Ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Zeg, ben jij nu naar London geweest?
En??? Wat heb je gedaan en gekocht?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja.
Maandagmorgen terug gekomen.
En ga je dan ook stoppen met roken?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik maak er een goed voornemen van voor 2010, want dat wordt een mooi jaar
Gedaan: veeeeeeeeel gelopen!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:03 schreef Noek het volgende:
[..]
En??? Wat heb je gedaan en gekocht?
En was het al kerstig?
Wat leuk!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gedaan: veeeeeeeeel gelopen!
Helaas regende het zaterdag en zondag bijna de hele dag, dus dat was minder.
Tot mn knieën was ik nat en sopte in mn schoenen.
Zondag maar een filmpje gepakt: The man who stare at goats.
Die kan ik echt iedereen aanraden, meesterlijk!
Vrijdag naar Little Voice geweest, wij dachten musical maar t was drama.
Niet letterlijk maar ik ben wel in slaap gevallen. Zegt wel genoeg denk ik![]()
Het was bijzonder kerstig, heel leuk.
Oh ben ook nog naar de David and Goliath winkel geweest, zit op Covent Garden![]()
En rondgelopen op Camden. Jeej![]()
En lekker gegeten. Natuurlijk.
Heb niet veel gekocht, had alleen maar handbagage dus dat ging niet. Pond stond wel mooi laag, maar ik kreeg echt niks extra mee. Wel nog voor bij mn zwarte jurk een paarse sjaal, een paarse legging, paarse armbanden, paarse nagellak en paarse oogmake-up gekocht. Voor 7 pond![]()
Dus ik ben kerst-klaar
Ja, maar niet op 1 januari, want dat vind ik zo stom. Maar ik ga zeker stoppen en dan ook nooit meer beginnen. Intenties, intenties, intenties....quote:
Van de stupic factory. Daar waar jongens worden gemaakt.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:14 schreef Copycat het volgende:
Wat is de David & Goliath winkel?
Vooral: wat verkoopt men daar?
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja, maar niet op 1 januari, want dat vind ik zo stom. Maar ik ga zeker stoppen en dan ook nooit meer beginnen. Intenties, intenties, intenties....
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:14 schreef Copycat het volgende:
Wat is de David & Goliath winkel?
Vooral: wat verkoopt men daar?
Dat is ook stom maar lekker belangrijk eigenlijk of 1 januari stom is. De dag waarop je stopt kan niet stom zijn.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar niet op 1 januari, want dat vind ik zo stom. Maar ik ga zeker stoppen en dan ook nooit meer beginnen. Intenties, intenties, intenties....
Jaa Covent Garden zag er nu ook heel mooi uit.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
Ja, schattig hè, die winkel in Covent Garden. Sowieso Covent Garden!![]()
The man who stare at goates?Wat bizar. Waarom zou je dat doen hè.
Wanneer ga je nu weer of nu geen plannen meer in die richting?
Deze keer met pleisters, ik zie op tegen de bijwerkingen van Champix.quote:
Psies, best wel logisch eigenlijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:22 schreef Copycat het volgende:
Ik wist helemaal niet dat daar zowel Goliath als David achter zaten. Maar dat is bij nader inzien wel logisch, met al dat stenengegooi.
Ik vind het eigenlijk best meevallen met de kou. 's Ochtends heb ik even mijn handschoenen aan, maar na een minuut of tien krijg ik daar kleffe handjes in. Sjaal en muts heb ik nog niet nodig gehad.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:29 schreef Dementor het volgende:
Ik ben weer begonnen met fietsen, het is wel een beetje koud 's avonds maar het is wel goed voor de spieren.
Of je doet gewoon met nix.... kan ookquote:Op woensdag 2 december 2009 11:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Deze keer met pleisters, ik zie op tegen de bijwerkingen van Champix.
Grote lappen over m'n hele lichaam, moet lukken, want is ook al eerder gelukt.
En veel lolly's, zwart wit lolly's, zoveel dat je tong schraal gaat voelen na een halve dag
Moet je eens 's avonds om 8 uur gaan fietsen.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best meevallen met de kou. 's Ochtends heb ik even mijn handschoenen aan, maar na een minuut of tien krijg ik daar kleffe handjes in. Sjaal en muts heb ik nog niet nodig gehad.
Cold Turkey?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:33 schreef Leandra het volgende:
* Leandra heeft 10 november de laatste sigaret aangeraakt, dus dat gaat weer goed![]()
Naar je werk en terug is voor jou ook te ver denk ik?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:29 schreef Dementor het volgende:
Ik ben weer begonnen met fietsen, het is wel een beetje koud 's avonds maar het is wel goed voor de spieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |