Ja, om je te lokken, zodat je niet wegblijftquote:Op woensdag 2 december 2009 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Naamtopic!
http://www.apple.com/trailers/weinstein/nine/
Die cast. Judi Dench, Nicole Kidman, Penelope Cruz, Marion Cotillard, Fergie, Sophia Loren
.
Oja, je ging shoppen voor je nieuwe huis, toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:09 schreef Vlarp het volgende:
Zo, onderweg naar Rotterdam en daarna door naar Tilburg.
volgende keer wel in het filiaal waar MisterO de scepter zwaaitquote:Op woensdag 2 december 2009 12:48 schreef Baltar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Je pauze doorbrengen bijd e Manfield is ook goed voor de dagomzet van genoemde winkel
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer wel in het filiaal waar MisterO de scepter zwaait
Daarvoor ga ik niet helemaal naar Tilburg hoor!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oja, je ging shoppen voor je nieuwe huis, toch?
En ook jij hapt mooiquote:Op woensdag 2 december 2009 13:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarvoor ga ik niet helemaal naar Tilburg hoor!
Heb een betere reden om naar Brabant te gaan
ga jij lekker shoppen, doen wij met Steve hier het topic verder vullen met ouwe nelenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarvoor ga ik niet helemaal naar Tilburg hoor!
Heb een betere reden om naar Brabant te gaan
Goed idee!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga jij lekker shoppen, doen wij met Steve hier het topic verder vullen met ouwe nelen
Jawel, had het alleen anders opgepaktquote:Op woensdag 2 december 2009 15:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat spreekwoord kennen ze niet in die hoek waar jij woont?
Right, ik wil het niet weten ookquote:Op woensdag 2 december 2009 15:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Jawel, had het alleen anders opgepakt
Toch is het fijn om alles te weten, hoef je ook niet nieuwsgierig te zijn.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:17 schreef Baltar het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je ook niet willen weten
nee die moet je voor je ZIENquote:Op woensdag 2 december 2009 15:17 schreef Baltar het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je ook niet willen weten
Ja, helemaal mee eensquote:Op woensdag 2 december 2009 15:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Toch is het fijn om alles te weten, hoef je ook niet nieuwsgierig te zijn.
Nou inderdaad, gewoon belangstelling voor de medemenschquote:Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niks mis met een portie gezonde belangstelling
JA GOED PLAN!!!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ahw! Misschien moet ik wegblijven, dan kunnen jullie me nog meer missen
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja ik weet het, ik ben erg prikkelbaar
IT'S A TOUCHY SUBJECT
op het moment is dit topic nog een van de weinige stabiele dingen waar ik op kan rekenenhug voor tmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb ooit jelly pudding gebruikt voor surprisequote:Op woensdag 2 december 2009 20:13 schreef Weemz het volgende:
Wat zijn surprises voor sinterklaas soms leuk om te maken...
Zeker als je iets heel anders doet dan een standaard 'leuke' verpakking
Jak.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb ooit jelly pudding gebruikt voor surprise
halen we nu de schade even, het is nu toch pauzequote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef Vlarp het volgende:
Jongens, ik heb 5 uur bier zitten hijsen in tilburg (en het was leuk!! ) en jullie zijn maar 10 posts verder?!?
Hoe erg is dat?!
en niet eens hips ? En slikt opmerking over koude soep net op tijd inquote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef Vlarp het volgende:
Jongens, ik heb 5 uur bier zitten hijsen in tilburg (en het was leuk!! ) en jullie zijn maar 10 posts verder?!?
Hoe erg is dat?!
Pauze van wat?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
halen we nu de schade even, het is nu toch pauze
oude kranten vond ik ook dankbaar materiaal of een leeg dixan tonnetje tot zwarte piet pimpenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jak.
Ik maakte vroeger wel leuke surprises, vind ik zelf. Meestal wel iets dat echt met de persoon te maken had, al was het dan zijdelings.
bijna net zo erg als mijn postquote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef Vlarp het volgende:
Hoe erg is dat?!
Als je 8 bier over 5 uur uitsmeert dan is dat geen *hips* waardigquote:Op woensdag 2 december 2009 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en niet eens hips ? En slikt opmerking over koude soep net op tijd in
Daar reageer ik ook gewoon niet opquote:Op woensdag 2 december 2009 21:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
bijna net zo erg als mijn post
deel 1 en 2 van komt een vrouw bij de dokter. En niks mis met de billen van barry atsmaquote:
Ik had een appel gemaakt van papier mache en in de kleuren van de regenboog geschilderd omdat mijn oom een Mac hadquote:Op woensdag 2 december 2009 21:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oude kranten vond ik ook dankbaar materiaal of een leeg dixan tonnetje tot zwarte piet pimpen
Pauze in een film!? In wat voor gare, pauper bios zit jij dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deel 1 en 2 van komt een vrouw bij de dokter. En niks mis met de billen van barry atsma. Binnenkort weer live in amsterdam te zien in angels in america van toneelgroep amsterdam
Ben blij dat die dingen zijn afgeschaft. Pauzequote:Op woensdag 2 december 2009 21:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Pauze in een film!? In wat voor gare, pauper bios zit jij dan?
Oké, pauze in een film is wel lekker nostalgisch enzo
of hij kijkt hem gedownload en heeft zelf een pauze in gelast,quote:Op woensdag 2 december 2009 21:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Cinemec in Ede trouwens ook nog pauzes. Wel een super fijne bios trouwens! Geen reclame, vooraf een korte introductie van de film, een erg goede faciliteiten.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben blij dat die dingen zijn afgeschaft. Pauze
Allemaal pauper bioscopen dus. Alleen authentieke bioscopen mogen pauze hebben. Al diequote:Op woensdag 2 december 2009 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
In Utrecht had de bios in Hoog Catharijne ook nog pauzes (een per film), en de bios aan de hoogstraat (City Movies?) ook.
Ja, dat hebben ze van het Molenstraat Theater in Wageningen, vind ik ook leukquote:Op woensdag 2 december 2009 21:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Cinemec in Ede trouwens ook nog pauzes. Wel een super fijne bios trouwens! Geen reclame, vooraf een korte introductie van de film, een erg goede faciliteiten.
Wow, da's wel tofquote:Op woensdag 2 december 2009 21:57 schreef Weemz het volgende:
Figi in Zeist (mijn hometown, ahum) doet ook aan pauzes. En je dan scheel betalen aan consumpties.
En over die surprise, degene krijgt een CD met allemaal tracks achterstevoren. Hij moet dan raden welke tracks het zijn, uit de antwoorden letters halen en zo de verstopplek van het cadeau vinden gnagna...
Ik weet beide plaatsen bijna blind te vinden. Cinemec doet ook extra promo voor onze filmquote:Op woensdag 2 december 2009 21:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze van het Molenstraat Theater in Wageningen, vind ik ook leuk
Ede is voor Veenendaal de dichtstbijzijnde bios dus daar kom/kwam ik wel regelmatig.
Goed idee.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:52 schreef Stroekie het volgende:
ga jij lekker shoppen, doen wij met Steve hier het topic verder vullen met ouwe nelen
Ja dat past ook wel bij 'mquote:
Jeps, ik vind het wel bij de bioscoop ervaring passenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens vind ik de reclames voor films in de bios altijd wel tof. Zijn vaak mooiere versies dan op tv, en ze brengen (voor mij) een echt bioscoopsfeertje met zich mee. Trailers van films nog meer zeg maar.
Omdat die bij mijn fiets aan de snelweg stoptquote:Op woensdag 2 december 2009 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom?
Ik zet namelijk ook altijd mijn fiets aan de snelweg neer...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:26 schreef Vlarp het volgende:
Omdat die bij mijn fiets aan de snelweg stopt
goed zoquote:Op woensdag 2 december 2009 21:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je 8 bier over 5 uur uitsmeert dan is dat geen *hips* waardig
En de soep heb ik vandaag gedoneerd aan een mede-soeper, dus die is niet koud geworden
www.utopolis.nl in schubbekutterveenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Dat hoort er gewoon bij!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens vind ik de reclames voor films in de bios altijd wel tof. Zijn vaak mooiere versies dan op tv, en ze brengen (voor mij) een echt bioscoopsfeertje met zich mee. Trailers van films nog meer zeg maar.
Zoek maar op, bus 101 van Veolia van Rotterdam Zuidplein naar Bergen op Zoom, stopt op Rijksweg A29quote:
Oh ik kan films prima uitzitten, ook de drieuurdingen (tenzij ze me niet boeien, maar dat gebeurt niet bijzonder vaak).quote:Op woensdag 2 december 2009 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Dat hoort er gewoon bij!
Ik vind een film zonder pauze ook wel een onwijs lange zit
Een film kan nog wel zonder pauze vind ik, zo lang duren die over het algemeen nou ook weer niet...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind een film zonder pauze ook wel een onwijs lange zit
Ja maar dan kun je ff opstaan en de benen strekken.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Een film kan nog wel zonder pauze vind ik, zo lang duren die over het algemeen nou ook weer niet...
mooi toepasselijk !quote:Op woensdag 2 december 2009 22:01 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja dat past ook wel bij 'mHij is DJ in te boeken voor feesten en partijen (maar gelukkig niet zo'n foute Hollandse Hits DJ, maar gewoon een goeie met lekkere muziek)
quote:
moeten daar reacties op komen dan? Ik heb ze nog niet gezien hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 23:04 schreef Stroekie het volgende:
geen reakties op de billen van barry ?
moeten is dwangquote:Op woensdag 2 december 2009 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
moeten daar reacties op komen dan? Ik heb ze nog niet gezien hoor
Nja gezien het feit dat je er nog een keer naar vraagtquote:
ik probeer wat reakties los te krijgen en zo meer leven in dit topicquote:Op woensdag 2 december 2009 23:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja gezien het feit dat je er nog een keer naar vraagt
Haha
www.toneelgroepamsterdam.nl en de helft van de scenes in de kluun en arnie filmquote:Op woensdag 2 december 2009 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Het vraagt minstens om visuele ondersteunig, Stroek.
voor plaatjes en foto's moeten jullie desmonkey of g_e vragenquote:Op woensdag 2 december 2009 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Het vraagt minstens om visuele ondersteunig, Stroek.
Maar beter ook, veel te warm daarquote:Op donderdag 3 december 2009 00:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jullie homo'skomen niet in de hemel!
![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)et-in-de-hemel.dhtml
Nee joh, dat kan echt niet!quote:Op donderdag 3 december 2009 06:44 schreef Stroekie het volgende:
wat een nieuws om de dag te beginnen, geer en goor terug bij de toppers
geld maakt blijkbaar alles weer goedquote:Op donderdag 3 december 2009 07:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik lees het ook net op nu.nl, dus het zal wel echt waar zijn
owh. Please. Alsof dat lang goed zal gaanquote:Op donderdag 3 december 2009 06:44 schreef Stroekie het volgende:
wat een nieuws om de dag te beginnen, geer en goor terug bij de toppers
hoeveel lijmpogingen en geld zullen er nodig zijn tot eind mei ?quote:Op donderdag 3 december 2009 07:46 schreef Baltar het volgende:
[..]
owh. Please. Alsof dat lang goed zal gaan
Nou er schijnt nogal wat geld richting Goor te gaanquote:Op donderdag 3 december 2009 07:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoeveel lijmpogingen en geld zullen er nodig zijn tot eind mei ?
dit geeft dat jankverhaal van gordon bij evers deze week wel een nieuwe dimensiequote:Op donderdag 3 december 2009 07:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik verdenk geer en goor er sowieso van dat ze dit allemaal voor de show hebben gedaan
het zal me bij die twee niet verbazenquote:Op donderdag 3 december 2009 07:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik verdenk geer en goor er sowieso van dat ze dit allemaal voor de show hebben gedaan
crying all the way to the bankquote:Op donderdag 3 december 2009 07:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou er schijnt nogal wat geld richting Goor te gaan
allemaal voor hun nieuwe real life soap van john de molquote:Op donderdag 3 december 2009 07:58 schreef Baltar het volgende:
[..]
het zal me bij die twee niet verbazen
quote:Op donderdag 3 december 2009 08:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
allemaal voor hun nieuwe real life soap van john de mol
quote:Op donderdag 3 december 2009 08:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alles voor de kijkcijfersmieke vind dit vast fantastisch nieuws
Nou, euhm, een beetje wel, maar had niet gedacht dat hij Geer en Goor vermakelijk kon vinden.quote:Op donderdag 3 december 2009 08:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je nog niet door dat mieke van het platte vermaak is ? Dat is wapper 1e klas ultra light
Ach, mieke is zelf ook stiekem een enorme wapper nichtquote:Op donderdag 3 december 2009 08:22 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou, euhm, een beetje wel, maar had niet gedacht dat hij Geer en Goor vermakelijk kon vinden.
quote:Op donderdag 3 december 2009 08:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, mieke is zelf ook stiekem een enorme wapper nicht
Ik geloof er niks van! Kijk eens naar die 'onherkenbare' foto in z'n fotoboekquote:Op donderdag 3 december 2009 08:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
En hij maar zeggen dat ie geen gebroken polsjes heeft
Daar grijns hij ook echt alsof ie gebroken polsjes heeftquote:Op donderdag 3 december 2009 08:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van! Kijk eens naar die 'onherkenbare' foto in z'n fotoboek
Eigenlijk is hij al uit de kast overal, alleen is hij de enige die het nog niet weetquote:Op donderdag 3 december 2009 08:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
Daar grijns hij ook echt alsof ie gebroken polsjes heeft
Het kan ook nog slaaptekort zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 08:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet je zeker dat het bierresten zijn die je vanochtend dwars zitten ?
over de vloer was helemaal zijn ding en daar heeft hij ook dvds vanquote:Op donderdag 3 december 2009 08:22 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou, euhm, een beetje wel, maar had niet gedacht dat hij Geer en Goor vermakelijk kon vinden.
ja volgens mij is nederland wel klaar met al dat gedoe en kon de kaartverkoop wel eens flin gaan tegenvallenquote:Op donderdag 3 december 2009 08:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje klaar met het over de vloer geneuzel
juist !quote:Op donderdag 3 december 2009 08:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij al uit de kast overal, alleen is hij de enige die het nog niet weet
Ik ga ook al jaren niet meer naar de Toppers in concertquote:Op donderdag 3 december 2009 08:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja volgens mij is nederland wel klaar met al dat gedoe en kon de kaartverkoop wel eens flin gaan tegenvallen
er zal vast wel weer een supermarkt gaan sponserenquote:Op donderdag 3 december 2009 08:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga ook al jaren niet meer naar de Toppers in concert
Ik moet meteen denken aan een nummer van de PSB, musical Closer to Heavenquote:Op donderdag 3 december 2009 08:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij al uit de kast overal, alleen is hij de enige die het nog niet weet
Als ik moe ben dan ben ik scherper... kijk maar uitquote:Op donderdag 3 december 2009 08:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeker wel goed ontbeten vanmorgen dat je nu niet hapt
Als een Razor?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ik moe ben dan ben ik scherper... kijk maar uit
straks heb ik nog beetwonden op mijn beenquote:Op donderdag 3 december 2009 09:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ik moe ben dan ben ik scherper... kijk maar uit
Wilkingson Sword dusquote:Op donderdag 3 december 2009 10:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm ja, maar dan iets minder agressief en confronterend
Ik blief geen rauw vlees van een beenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
straks heb ik nog beetwonden op mijn been
U is niet Edward Cullen?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik blief geen rauw vlees van een been
U kent Edward Cullen niet ?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zoveel spek zit er nu ook weer niet aan mijn pootjes
Neu, dan zou ik wel plaatjes ervan erbij zettenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god, de twilighthype heeft dan uiteindelijk dit topic ook bereikt?
De film is eigenlijk best wel leuk hoor. Meer aan begonnen omdat ik zit te wachten op seizoen 2 op blu ray van True Blood.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weiger de films, omdat ze zo'n enorme hype zijn. Met Fangirls en bakvisjes en mensen die normaal een boek niet willen aanraken zijn nu helemaal into twilightboeken en dat vind ik stom.
Overigens heb ik net college gehad over Kellendonk en ik ben echt fan aan het worden van die man.
Ja, wordt ook weer een trilogie.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja. Die over the Rain Wilds. Wordt toch ook weer een trilogy?
Laat staan Scary Movie, idd...quote:Op donderdag 3 december 2009 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Die vond ik ook niet zo. Kon iig niet tippen aan de Assassin en de Liveships en de Fool-trilogieėn.
Zere neusholte, snot, rugpijn, gaar gevoel, zwaar hoofd..quote:Op donderdag 3 december 2009 13:45 schreef Waxxer het volgende:
Ik begrijp niet waarom je daar de naam van onze Heiland bij moet halen?Best wel vaag?
Eigenlijk?
Maar wat ervaar je dan, Vlarp?
Ik zit aan de Hot coldrex nuquote:Op donderdag 3 december 2009 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand moet kippensoep voor je maken, Vlarp.
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:07 schreef Waxxer het volgende:
Hot coldres?Wat is dat?
Klinkt best wel vaag eigenlijk?
De levende schepen zijn ook leuk, maar de 1ste en 3de trilogie zijn geniaal.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Die vond ik ook niet zo. Kon iig niet tippen aan de Assassin en de Liveships en de Fool-trilogieėn.
Krijg je dat nu ook al met Spaanse les?quote:
nee ben nu bij over hoe je woontquote:Op donderdag 3 december 2009 14:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Krijg je dat nu ook al met Spaanse les?![]()
hoe gaat het daar mee? Of heb je het vak alweer laten vallen?
btw
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee ben nu bij over hoe je woont
de pleuris voor je!quote:Op donderdag 3 december 2009 08:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, mieke is zelf ook stiekem een enorme wapper nicht
Nee, vind het vreselijk. Eg jammer, Stroek, je wist toch alles?quote:Op donderdag 3 december 2009 08:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alles voor de kijkcijfersmike vindt dit vast fantastisch nieuws
sgoed hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 13:50 schreef hierissieweer het volgende:
Stroek, ik ga het niet eerder redden als januari... Dus die kerstkaart gaat an toch wel maar via de post
het is gewoon op je lijf geschrevenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, vind het vreselijk. Eg jammer, Stroek, je wist toch alles?![]()
Nee, het enige wat ik wel vermakelijk vond was het eerste seizoen van Over de Vloer. Heerlijk ordi... Maar die concerten zijn vreselijk. Heb je het publiek weleens gezien?
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
leuk!
nog ff en je kan het beter dan dat ik dat kan. Ik heb het nooit leren schrijven.![]()
nopequote:hoe is het verder? Al aan de man?![]()
He jongen!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:31 schreef hierissieweer het volgende:
mike, hoe was de Nijmeegs 4daagse?
wek weekend heb je dan tijd? ik volgens mij de 2de en 4dequote:
geen ibuprofin?quote:
hoezo dit jaar niet dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen!
hoe is ie? waar heb je uitgehangen?![]()
ja, volgend jaar.Inschrijven kan pas als ik in Thailand zit, dus Maud gaat dat voor mij doen. Want inschrijving is om 12 uur s nachts.
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is gewoon op je lijf geschreven
ja, maar ik heb het geleerd van horen en zeggen. Tuurlijk heb ik een streepje voor. Maar bv business jargon ken ik niet.quote:
quote:nope
je bedoelt afgelopen juli? Dat kon agenda-technisch niet. En Madonna ging voor.quote:
in olijf olie zit een stof: oleocanthal, die nagenoeg het zelfde doet als ibuprofenquote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHGAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat de hij liever naar madonna ging
stomquote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bedoelt afgelopen juli? Dat kon agenda-technisch niet. En Madonna ging voor.
ja weet je nog van dat spandoek dat nu nog werkeloos in een KAST ligtquote:Op donderdag 3 december 2009 14:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHGAHAHAHAHAH![]()
godsklere, dat je dat nog weet....
Ben niet oud en dement zoals sommige hierquote:Op donderdag 3 december 2009 14:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHGAHAHAHAHAH![]()
godsklere, dat je dat nog weet....
Die halen we gewoon uit de kast, volgend jaar. 2 vliegen in een klap danquote:Op donderdag 3 december 2009 14:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja weet je nog van dat spandoek dat nu nog werkeloos in een KAST ligt
gaan we die vrijdag weer een snipperdagje doen ?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
Die halen we gewoon uit de kast, volgend jaar. 2 vliegen in een klap dan
aar joe tokkie toe mie ?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben niet oud en dement zoals sommige hier
Oh, vandaar dat ik altijd zo'n verdoofd gevoel heb na het eten.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
in olijf olie zit een stof: oleocanthal, die nagenoeg het zelfde doet als ibuprofen
weet niet hoeveel olijf olie jij eet?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ik altijd zo'n verdoofd gevoel heb na het eten.
Nooit van matigen gehoordquote:Op donderdag 3 december 2009 15:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ik altijd zo'n verdoofd gevoel heb na het eten.
echt niet. Madonna komt eens per zoveel jaar. Nijmegen is elk jaar. Dus keuze is gauw gemaakt.quote:
o god ja, die Spandoek! O ja, mensen uit de kast halen. Daar ben ik niet zo van gecharmeerd.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja weet je nog van dat spandoek dat nu nog werkeloos in een KAST ligt
Nee hoor, ik begon niet over olijvenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:17 schreef Waxxer het volgende:
Oh, ben ik nu bij de homeopathenbrigade beland?
Dan ben ik op het verkeerde adres, sorry.![]()
Nee hoor, doen we niet aan. Het feit dat jij dat zo ziet, lijkt me meer jou probleemquote:Op donderdag 3 december 2009 15:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, die Spandoek! O ja, mensen uit de kast halen. Daar ben ik niet zo van gecharmeerd.
das een kutstreek!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
Die halen we gewoon uit de kast, volgend jaar. 2 vliegen in een klap dan
Zie mijn eerdere postquote:Op donderdag 3 december 2009 15:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das een kutstreek!ik draai persoonlijk je nek om.
doen we niet aan? een roze spandoek etc?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:20 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee hoor, doen we niet aan. Het feit dat jij dat zo ziet, lijkt me meer jou probleem
en de mijnequote:
Ojawel een Roze spandoek welquote:Op donderdag 3 december 2009 15:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doen we niet aan? een roze spandoek etc?![]()
nee, i shake it off....
It doen't suprise mequote:Op donderdag 3 december 2009 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
Man die geen porno kijkt onvindbaar
![]()
hahah lang leve het internet. Vroeger moest je het nog met tijdschriften doen.quote:
en jij denkt dat ik met zulk takke weer buiten barrevoets rondwandel ?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iets over een schoen passen en aantrekken
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah lang leve het internet. Vroeger moest je het nog met tijdschriften doen.
doe je toch je Crocs aan?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik met zulk takke weer buiten barrevoets rondwandel ?
hahah jaaaquote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Dose where the days. Moest je oppassen dat de bladzijden niet aan elkaar gingen plakken
Maar Baltar en ik welquote:Op donderdag 3 december 2009 15:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, die Spandoek! O ja, mensen uit de kast halen. Daar ben ik niet zo van gecharmeerd.
bluf bluf blufquote:Op donderdag 3 december 2009 15:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das een kutstreek!ik draai persoonlijk je nek om.
I rest my case....quote:
don't test me...quote:
ikke nie begraip...quote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben niet plat dus heb ik ook geen Crocs thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Mieke popje, niemand geloofd nog dat jij in de kast zit behalve jijzelfquote:Op donderdag 3 december 2009 16:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
I rest my case....
Ik vind het impertinent om anderen uit de kast te halen. What heeft dat voor toegevoegde waarde?
Stroek, volgens mij heb jij ze in alle kleuren van de regenboog thuis staanquote:Op donderdag 3 december 2009 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
busted, jij heb ze dus wel in huis ?
nopequote:Op donderdag 3 december 2009 17:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Stroek, volgens mij heb jij ze in alle kleuren van de regenboog thuis staan
Ik wilde ook geen medelijdenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Arme Vlarp. Oh wacht, warm tv kijken in bed, dat klinkt heul niet zielig!
waar vind jij dit soort dingen dan ook?quote:
Fles wijn aan je lippen, zalm- en palinghapjes erbij en een directe telefoonverbinding naar beneden voor nabestellingen.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wilde ook geen medelijden
Ik zet straks m'n netbook naast me neer, en dan ga ik heerlijk relaxen
Het grote Philipp Kirkorov adoratie-topic!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
waar vind jij dit soort dingen dan ook?
wie is dit?
Nie zo overdrijven Waxquote:Op donderdag 3 december 2009 20:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Fles wijn aan je lippen, zalm- en palinghapjes erbij en een directe telefoonverbinding naar beneden voor nabestellingen.Jį-jį.
Zeker in Rusland zegt dat natuurlijk weinig.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:21 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Het grote Philipp Kirkorov adoratie-topic!
Ik heb zelfs een heel topic aan die gast (no homo) gewijd.
Lijkt mee een super mooie film!quote:
Dolfijnen hebben dat probleem inderdaad een stuk minder.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
Mensen hebben echt moeite met het juiste gebruik van de aanwijzend voornaamwoorden...
Ik zei natuurlijk meteen dat ik dezelfde schoenen thuis had liggen die hij ook aan had...quote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
En met al je charmes heb je 'm helemaal ingepakt?
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zei natuurlijk meteen dat ik dezelfde schoenen thuis had liggen die hij ook aan had...
Wat dus niet waar was
But yeah, ive heard he's gay.
jesnaptbestwelwatikbedoelquote:Op donderdag 3 december 2009 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dolfijnen hebben dat probleem inderdaad een stuk minder.
Hahaha nee. Ik doelde eigenlijk op 2 a 3 personenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoor. Als je MIJ er maar niet mee bedoelde
!
Whahah, das een enge foto inderdaadquote:Op donderdag 3 december 2009 23:02 schreef samjustme het volgende:
[..]
http://www.schoenvisie.nl(...)n_fotos_1210_800.jpg
Hij ziet een beetje eng uit
ikke ?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha nee. Ik doelde eigenlijk op 2 a 3 personen
dag erikjequote:Op donderdag 3 december 2009 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Welterusten lieverdjes! En stommerdjes!
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whahah, das een enge foto inderdaad![]()
In het echt is hij wel aardig, rustige, nette kerel. En hij was blij met de winkel en de omzetcijfers
Scapino.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:39 schreef hierissieweer het volgende:
ik heb slaap dienst. En als we het nu toch over schoenen hebben. Ik heb nog zwarte laarzen met een punt in de neus voor de kerst nodig... Waar vind ik die goedkoop?
Misschien een idee, maar ben bang dat doordat het zo goedkoop is dat het ook meteen er nog goedkoper uit ziet...quote:
hoeveel wil je er voor betalen dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Misschien een idee, maar ben bang dat doordat het zo goedkoop is dat het ook meteen er nog goedkoper uit ziet...
75euro ofzo, iets in die richtingquote:Op donderdag 3 december 2009 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hoeveel wil je er voor betalen dan?
Hij had je gevonden met google en wilde weten wat voor jongen je bent?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zei natuurlijk meteen dat ik dezelfde schoenen thuis had liggen die hij ook aan had...
Wat dus niet waar was
But yeah, ive heard he's gay.
Dolcis?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
75euro ofzo, iets in die richting
Valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Misschien een idee, maar ben bang dat doordat het zo goedkoop is dat het ook meteen er nog goedkoper uit ziet...
Oja, oftewel: begeef u morgen niet in het winkelgebied van uw stadquote:
staat wel in de planningquote:Op vrijdag 4 december 2009 07:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oja, oftewel: begeef u morgen niet in het winkelgebied van uw stad
quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:22 schreef Vlarp het volgende:
Ligt het aan mij, of lijkt het vanmorgen een puinhoop op het spoor en op de weg?
Ik heb trouwens zin om te werken zeg, echt niet normaal!
Gelukkig is er vanaf 3 uur bierquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Snel, bel 112, Vlarp heeft zin om te werken op vrijdag
ik was een uur eerder dan normaal maar had nergens last vanquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:22 schreef Vlarp het volgende:
Ligt het aan mij, of lijkt het vanmorgen een puinhoop op het spoor en op de weg?
Ik heb trouwens zin om te werken zeg, echt niet normaal!
als ik zulke buien heb ga ik rustig in een hoekje wachten tot die vanzelf weer over waaitquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Snel, bel 112, Vlarp heeft zin om te werken op vrijdag
Als in:quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:36 schreef Vlarp het volgende:
Wil iemand me trouwens afschieten als ik ooit nog met een koffertje ga lopen voor werk. Interessantdoenerij allemaal
bij Centric krijg je vast gewoon een vaste werkplek met een desktop en geen laptop van de baasquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:36 schreef Vlarp het volgende:
Wil iemand me trouwens afschieten als ik ooit nog met een koffertje ga lopen voor werk. Interessantdoenerij allemaal
quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar de keizerin heeft weer behoefte aan een grote schare bewonderaars om haar toe te juichen
Het was dan ook erg sarcastischquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als ik zulke buien heb ga ik rustig in een hoekje wachten tot die vanzelf weer over waait
Die ja!quote:
Ik ga nog even niet van baan wisselenquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij Centric krijg je vast gewoon een vaste werkplek met een desktop en geen laptop van de baas
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWWWWWWWW,quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die ja!. En daar zitten dan papieren in, een appel, een mandarijn, een krant met puzzel enzo
maar ik heb nog geen definitieve bevestiging hoor, dus je kan wellicht morgen nog gewoon veilig en anoniem door de Marikenstraat flanerenquote:
geen lunchtrommeltje ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die ja!. En daar zitten dan papieren in, een appel, een mandarijn, een krant met puzzel enzo
quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik heb nog geen definitieve bevestiging hoor, dus je kan wellicht morgen nog gewoon veilig en anoniem door de Marikenstraat flaneren
Je hebt er zelf ook 1?quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:43 schreef Baltar het volgende:
[..]
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWWWWWWWW,
Hoe ernstig
Helemaal niet. Al sik iets verschrikkelijk vind, zijn het wel attachekoffersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |