dat is met koken ook al zo'n lekkere combiquote:Op woensdag 2 december 2009 15:11 schreef The_stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Puur en met chili, goed en lekker...
ongeveer hetzelfdequote:
welles.quote:Op woensdag 2 december 2009 06:41 schreef Synthesist het volgende:
[..]
in rusland hebben ze niet eens chocola
Waar koop je die?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:11 schreef The_stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Puur en met chili, goed en lekker...
Ik vaak in Duitsland, in Nederland zou ik naast de supermarkt op Schiphol niet zo snel een adres weten.. (misschien online)quote:
Wat is er duur aan deze merken?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:47 schreef Synthesist het volgende:
puur, en dan ook duur (verkade, cote d'or)
Volgens mij hebben ze bij semi-groothandels als de Makro en Sligro dat ook wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:18 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik vaak in Duitsland, in Nederland zou ik naast de supermarkt op Schiphol niet zo snel een adres weten.. (misschien online)
waar krijg je die met 99%quote:Op donderdag 3 december 2009 16:22 schreef mjan het volgende:
[ afbeelding ]
en anders graag puur met hele pistache nootjes en fleur de sel:
[ afbeelding ]
Een lading inslaan als je in Duitsland bent!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar krijg je die met 99%
84 was het hoogste dat ik ergens gezien heb
Lidl?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:24 schreef mjan het volgende:
[..]
Een lading inslaan als je in Duitsland bent!
Ik heb geen idee of ze Lindt chocolad bij de Lidl verkopen. Ik ga er niet speciaal voor naar Duitsland, maar als ik er toch ben loop ik een willekeurige supermarkt binnen en vaak hebben ze het wel.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lidl?
aangezien het merk me wel bekend voorkomt
Toch eens richting kerkrade rijden dan
Is ook vies.....quote:Op donderdag 3 december 2009 16:33 schreef mjan het volgende:
Voordeel van de 99% is trouwens wel dat iedereen van je chocolade afblijft omdat ze het vies vinden
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:33 schreef mjan het volgende:
Voordeel van de 99% is trouwens wel dat iedereen van je chocolade afblijft omdat ze het vies vinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |