Donequote:Op woensdag 2 december 2009 03:31 schreef FANN het volgende:
ow kan iemand effe de TT verbeteren
in slap lullen deel 405
![]()
sorry
Dit was toch niet nieuw voor je, of wel?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
In de NRC Next van vandaag staat een leuk artikel over kindermarketing in oa supermarkten. Dat de studio 100 poppetjes (mindy mandy of zoiets) media-overstijgend aanwezig zijn (internet, radio, tv, supermarkten, billboards etc.). De pakken vla staan ook precies op ooghoogte van het kind. Kinderen zijn visueel ingesteld dus wat er precies staat boeit niet, als 't maar grote plaatjes van prinsessen zijn.
Neuh, maar het wordt steeds brutaler en schreeuwend. Het overstijgende neemt ook wel extreme vormen aan. Vroegaah had je een de smurfen en daar kon je dan poppetjes van kopen, zhe coolheidquote:
Ik vond, als het over kinderen gaat, gisteren wel twee aardige stukjes in het nieuws. s' Morgens werd breed uitgemeten dat de nieuwe generatie totaal aan het ontsporen is vanwege matige opvoeding door allerlei oorzaken. Even later het nieuws dat kinderen vanaf hun tweede naar school zouden moeten gaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
In de NRC Next van vandaag staat een leuk artikel over kindermarketing in oa supermarkten. Dat de studio 100 poppetjes (mindy mandy of zoiets) media-overstijgend aanwezig zijn (internet, radio, tv, supermarkten, billboards etc.). De pakken vla staan ook precies op ooghoogte van het kind. Kinderen zijn visueel ingesteld dus wat er precies staat boeit niet, als 't maar grote plaatjes van prinsessen zijn.
Volgens mij had je vroeger ook al dekbedden en broodtrommels van één of ander thema waarmee je dan 'hip' bentquote:Op woensdag 2 december 2009 09:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, maar het wordt steeds brutaler en schreeuwend. Het overstijgende neemt ook wel extreme vormen aan. Vroegaah had je een de smurfen en daar kon je dan poppetjes van kopen, zhe coolheid.
Tegenwoordig ben je hip als je onder een smurfendekbed slaapt, je tanden poetst met smurfentandpasta om je smurfentas te pakken met je smurfenbroodtrommel en op je smurfenfiets op school te komen waar je 10 vrienden met smurfenkleren je staan op te wachten.
![]()
/.
Mega Mindy bedoel je denk ik, net zoals nu de dwergen en sneeuwitje, maar het zijn poppetjes van niks zo klein, op tv lijken ze veel groterquote:Op woensdag 2 december 2009 09:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dit was toch niet nieuw voor je, of wel?
Nee joh, heel slim. Geen bedrijf gaat dat doen (want niet gevonden = geen views = geen markt) en google kan zeggen "maar ik bied 't toch aan, jou keuze".quote:
goedenmorgen, klinkt niet zo fijnquote:Op woensdag 2 december 2009 09:57 schreef Laysa het volgende:
Morguh....wel 2 hele uurtjes geslapen vannacht
nee ben ook ietwat brak...maar straks even naar de sportschool...mezelf moe makenquote:Op woensdag 2 december 2009 09:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goedenmorgen, klinkt niet zo fijn
Remlof! Man!quote:Op woensdag 2 december 2009 @ 03:39 door remlof:
Topictitel: "RLS SC # 405] Slap lullen deel 406" -> "RLS SC # 405] Slap lullen deel 40iets"
Op woensdag 2 december 2009 @ 03:39 door remlof:
Topictitel: "RLS SC # 405] Slap lullen deel 40iets" -> "RLS SC # 405] Slap lullen deel vierhonderdnogwat"
Op woensdag 2 december 2009 @ 03:39 door remlof:
Topictitel: "RLS SC # 405] Slap lullen deel vierhonderdnogwat" -> "[RLS SC # 405] Slap lullen deel vierhonderdnogwat"
Géén?????...sjessus das echt kutquote:Op woensdag 2 december 2009 10:00 schreef Noek het volgende:
Hallo! Daar ben ik weer, Gert rustig te houden!
Klootzakken en ik gebruik geen tampons want dat mag niet van mijn geloof.
nou, doe maar ff rustig aan he, je hebt verleden week ook een optater gehad betreft ziekenhuis, je lichaam moet weer ff wennen he, dus gewoon lekker op het gemakkie sportenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ben ook ietwat brak...maar straks even naar de sportschool...mezelf moe maken
Nah gisteren ging ook goed en ik moet mn energie kwijt....komt goedquote:Op woensdag 2 december 2009 10:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, doe maar ff rustig aan he, je hebt verleden week ook een optater gehad betreft ziekenhuis, je lichaam moet weer ff wennen he, dus gewoon lekker op het gemakkie sporten
Om van China nog maar te zwijgen. Kan niet eens meer via Facebook communiceren met een vriend van me daar, die zit achter de Great WWWall of China verscholen.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:03 schreef hondjes het volgende:
Je ziet dit al in Engeland en Franrijk.
Ja, als je 't zo bekijkt, dan is het wel slim.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, heel slim. Geen bedrijf gaat dat doen (want niet gevonden = geen views = geen markt) en google kan zeggen "maar ik bied 't toch aan, jou keuze".
Is dat niet erg alu hoedje?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:03 schreef hondjes het volgende:
Dan bestaat toch het gevaar , dat google gaat bepalen , wat we wel of niet aan nieuws lezen.
En nog een stap verder is dan, dat er geen vrij internet meer bestaat...
Je ziet dit al in Engeland en Franrijk.
En niet te vergeten: je poezelige kinderbilletjes afveegt met smurfentoiletpapier.... wat natuurlijk per rol ongeveer net zoveel kost als een pak van vier rollen smurfloostoiletpapierquote:Op woensdag 2 december 2009 09:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, maar het wordt steeds brutaler en schreeuwend. Het overstijgende neemt ook wel extreme vormen aan. Vroegaah had je een de smurfen en daar kon je dan poppetjes van kopen, zhe coolheid.
Tegenwoordig ben je hip als je onder een smurfendekbed slaapt, je tanden poetst met smurfentandpasta om je smurfentas te pakken met je smurfenbroodtrommel en op je smurfenfiets op school te komen waar je 10 vrienden met smurfenkleren je staan op te wachten.
![]()
/.
Ja, echt hè! Hoe gaan we dit vieren?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
Noek! We zijn gewoon al bijna een voldragen zwangerschap rookvrij!
Met Jelly Belly's!quote:
Adviseert het volgende voor CC en csquote:Op woensdag 2 december 2009 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met Jelly Belly's!
Ik ga straks even een mailtje rondsturen hier om de animo voor een bulkaankoop te checken. En die animo is nu al best groot.
Goed idee!quote:Op woensdag 2 december 2009 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met Jelly Belly's!
Ik ga straks even een mailtje rondsturen hier om de animo voor een bulkaankoop te checken. En die animo is nu al best groot.
Ja, mooi hè. Ze doen het weleens voor KiKa en dan kun je een fiets huren voor een tientje geloof ik en dat gaat dan de hele nacht door. Poezenshit doen ze het niet voor, het leed moet groter zijn.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hè Noek, dit lijkt mij ook wel iets voor jou om te organiseren, voor je poezenasielgedoetje![]()
http://www.rpmmarathon.nl/
Nog een paar dagen en dan hebben we hem echt bereikt. De zevende, geloof ik.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:49 schreef CarOnline het volgende:
Morninque.
Gefeli met de mijlpaal ladies!
Oh damesquote:Op woensdag 2 december 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
Was het een stuitligging? en een keizersnee of een normale bevalling?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
Helemaal niet, niet deze keer iig. Jij fietst toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles wat je hier verteld komt als een boemerang terug in je face
Ik heb die foetus uitgerookt.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:51 schreef Maanvis het volgende:
Was het een stuitligging? en een keizersnee of een normale bevalling?
Dat moet ik nodig weer eens gaan doen. Na een maand of twee-drie ben ik het meestal beu en gooi ik alles weer aan de kant om vervolgens x tijd later weer met veel pijn en moeite hetzelfde traject te moeten afleggen.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Helemaal niet, niet deze keer iig. Jij fietst toch?
Ah, kniesoorquote:Op woensdag 2 december 2009 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog een paar dagen en dan hebben we hem echt bereikt. De zevende, geloof ik.
Ja, stom. Wat ga je daar aan doen?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat moet ik nodig weer eens gaan doen. Na een maand of twee-drie ben ik het meestal beu en gooi ik alles weer aan de kant om vervolgens x tijd later weer met veel pijn en moeite hetzelfde traject te moeten afleggen.
Stom hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |