ik heb geen isolatie meer geplaatst, alleen uitgeraggeld en gipsplaten er tegenaan. Ik ben bang dat als ik er isolatie tussen doe en er eventueel vocht tussen de lagen in gaat zitten dat dan het dakbeschot gaat rotten.quote:Op zondag 25 april 2010 22:27 schreef liquid-orange het volgende:
Mooi resultaat. De bakamer ziet er een stuk beter uit!
Heb je het dak ook extra geisoleert? Ik zag namelijk bij het plaatsen van het dakraam dat je net zoveel isolatie hebt als ik. Gewoon hout met daarop een dun laagje (2-3 cm) isolatie en dan de pannen. Ik zit zelf te denken om alles binnen in huis tot aan de dikte van de balken te isoleren. Da's ongeveer 8cm, twee lagen isolatiewol ongeveer.
die stoel was ooit bruin met groene bekleding, mijn vriendin heeft de stoel vanaf het kale frame opnieuw opgebouwd en het resultaat mag er zeker wetenquote:Op zondag 25 april 2010 20:01 schreef Ml-etje het volgende:
Wowmooi geworden zeg!!!
Wat lief de babykamerdie stoel is trouwens ook erg mooi!
Hoe groot is je badkamer eigenlijk?
nee, komt bij een behangspeciaalzaak vandaanquote:Op maandag 26 april 2010 01:07 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Mooooooi!
En handige verlichting boven het bad, als je daar niks zou hebben kan het best donker bij schoonmaken ed worden.
Is dat behang met verticale strepen van dat ribbelbehang van de formido? Ik vond dat echt relaxed behangen, hoeewel ik een wat ander kleurtje heb :p
ja het gaat goed met mijn teen, de nieuwe nagel is al bijna tot halverwege gegroeidquote:Op donderdag 29 april 2010 11:50 schreef WRH het volgende:
weer hoop bijlezen.
echt super lieve kinderkamer, dat barbieroze en de badkamer ziet er ook echt heel goed uit.
hoe gaat het met je teen?
via het balkon, maar dat was ook best zwaarquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:38 schreef WRH het volgende:
erg mooi geworden al, was dat niet doodeng, die glazen plaat de trap op tillen?
en ook doodeng!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:07 schreef Dulk het volgende:
[..]
via het balkon, maar dat was ook best zwaar
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:57 schreef WRH het volgende:
wij moeten nog, de badkamer bedoel ik en we willen ook zo'n glazen wand.
ronde trappen of balkon...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |