Ja, om je te lokken, zodat je niet wegblijftquote:Op woensdag 2 december 2009 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Naamtopic!
http://www.apple.com/trailers/weinstein/nine/
Die cast. Judi Dench, Nicole Kidman, Penelope Cruz, Marion Cotillard, Fergie, Sophia Loren
.
Oja, je ging shoppen voor je nieuwe huis, toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:09 schreef Vlarp het volgende:
Zo, onderweg naar Rotterdam en daarna door naar Tilburg.
volgende keer wel in het filiaal waar MisterO de scepter zwaaitquote:Op woensdag 2 december 2009 12:48 schreef Baltar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Je pauze doorbrengen bijd e Manfield is ook goed voor de dagomzet van genoemde winkel
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer wel in het filiaal waar MisterO de scepter zwaait
Daarvoor ga ik niet helemaal naar Tilburg hoor!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oja, je ging shoppen voor je nieuwe huis, toch?
En ook jij hapt mooiquote:Op woensdag 2 december 2009 13:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarvoor ga ik niet helemaal naar Tilburg hoor!
Heb een betere reden om naar Brabant te gaan
ga jij lekker shoppen, doen wij met Steve hier het topic verder vullen met ouwe nelenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarvoor ga ik niet helemaal naar Tilburg hoor!
Heb een betere reden om naar Brabant te gaan
Goed idee!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga jij lekker shoppen, doen wij met Steve hier het topic verder vullen met ouwe nelen
Jawel, had het alleen anders opgepaktquote:Op woensdag 2 december 2009 15:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat spreekwoord kennen ze niet in die hoek waar jij woont?
Right, ik wil het niet weten ookquote:Op woensdag 2 december 2009 15:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Jawel, had het alleen anders opgepakt
Toch is het fijn om alles te weten, hoef je ook niet nieuwsgierig te zijn.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:17 schreef Baltar het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je ook niet willen weten
nee die moet je voor je ZIENquote:Op woensdag 2 december 2009 15:17 schreef Baltar het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je ook niet willen weten
Ja, helemaal mee eensquote:Op woensdag 2 december 2009 15:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Toch is het fijn om alles te weten, hoef je ook niet nieuwsgierig te zijn.
Nou inderdaad, gewoon belangstelling voor de medemenschquote:Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niks mis met een portie gezonde belangstelling
JA GOED PLAN!!!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ahw! Misschien moet ik wegblijven, dan kunnen jullie me nog meer missen
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja ik weet het, ik ben erg prikkelbaar
IT'S A TOUCHY SUBJECT
op het moment is dit topic nog een van de weinige stabiele dingen waar ik op kan rekenenhug voor tmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb ooit jelly pudding gebruikt voor surprisequote:Op woensdag 2 december 2009 20:13 schreef Weemz het volgende:
Wat zijn surprises voor sinterklaas soms leuk om te maken...
Zeker als je iets heel anders doet dan een standaard 'leuke' verpakking
Jak.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb ooit jelly pudding gebruikt voor surprise
halen we nu de schade even, het is nu toch pauzequote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef Vlarp het volgende:
Jongens, ik heb 5 uur bier zitten hijsen in tilburg (en het was leuk!! ) en jullie zijn maar 10 posts verder?!?
Hoe erg is dat?!
en niet eens hips ? En slikt opmerking over koude soep net op tijd inquote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef Vlarp het volgende:
Jongens, ik heb 5 uur bier zitten hijsen in tilburg (en het was leuk!! ) en jullie zijn maar 10 posts verder?!?
Hoe erg is dat?!
Pauze van wat?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
halen we nu de schade even, het is nu toch pauze
oude kranten vond ik ook dankbaar materiaal of een leeg dixan tonnetje tot zwarte piet pimpenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jak.
Ik maakte vroeger wel leuke surprises, vind ik zelf. Meestal wel iets dat echt met de persoon te maken had, al was het dan zijdelings.
bijna net zo erg als mijn postquote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef Vlarp het volgende:
Hoe erg is dat?!
Als je 8 bier over 5 uur uitsmeert dan is dat geen *hips* waardigquote:Op woensdag 2 december 2009 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en niet eens hips ? En slikt opmerking over koude soep net op tijd in
Daar reageer ik ook gewoon niet opquote:Op woensdag 2 december 2009 21:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
bijna net zo erg als mijn post
deel 1 en 2 van komt een vrouw bij de dokter. En niks mis met de billen van barry atsmaquote:
Ik had een appel gemaakt van papier mache en in de kleuren van de regenboog geschilderd omdat mijn oom een Mac hadquote:Op woensdag 2 december 2009 21:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oude kranten vond ik ook dankbaar materiaal of een leeg dixan tonnetje tot zwarte piet pimpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |