Zelfs met wel ontwikkelde smaakpupillen (wat zijn dat eigenlijk???? bedoel je niet smaakpapillen?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:38 schreef Twizu het volgende:
'Laat maar dan, mijn smaakpupillen zijn nog niet zo ontwikkeld waardoor ik alleen melkchocolade, wat je eigenlijk helemaal geen chocolade mag noemen, lust.'
Het is smaakpapillen inderdaad.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:49 schreef Trusten het volgende:
[..]
Zelfs met wel ontwikkelde smaakpupillen (wat zijn dat eigenlijk???? bedoel niet smaakpapillen?) is (bijna) pure cacao gewoon heel erg bitter
Jamin.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar krijg je die met 99%
84 was het hoogste dat ik ergens gezien heb
Die eerste gaat wel heel ver, ziet er ook een beetje smerig uit!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:22 schreef mjan het volgende:
[ afbeelding ]
en anders graag puur met hele pistache nootjes en fleur de sel:
[ afbeelding ]
Gaat dan lekker daar wonen als het daar allemaal veel beter is..quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:53 schreef casper019 het volgende:
engelse en amerikaanse chocolade repen!!! >> veel lekkerder dan die nederlandse meuk
grappig, over het algemeen zijn amerikaanse repen meer cacaofantasie dan chocolaquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:53 schreef casper019 het volgende:
engelse en amerikaanse chocolade repen!!! >> veel lekkerder dan die nederlandse meuk
Dit zegt ie toch niet? Als je ooit een Cadbury reep hebt geproefd, dan begrijp je casper wellicht wat beterquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:58 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Gaat dan lekker daar wonen als het daar allemaal veel beter is..
Ben ik het absoluut niet mee eens... Engelse chocola wil soms nog, maar geef mij maar Zwitsers/Duitse chocola...quote:Op zondag 27 december 2009 16:19 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Dit zegt ie toch niet? Als je ooit een Cadbury reep hebt geproefd, dan begrijp je casper wellicht wat beter
Het cacao gehalte in een Cadbury reep is minder dan in een Nederlandse of Duitse reep chocolade.quote:Op zondag 27 december 2009 16:19 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Dit zegt ie toch niet? Als je ooit een Cadbury reep hebt geproefd, dan begrijp je casper wellicht wat beter
Volgens mij was Cadbury de eerste die andere vetten dan cacaoboter ging mengen door chocolade.quote:Op zondag 27 december 2009 16:19 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |