abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75401962
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:43 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Heb je hier wat aan?
http://www.rotterdamsport(...)ortverenigingen.html

Mén! Gisteren mn banken bezorgd gekregen, zijn ze alle twee kapot. In een bank zitten 3 gaten, en in de andere bank is de naad los. Maar ik krijg wel nieuwe banken (en dan moeten ze wéér naar boven gesjouwd worden).
Ja, dat is wel wat, dankjewel
pi_75402110
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Wat weer vreemd is omdat de banken uit een distributiecentrum komen....

En sowieso levert Kwantum op de etage, en hoef je niet zelf te sjouwen
Hm, schijnbaar deze bezorgers niet. Ze zetten alles buiten op de stoep neer. Das dan 35 euro bezorgkosten. En naar boven wilden ze eerst niet doen. Maar ik en mijn moeder kregen dat met z'n 2-en dus never nooit omhoog. Toen hebben ze de 2zits binnen gezet, want die paste door de deur, en de 3 zits hebben we zelf uitgepakt.

De banken, zei de manager, hebben ze nog extra opgehaald (in het filiaal zo ik begreep). Maar goed, ik kan nu zitten, en ik krijg nieuwe banken.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_75402149
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:03 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Hm, schijnbaar deze bezorgers niet. Ze zetten alles buiten op de stoep neer. Das dan 35 euro bezorgkosten. En naar boven wilden ze eerst niet doen. Maar ik en mijn moeder kregen dat met z'n 2-en dus never nooit omhoog. Toen hebben ze de 2zits binnen gezet, want die paste door de deur, en de 3 zits hebben we zelf uitgepakt.

De banken, zei de manager, hebben ze nog extra opgehaald (in het filiaal zo ik begreep). Maar goed, ik kan nu zitten, en ik krijg nieuwe banken.
Je hebt dat bij aankoop aan moeten geven, voor 35 euro bezorgen ze op lift-bereikbare etages. Daarna is het 5 euro per verdieping per bank.
La derecha oprime, la izquierda libera
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:07:28 #204
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_75402228
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:03 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Aangezien zij iets kapots geleverd hebben, zou ik er op staan dat ze alles van boven komen halen en na vervanging alles ook weer omhoog brengen. Regelen ze daar maar iets voor.
pi_75402267
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Je hebt dat bij aankoop aan moeten geven, voor 35 euro bezorgen ze op lift-bereikbare etages. Daarna is het 5 euro per verdieping per bank.
Dat had ik gedaan, maar het stond blijkbaar niet op de bon. Maar die jongens wilden het uiteindelijk toch wel boven zetten, dus alle is gelukkig (wat betreft bezorgen) goed gekomen.
pi_75402358
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

Aangezien zij iets kapots geleverd hebben, zou ik er op staan dat ze alles van boven komen halen en na vervanging alles ook weer omhoog brengen. Regelen ze daar maar iets voor.
Zoals ik het gister heb begrepen is dat nu ook het plan. Maar hij zou vandaag bellen met de klantenservice of distributiecenter, wie er 'verantwoordelijk' voor was, en dan zou hij me op de hoogte houden.

En dit gedoe allemaal voor een bank
pi_75402363
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:11 schreef RenRen- het volgende:
We is eigenlijk ik, en het moet een soort 'Overlevingsgids' worden voor studenten die op zichzelf gaan wonen (Opdracht dus ), en dat moet een CD worden met een flashprogramma, waar je dus kunt opzoeken waar je in de buurt kunt uitgaan en datsoort dingen, alleen het programmeren alleen al is zo veel werk, dan wil ik niet verder kijken dan nodig, en blijf ik gewoon in Rotterdam
Pak een willekeurig nummer van 010 of Uit in Rotterdam of hoe die gratis bladen ook heten en schrijf het over. Staan altijd vol met studententips. Verkrijgbaar bij elke supermarkt of de bieb
pi_75402723
Zojuist is mijn bank dan ook eindelijk bezorgd... wat zal er dit keer mis zijn, of zou het echt allemaal goed gegaan zijn... later meer.
pi_75402746
En wat is dat voor een groot onderdeel dat ze nu in New Orleans aan het takelen zijn met die kraan die ook weer een stuk gegroeid is vorige week... dat ding wordt echt hoog
pi_75407516
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:23 schreef DutchTrain het volgende:
Zojuist is mijn bank dan ook eindelijk bezorgd... wat zal er dit keer mis zijn, of zou het echt allemaal goed gegaan zijn... later meer.
Weer van Wehkamp ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_75408041
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:56 schreef junkiexp het volgende:
Weer van Wehkamp ?
Nee, nu van Trendhopper. Inmiddels in elkaar gezet en zit perfect. Nu nog even de enorme stapel karton en plastic opruimen...

Hoe bevalt de Wehkamp bank?
pi_75408330
Zaterdag meubels gekocht, alles compleet ergens in april
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_75409436
Herkenbaar FJD. Het is wat met de meubels in dit topic, lees ik wel.
pi_75410440
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:50 schreef ChatGirl het volgende:
Herkenbaar FJD. Het is wat met de meubels in dit topic, lees ik wel.
ik ga ze zelf wel maken dan denk ik
pi_75436491
Onze banken waren gewoon uit voorraad leverbaar.
pi_75437064
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:12 schreef Isegrim het volgende:
Onze banken waren gewoon uit voorraad leverbaar.
mogen we ze nu slopen?
pi_75438163
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:32 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

mogen we ze nu slopen?
Tsk. Een echte hooligan.
pi_75438215
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:04 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Tsk. Een echte hooligan.
nee hoor een KPN-medewerker die totale debielen aan de lijn krijgt. Meneer wat is een alias.............
pi_75438266
Prive van je partner? Schiedam Hooligans gespot
pi_75438352
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:06 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

nee hoor een KPN-medewerker die totale debielen aan de lijn krijgt. Meneer wat is een alias.............
"Hoezo alias? Ik heb toch geen misdrijf gepleegd?"
pi_75438395
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:10 schreef Isegrim het volgende:

[..]

"Hoezo alias? Ik heb toch geen misdrijf gepleegd?"
pi_75439461
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Prive van je partner? Schiedam Hooligans gespot
In schiedam wonen geen hooligans
Mu!
pi_75439943
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:06 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Het zou mij niets verbazen als er zelfs totaal debiele kpn medewerkers zijn die niet weten wat dat is.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_75451232
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Het zou mij niets verbazen als er zelfs totaal debiele kpn medewerkers zijn die niet weten wat dat is.
daar hebben we er een paar van idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')