De film is eigenlijk best wel leuk hoor. Meer aan begonnen omdat ik zit te wachten op seizoen 2 op blu ray van True Blood.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weiger de films, omdat ze zo'n enorme hype zijn. Met Fangirls en bakvisjes en mensen die normaal een boek niet willen aanraken zijn nu helemaal into twilightboeken en dat vind ik stom.
Overigens heb ik net college gehad over Kellendonk en ik ben echt fan aan het worden van die man.
Ja, wordt ook weer een trilogie.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja. Die over the Rain Wilds. Wordt toch ook weer een trilogy?
Laat staan Scary Movie, idd...quote:Op donderdag 3 december 2009 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Die vond ik ook niet zo. Kon iig niet tippen aan de Assassin en de Liveships en de Fool-trilogieën.
Zere neusholte, snot, rugpijn, gaar gevoel, zwaar hoofd..quote:Op donderdag 3 december 2009 13:45 schreef Waxxer het volgende:
Ik begrijp niet waarom je daar de naam van onze Heiland bij moet halen?Best wel vaag?
Eigenlijk?
Maar wat ervaar je dan, Vlarp?
Ik zit aan de Hot coldrex nuquote:Op donderdag 3 december 2009 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand moet kippensoep voor je maken, Vlarp.
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:07 schreef Waxxer het volgende:
Hot coldres?Wat is dat?
Klinkt best wel vaag eigenlijk?
De levende schepen zijn ook leuk, maar de 1ste en 3de trilogie zijn geniaal.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Die vond ik ook niet zo. Kon iig niet tippen aan de Assassin en de Liveships en de Fool-trilogieën.
Krijg je dat nu ook al met Spaanse les?quote:
nee ben nu bij over hoe je woontquote:Op donderdag 3 december 2009 14:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Krijg je dat nu ook al met Spaanse les?![]()
hoe gaat het daar mee? Of heb je het vak alweer laten vallen?
btw
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee ben nu bij over hoe je woont
de pleuris voor je!quote:Op donderdag 3 december 2009 08:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, mieke is zelf ook stiekem een enorme wapper nicht
Nee, vind het vreselijk. Eg jammer, Stroek, je wist toch alles?quote:Op donderdag 3 december 2009 08:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alles voor de kijkcijfersmike vindt dit vast fantastisch nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |