Donequote:Op woensdag 2 december 2009 03:31 schreef FANN het volgende:
ow kan iemand effe de TT verbeteren
in slap lullen deel 405
![]()
sorry
Dit was toch niet nieuw voor je, of wel?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
In de NRC Next van vandaag staat een leuk artikel over kindermarketing in oa supermarkten. Dat de studio 100 poppetjes (mindy mandy of zoiets) media-overstijgend aanwezig zijn (internet, radio, tv, supermarkten, billboards etc.). De pakken vla staan ook precies op ooghoogte van het kind. Kinderen zijn visueel ingesteld dus wat er precies staat boeit niet, als 't maar grote plaatjes van prinsessen zijn.
Neuh, maar het wordt steeds brutaler en schreeuwend. Het overstijgende neemt ook wel extreme vormen aan. Vroegaah had je een de smurfen en daar kon je dan poppetjes van kopen, zhe coolheidquote:
Ik vond, als het over kinderen gaat, gisteren wel twee aardige stukjes in het nieuws. s' Morgens werd breed uitgemeten dat de nieuwe generatie totaal aan het ontsporen is vanwege matige opvoeding door allerlei oorzaken. Even later het nieuws dat kinderen vanaf hun tweede naar school zouden moeten gaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
In de NRC Next van vandaag staat een leuk artikel over kindermarketing in oa supermarkten. Dat de studio 100 poppetjes (mindy mandy of zoiets) media-overstijgend aanwezig zijn (internet, radio, tv, supermarkten, billboards etc.). De pakken vla staan ook precies op ooghoogte van het kind. Kinderen zijn visueel ingesteld dus wat er precies staat boeit niet, als 't maar grote plaatjes van prinsessen zijn.
Volgens mij had je vroeger ook al dekbedden en broodtrommels van één of ander thema waarmee je dan 'hip' bentquote:Op woensdag 2 december 2009 09:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, maar het wordt steeds brutaler en schreeuwend. Het overstijgende neemt ook wel extreme vormen aan. Vroegaah had je een de smurfen en daar kon je dan poppetjes van kopen, zhe coolheid.
Tegenwoordig ben je hip als je onder een smurfendekbed slaapt, je tanden poetst met smurfentandpasta om je smurfentas te pakken met je smurfenbroodtrommel en op je smurfenfiets op school te komen waar je 10 vrienden met smurfenkleren je staan op te wachten.
![]()
/.
Mega Mindy bedoel je denk ik, net zoals nu de dwergen en sneeuwitje, maar het zijn poppetjes van niks zo klein, op tv lijken ze veel groterquote:Op woensdag 2 december 2009 09:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dit was toch niet nieuw voor je, of wel?
Nee joh, heel slim. Geen bedrijf gaat dat doen (want niet gevonden = geen views = geen markt) en google kan zeggen "maar ik bied 't toch aan, jou keuze".quote:
goedenmorgen, klinkt niet zo fijnquote:Op woensdag 2 december 2009 09:57 schreef Laysa het volgende:
Morguh....wel 2 hele uurtjes geslapen vannacht
nee ben ook ietwat brak...maar straks even naar de sportschool...mezelf moe makenquote:Op woensdag 2 december 2009 09:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goedenmorgen, klinkt niet zo fijn
Remlof! Man!quote:Op woensdag 2 december 2009 @ 03:39 door remlof:
Topictitel: "RLS SC # 405] Slap lullen deel 406" -> "RLS SC # 405] Slap lullen deel 40iets"
Op woensdag 2 december 2009 @ 03:39 door remlof:
Topictitel: "RLS SC # 405] Slap lullen deel 40iets" -> "RLS SC # 405] Slap lullen deel vierhonderdnogwat"
Op woensdag 2 december 2009 @ 03:39 door remlof:
Topictitel: "RLS SC # 405] Slap lullen deel vierhonderdnogwat" -> "[RLS SC # 405] Slap lullen deel vierhonderdnogwat"
Géén?????...sjessus das echt kutquote:Op woensdag 2 december 2009 10:00 schreef Noek het volgende:
Hallo! Daar ben ik weer, Gert rustig te houden!
Klootzakken en ik gebruik geen tampons want dat mag niet van mijn geloof.
nou, doe maar ff rustig aan he, je hebt verleden week ook een optater gehad betreft ziekenhuis, je lichaam moet weer ff wennen he, dus gewoon lekker op het gemakkie sportenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ben ook ietwat brak...maar straks even naar de sportschool...mezelf moe maken
Nah gisteren ging ook goed en ik moet mn energie kwijt....komt goedquote:Op woensdag 2 december 2009 10:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, doe maar ff rustig aan he, je hebt verleden week ook een optater gehad betreft ziekenhuis, je lichaam moet weer ff wennen he, dus gewoon lekker op het gemakkie sporten
Om van China nog maar te zwijgen. Kan niet eens meer via Facebook communiceren met een vriend van me daar, die zit achter de Great WWWall of China verscholen.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:03 schreef hondjes het volgende:
Je ziet dit al in Engeland en Franrijk.
Ja, als je 't zo bekijkt, dan is het wel slim.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, heel slim. Geen bedrijf gaat dat doen (want niet gevonden = geen views = geen markt) en google kan zeggen "maar ik bied 't toch aan, jou keuze".
Is dat niet erg alu hoedje?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:03 schreef hondjes het volgende:
Dan bestaat toch het gevaar , dat google gaat bepalen , wat we wel of niet aan nieuws lezen.
En nog een stap verder is dan, dat er geen vrij internet meer bestaat...
Je ziet dit al in Engeland en Franrijk.
En niet te vergeten: je poezelige kinderbilletjes afveegt met smurfentoiletpapier.... wat natuurlijk per rol ongeveer net zoveel kost als een pak van vier rollen smurfloostoiletpapierquote:Op woensdag 2 december 2009 09:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, maar het wordt steeds brutaler en schreeuwend. Het overstijgende neemt ook wel extreme vormen aan. Vroegaah had je een de smurfen en daar kon je dan poppetjes van kopen, zhe coolheid.
Tegenwoordig ben je hip als je onder een smurfendekbed slaapt, je tanden poetst met smurfentandpasta om je smurfentas te pakken met je smurfenbroodtrommel en op je smurfenfiets op school te komen waar je 10 vrienden met smurfenkleren je staan op te wachten.
![]()
/.
Ja, echt hè! Hoe gaan we dit vieren?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
Noek! We zijn gewoon al bijna een voldragen zwangerschap rookvrij!
Met Jelly Belly's!quote:
Adviseert het volgende voor CC en csquote:Op woensdag 2 december 2009 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met Jelly Belly's!
Ik ga straks even een mailtje rondsturen hier om de animo voor een bulkaankoop te checken. En die animo is nu al best groot.
Goed idee!quote:Op woensdag 2 december 2009 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met Jelly Belly's!
Ik ga straks even een mailtje rondsturen hier om de animo voor een bulkaankoop te checken. En die animo is nu al best groot.
Ja, mooi hè. Ze doen het weleens voor KiKa en dan kun je een fiets huren voor een tientje geloof ik en dat gaat dan de hele nacht door. Poezenshit doen ze het niet voor, het leed moet groter zijn.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hè Noek, dit lijkt mij ook wel iets voor jou om te organiseren, voor je poezenasielgedoetje![]()
http://www.rpmmarathon.nl/
Nog een paar dagen en dan hebben we hem echt bereikt. De zevende, geloof ik.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:49 schreef CarOnline het volgende:
Morninque.
Gefeli met de mijlpaal ladies!
Oh damesquote:Op woensdag 2 december 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
Was het een stuitligging? en een keizersnee of een normale bevalling?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
Helemaal niet, niet deze keer iig. Jij fietst toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles wat je hier verteld komt als een boemerang terug in je face
Ik heb die foetus uitgerookt.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:51 schreef Maanvis het volgende:
Was het een stuitligging? en een keizersnee of een normale bevalling?
Dat moet ik nodig weer eens gaan doen. Na een maand of twee-drie ben ik het meestal beu en gooi ik alles weer aan de kant om vervolgens x tijd later weer met veel pijn en moeite hetzelfde traject te moeten afleggen.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Helemaal niet, niet deze keer iig. Jij fietst toch?
Ah, kniesoorquote:Op woensdag 2 december 2009 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog een paar dagen en dan hebben we hem echt bereikt. De zevende, geloof ik.
Ja, stom. Wat ga je daar aan doen?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat moet ik nodig weer eens gaan doen. Na een maand of twee-drie ben ik het meestal beu en gooi ik alles weer aan de kant om vervolgens x tijd later weer met veel pijn en moeite hetzelfde traject te moeten afleggen.
Stom hè?
Die ben ik graag voor.quote:
Ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Zeg, ben jij nu naar London geweest?
En??? Wat heb je gedaan en gekocht?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja.
Maandagmorgen terug gekomen.
En ga je dan ook stoppen met roken?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik maak er een goed voornemen van voor 2010, want dat wordt een mooi jaar
Gedaan: veeeeeeeeel gelopen!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:03 schreef Noek het volgende:
[..]
En??? Wat heb je gedaan en gekocht?
En was het al kerstig?
Wat leuk!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gedaan: veeeeeeeeel gelopen!
Helaas regende het zaterdag en zondag bijna de hele dag, dus dat was minder.
Tot mn knieën was ik nat en sopte in mn schoenen.
Zondag maar een filmpje gepakt: The man who stare at goats.
Die kan ik echt iedereen aanraden, meesterlijk!
Vrijdag naar Little Voice geweest, wij dachten musical maar t was drama.
Niet letterlijk maar ik ben wel in slaap gevallen. Zegt wel genoeg denk ik![]()
Het was bijzonder kerstig, heel leuk.
Oh ben ook nog naar de David and Goliath winkel geweest, zit op Covent Garden![]()
En rondgelopen op Camden. Jeej![]()
En lekker gegeten. Natuurlijk.
Heb niet veel gekocht, had alleen maar handbagage dus dat ging niet. Pond stond wel mooi laag, maar ik kreeg echt niks extra mee. Wel nog voor bij mn zwarte jurk een paarse sjaal, een paarse legging, paarse armbanden, paarse nagellak en paarse oogmake-up gekocht. Voor 7 pond![]()
Dus ik ben kerst-klaar
Ja, maar niet op 1 januari, want dat vind ik zo stom. Maar ik ga zeker stoppen en dan ook nooit meer beginnen. Intenties, intenties, intenties....quote:
Van de stupic factory. Daar waar jongens worden gemaakt.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:14 schreef Copycat het volgende:
Wat is de David & Goliath winkel?
Vooral: wat verkoopt men daar?
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja, maar niet op 1 januari, want dat vind ik zo stom. Maar ik ga zeker stoppen en dan ook nooit meer beginnen. Intenties, intenties, intenties....
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:14 schreef Copycat het volgende:
Wat is de David & Goliath winkel?
Vooral: wat verkoopt men daar?
Dat is ook stom maar lekker belangrijk eigenlijk of 1 januari stom is. De dag waarop je stopt kan niet stom zijn.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar niet op 1 januari, want dat vind ik zo stom. Maar ik ga zeker stoppen en dan ook nooit meer beginnen. Intenties, intenties, intenties....
Jaa Covent Garden zag er nu ook heel mooi uit.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
Ja, schattig hè, die winkel in Covent Garden. Sowieso Covent Garden!![]()
The man who stare at goates?Wat bizar. Waarom zou je dat doen hè.
Wanneer ga je nu weer of nu geen plannen meer in die richting?
Deze keer met pleisters, ik zie op tegen de bijwerkingen van Champix.quote:
Psies, best wel logisch eigenlijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:22 schreef Copycat het volgende:
Ik wist helemaal niet dat daar zowel Goliath als David achter zaten. Maar dat is bij nader inzien wel logisch, met al dat stenengegooi.
Ik vind het eigenlijk best meevallen met de kou. 's Ochtends heb ik even mijn handschoenen aan, maar na een minuut of tien krijg ik daar kleffe handjes in. Sjaal en muts heb ik nog niet nodig gehad.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:29 schreef Dementor het volgende:
Ik ben weer begonnen met fietsen, het is wel een beetje koud 's avonds maar het is wel goed voor de spieren.
Of je doet gewoon met nix.... kan ookquote:Op woensdag 2 december 2009 11:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Deze keer met pleisters, ik zie op tegen de bijwerkingen van Champix.
Grote lappen over m'n hele lichaam, moet lukken, want is ook al eerder gelukt.
En veel lolly's, zwart wit lolly's, zoveel dat je tong schraal gaat voelen na een halve dag
Moet je eens 's avonds om 8 uur gaan fietsen.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best meevallen met de kou. 's Ochtends heb ik even mijn handschoenen aan, maar na een minuut of tien krijg ik daar kleffe handjes in. Sjaal en muts heb ik nog niet nodig gehad.
Cold Turkey?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:33 schreef Leandra het volgende:
* Leandra heeft 10 november de laatste sigaret aangeraakt, dus dat gaat weer goed![]()
Naar je werk en terug is voor jou ook te ver denk ik?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:29 schreef Dementor het volgende:
Ik ben weer begonnen met fietsen, het is wel een beetje koud 's avonds maar het is wel goed voor de spieren.
Ja, te ver en ik krijg straks een auto.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Naar je werk en terug is voor jou ook te ver denk ik?
Vanavond rond half acht en rond half twaalf. Morgen breng ik verslag uit!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:33 schreef Dementor het volgende:
Moet je eens 's avonds om 8 uur gaan fietsen.
Ik verwacht natuurlijk wel de exacte temperatuur van je voorhoofd na vijf en na tien minuten fietsen.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanavond rond half acht en rond half twaalf. Morgen breng ik verslag uit!
Laat het die niet-filmvriend maar niet horen.quote:Vanavond met een filmvriend beginnen aan het laatste seizoen van Soprano's. Gisteren t/m aflevering 4 van Dexter 2 gekeken en ook The Wire moet verder. Druk, druk, druk!
Nice, volhoudenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:33 schreef Leandra het volgende:
Of je doet gewoon met nix.... kan ook
* Leandra heeft 10 november de laatste sigaret aangeraakt, dus dat gaat weer goed![]()
Ja, ook zo stom, ik was er de laatste keer al ongeveer twee maanden vanaf en vertelde het bezoek dat ze best in huis mochten roken. Ik denk dat ik dat nu maar eens niet ga toestaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je doet gewoon met nix.... kan ook
Ik heb vanochtend voor de derde keer dit najaar moeten krabben, dat is normaal al veel vaker voorgekomen rond deze tijd. Tis idd de meeste tijd vrij zacht weer.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best meevallen met de kou. 's Ochtends heb ik even mijn handschoenen aan, maar na een minuut of tien krijg ik daar kleffe handjes in. Sjaal en muts heb ik nog niet nodig gehad.
Het is vast omdat geel je favoriete couleur locale is maar hier in huis werd sowieso al nooit gerookt.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ook zo stom, ik was er de laatste keer al ongeveer twee maanden vanaf en vertelde het bezoek dat ze best in huis mochten roken. Ik denk dat ik dat nu maar eens niet ga toestaan.
Maar drie weken, dan heb je de meest rotte periode zo'n beetje achter de rug en begin je er per dag al iets minder vaak aan te denken.
Ja, dat is voor mannen heel anders inderdaad.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:44 schreef Maanvis het volgende:
Het blijft jammer dat de meeste vrouwen pas stoppen met roken als hun gezicht er al uit ziet alsof er met prikkeldraad overheen is gegaan.
De kid vindt het helemaal geweldig, want die liet zijn vrienden nog wel binnen roken omdat ik nog rookte, maar voor zijn vrienden geldt nu ook een binnenrookverbod in ons huisquote:Op woensdag 2 december 2009 11:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ook zo stom, ik was er de laatste keer al ongeveer twee maanden vanaf en vertelde het bezoek dat ze best in huis mochten roken. Ik denk dat ik dat nu maar eens niet ga toestaan.
Maar drie weken, dan heb je de meest rotte periode zo'n beetje achter de rug en begin je er per dag al iets minder vaak aan te denken.
En zonder roken blijft iedereen eeuwig jongquote:Op woensdag 2 december 2009 11:44 schreef Maanvis het volgende:
Het blijft jammer dat de meeste vrouwen pas stoppen met roken als hun gezicht er al uit ziet alsof er met prikkeldraad overheen is gegaan.
Bij mannen heet dat een karakterkopquote:Op woensdag 2 december 2009 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is voor mannen heel anders inderdaad.
En de een wordt sowieso sneller oud dan de ander....quote:Op woensdag 2 december 2009 11:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En zonder roken blijft iedereen eeuwig jong![]()
Ik vind het wel meevallen hoor, misschien worden mensen ook gewoon wel wat ouder en is dat te zien? De kleur op het gezicht komt na een paar weken stoppen al terug, samen met de betere doorbloeding.
Ik heb geen prikkeldraadhoofd, jij toch ook niet?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:49 schreef Noek het volgende:
Ja, dat is voor mannen heel anders inderdaad.
Ehm nee hoor. Maar als je daarin gelooft, be my guest. Het is vast gezellig in je hoofd.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij mannen heet dat een karakterkop.
Het verschil is er heel duidelijk.. Vrouwen die een prikkeldraadgezicht hebben roken structureel 1 of meerdere pakjes per dag.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En zonder roken blijft iedereen eeuwig jong![]()
Ik vind het wel meevallen hoor, misschien worden mensen ook gewoon wel wat ouder en is dat te zien? De kleur op het gezicht komt na een paar weken stoppen al terug, samen met de betere doorbloeding.
Nee, die van mij heeft karakter.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb geen prikkeldraadhoofd, jij toch ook niet?
Jij rookt toch ook niet!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb geen prikkeldraadhoofd, jij toch ook niet?
quote:
Een mooi karakter!quote:
Niet meer. 27 jaar gedaan.quote:
Oh ik dacht maar aan een pokdalig uiterlijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij mannen heet dat een karakterkop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |