Mwah mwah, had eerlijk gezegd wel iets meer ervan verwacht. Voornamelijk omdat ik had gehoopt dat Kirsten op een andere (lees:betere) manier zou acteren. Heb af en toe het idee dat conversaties te langzaam gaan en dat ze altijd op een of andere weg kijkt van iedereen en alles. Maar afgezien van dat:quote:
Ik vond Kristen juist super.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:46 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mwah mwah, had eerlijk gezegd wel iets meer ervan verwacht. Voornamelijk omdat ik had gehoopt dat Kirsten op een andere (lees:betere) manier zou acteren. Heb af en toe het idee dat conversaties te langzaam gaan en dat ze altijd op een of andere weg kijkt van iedereen en alles. Maar afgezien van dat:![]()
![]()
quote:
hmm ja iddquote:Op woensdag 25 november 2009 12:50 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik vond Kristen juist super.
En het klopt dat sommige stukken lang duurde, en sommige stukken die van mij part wel langer mochten zijn waren te kort. Vanaf het begin tot wanneer Edward wegging was echt ubersnel..
Hahaha wat is die toch walgelijk, met het lichaam van David Beckham er ook echt onder!quote:
Hahaha omg en daar slaap jij in?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Oke vaag, het is in ieder geval een pyjama met Edward erop!
iew?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:24 schreef Cici het volgende:
Nou, wij zaten bijna helemaal achteraan, achter ons zaten 3 meiden die je bijna nat hoorden worden toen Jake zijn tshirt uit trok.
Ik deed net zo hard mee, hihi.
Haha nee man! Maar die kun je wel kopen als je dat zou willenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:02 schreef GLITCH. het volgende:
[..]
Hahaha omg en daar slaap jij in?![]()
Bij ons in de zaal werd het gegil ook ooooooorverdovend toen Jake zn shirt uittrok. ''Well, it's just blood Bella. No big deal." En toen het gegil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |