
20jarige mannen die zichzelf bestempelen als hetero.
Zo hebben deze middelmatige films al
7 fucking topics opgeleverd
Wat sfeerbeelden:
![]()
![]()
![]()
was de 20 jarige K3 fan Charita een uitzondering, volwassenen die zich helemaal verliezen in puberlectuur geschreven door een Amerikaanse mormoon zijn er ten overvloed en dat levert dit soort getrut op:
quote:
Op woensdag 2 december 2009 11:33 schreef Siral het volgende:Wat ik jammer vond aan Breaking Dawn was dat er helemaal niets spannends gaande was qua de Volturi.
Ze waren wel aanwezig op het einde maar wat gebeurde er nou eigenlijk? Had stiekem wel een beetje op een gevecht gehoopt

. En ik vond het einde wat abrupt.. verder

.
Oja en het aantal karakters wat ineens word geïntroduceerd; echt BOM veel ineens. Maar goed dat SM een lijst achterin het boek heeft gemaakt van wie nou waarbij hoort!

quote:
Op woensdag 2 december 2009 11:40 schreef Bloodhound het volgende:Haha, inderdaad de reference lijst achterin is echt goed overnagedacht, ook echt duidelijk wie van welke coven zijn, en wie er stelletjes zijn

, wat ik in het laatste boek idd wel miste, was het gevecht met de volturi. Ik had gehoopt dat ze met alle vampiers de volturi zouden verslaan omdat ze dankzij Bella machteloos waren. En dat ze dan nieuwe regels zouden opstellen en een 5de boek eraanvast zouden breien

En ik dacht dat Trekkies enzo erg waren...
Klacht: het kan altijd nog een graadje erger qua fanboys en girls
[b]Op
vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_