SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Sander op 02-12-2009 12:34:26 ]All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ze zijn groot, maar dat valt wel mee:quote:Op woensdag 2 december 2009 12:23 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, als die d'r BH uit doet, en je staat naast d'r hoor je iedere keer 'Au, au, je staat op m'n tepels'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Want het ru-netwerk bestaat maar uit honderden, zo niet duizenden pc's die tegelijk online zijn, en daar merken ze die ene extra gebruikers echt heel erg!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah, hij zegt dat de service niet beschikbaar is.. Maar ik vind het gewoon vaag dat ik nu ineens wel op de sites kan.. Zal het morgen eens op een laptop van een huisgenootje proberen..
Naja als het niet meer werkt heb ik altijd de vpn connectie nogmaar het zou fijner zijn als ik die niet iedere keer hoef te gebruiken, ook niet echt tof dat ik het runetwerk zit te belasten namelijk
Ze zijn in elk geval wel lelijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze zijn groot, maar dat valt wel mee:
[ afbeelding ]
VPN is op zich relatief netwerk belastend hèquote:Op woensdag 2 december 2009 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want het ru-netwerk bestaat maar uit honderden, zo niet duizenden pc's die tegelijk online zijn, en daar merken ze die ene extra gebruikers echt heel erg!
Sorry gebruik nog de oude layout,daar werken images in spoilers niet. Welgemeend excuusquote:Op woensdag 2 december 2009 12:25 schreef IrishBastard het volgende:
Bedankt voor de spoilers, trouwens
Mjah maar ik wil ook gewoon downloaden, mijn online spelletje spelen e.d. Dat is denk ik niet helemaal handig dan hequote:Op woensdag 2 december 2009 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want het ru-netwerk bestaat maar uit honderden, zo niet duizenden pc's die tegelijk online zijn, en daar merken ze die ene extra gebruikers echt heel erg!
Ben natuurlijk ook met moeilijke dingen bezig, namelijk het uitzoeken van een schaak-algoritme die ik in java kan bouwen. Just een FYI.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik dacht je moet een of ander moeilijk ding oplossen, nee moet ie een "lekker wijf" opsporen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |