Ok.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:06 schreef Yankee het volgende:
Kan deze worden veranderd in #86 ipv 84?
Recreatief Wielrennen 86: Helm op
dank
Vind het prima hoor, al gaat het natuurlijk altijd maar om enkele topics.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:03 schreef PiRANiA het volgende:
F1 - topics zouden eigenlijk ook reeksen moeten zijn. Ik wilde het wel doen maar weet niet hoe SPT hier mee om wil gaan. Per week is er een nieuwe 'reeks' (andere locatie).
Is één F1-2011-reeks een idee?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind het prima hoor, al gaat het natuurlijk altijd maar om enkele topics.
Nee. Nummering loopt nu steeds opnieuw, dat kan bij een reeks niet naar mijn weten.quote:
Done.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:46 schreef Doff het volgende:
Spelfoutje in de titel van het Dauphiné topic. Libéré moet het zijn.
Zou iemand dat kunnen aanpassen?
Geen idee, zal eens polsen.quote:
Niet dat ik weet, en je zit wel goed lijkt me.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:41 schreef sararaats het volgende:
Is er eigenlijk een watersporttopic?
Of zit ik misschien in het verkeerde subforum?
Verwijderd.quote:
Ligt 'achter'quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:56 schreef ukga het volgende:
Beste mods,
in het topic; Bodybuilding topic #118 "Ain't nothin' to it but to do it!" is sinds vandaag een of andere troll; gespierd123 ( http://forum.fok.nl/user/history/347632 ) beland die alleen maar arrogant en irritant probeert te zijn. Heel leuk voor KLB, maar we willen dit topic graag serieus houden. Kan iemand hier even iets aan doen?
alvast bedankt
Ik heb het even achter neergelegd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:56 schreef SkollZwaar09 het volgende:
ik probeer al geruime tijd toestemming te krijgen om een enquete online te plaatsen op t sport subforum, maar ik krijg maar geen reactie op mijn mail en/of pm's naar de forum moderators.. weten jullie hoe ik dit het beste aan kan pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |