sgoed hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 13:50 schreef hierissieweer het volgende:
Stroek, ik ga het niet eerder redden als januari... Dus die kerstkaart gaat an toch wel maar via de post
het is gewoon op je lijf geschrevenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, vind het vreselijk. Eg jammer, Stroek, je wist toch alles?![]()
Nee, het enige wat ik wel vermakelijk vond was het eerste seizoen van Over de Vloer. Heerlijk ordi... Maar die concerten zijn vreselijk. Heb je het publiek weleens gezien?
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
leuk!
nog ff en je kan het beter dan dat ik dat kan. Ik heb het nooit leren schrijven.![]()
nopequote:hoe is het verder? Al aan de man?![]()
He jongen!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:31 schreef hierissieweer het volgende:
mike, hoe was de Nijmeegs 4daagse?
wek weekend heb je dan tijd? ik volgens mij de 2de en 4dequote:
geen ibuprofin?quote:
hoezo dit jaar niet dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen!
hoe is ie? waar heb je uitgehangen?![]()
ja, volgend jaar.Inschrijven kan pas als ik in Thailand zit, dus Maud gaat dat voor mij doen. Want inschrijving is om 12 uur s nachts.
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is gewoon op je lijf geschreven
ja, maar ik heb het geleerd van horen en zeggen. Tuurlijk heb ik een streepje voor. Maar bv business jargon ken ik niet.quote:
quote:nope
je bedoelt afgelopen juli? Dat kon agenda-technisch niet. En Madonna ging voor.quote:
in olijf olie zit een stof: oleocanthal, die nagenoeg het zelfde doet als ibuprofenquote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHGAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat de hij liever naar madonna ging
stomquote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bedoelt afgelopen juli? Dat kon agenda-technisch niet. En Madonna ging voor.
ja weet je nog van dat spandoek dat nu nog werkeloos in een KAST ligtquote:Op donderdag 3 december 2009 14:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHGAHAHAHAHAH![]()
godsklere, dat je dat nog weet....
Ben niet oud en dement zoals sommige hierquote:Op donderdag 3 december 2009 14:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHGAHAHAHAHAH![]()
godsklere, dat je dat nog weet....
Die halen we gewoon uit de kast, volgend jaar. 2 vliegen in een klap danquote:Op donderdag 3 december 2009 14:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja weet je nog van dat spandoek dat nu nog werkeloos in een KAST ligt
gaan we die vrijdag weer een snipperdagje doen ?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
Die halen we gewoon uit de kast, volgend jaar. 2 vliegen in een klap dan
aar joe tokkie toe mie ?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben niet oud en dement zoals sommige hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |