Dat was inderdaad wat ik duidelijk probeerde te maken, jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:25 schreef TUFKAL het volgende:
TS doet net alsof hij veel meisjes heeft gehad. Zielig.
Je wil zeggen dat er inhoud in je post zat?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:27 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wat ik duidelijk probeerde te maken, ja. Klaphark...
Wil jij zeggen dat het in KLB om de inhoud gaat?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat er inhoud in je post zat?
af en toe zou ik ook wel een vrouw willen zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:25 schreef Idler het volgende:
Komt door de lesbische orgies onder de douche na het hockeyen.
Dat wilde jij suggereren jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:29 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat het in KLB om de inhoud gaat?
Je weet dus hoe een negerpenis ruikt? Wat je weet iig niet hoe meisjes ruiken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:31 schreef ehqo. het volgende:
Dat is de lucht van een negerpenis, vermoed ik.
Ik pretendeer niets te weten, zie mijn zorgvuldige formulering die klaarblijkelijk toch nog te wensen over laat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:34 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je weet dus hoe een negerpenis ruikt? Wat je weet iig niet hoe meisjes ruiken.
Dan heb je dus totaal geen referentiekader om een dergelijke opmerking op te baseren. Maar je mag wel ff aan die van mij ruiken, ik ben immers ook een neger.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:36 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik pretendeer niets te weten, zie mijn zorgvuldige formulering die klaarblijkelijk toch nog te wensen over laat.
Je moeder rook naar jouw neger lul.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dan heb je dus totaal geen referentiekader om een dergelijke opmerking op te baseren. Maar je mag wel ff aan die van mij ruiken, ik ben immers ook een neger.
Volgende keer in spoilerquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:45 schreef Aanmaakblokje het volgende:
Zou zij uit bussum komen?![]()
[ afbeelding ]
oja, want alle vrouwen hebben lesbische orgies onder de douche na het sportenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:25 schreef Idler het volgende:
Komt door de lesbische orgies onder de douche na het hockeyen.
hoere ruiken na hoere mattie :pquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:51 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
oja, want alle vrouwen hebben lesbische orgies onder de douche na het sporten![]()
... sorry, wilde jullie eigenlijk niet uit jullie fantasiewereld over vrouwen die tegelijk douchen halen
OT sjieke mensen ruiken nu eenmaal allemaal sjiek
![]()
Dit vind ik een erg vreemde zin.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je moeder rook naar jouw neger lul.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dit vind ik een erg vreemde zin.
Bedoel je hiermee te zeggen dat zijn moeder dood is, aangezien je 'rook' gebruikt en niet 'ruikt'
En bedoel je dat hij een lul is en een neger heeft en dat zijn moeder naar die neger rook, of bedoel je dat hij een neger is en dat zijn moeder naar zijn lul ruikt ? Maar waarom zou hij een neger hebben, tenzij die het huishouden doet natuurlijk, wat erop wijst dat de moeder, de eigenlijke schoonmaakster, óf lam is, óf heel erg dik dat ze zelf niks kan doen, of dat ze inderdaad dood is waardoor hij dus iemand in moet huren om het werk voor hem te doen. Dat zou een verklaring kunnen zijn, maar hoe kan jij weten dat die dood is, tenzij je hem in het echt kent natuurlijk en daardoor dus weet dat die moeder dood is en dus nergens meer naar ruikt. Daar moet je niet mee spotten knul, is niet leuk. Maar then again waarom ruik jij aan zijn moeder, of aan het stof dat zijn moeder zou kunnen zijn, ga jij 'snachts graven op het kerkhof om aan botjes te snuffelen ? Jij hebt nog jaren therapie nodig knul..
Maar die andere verklaring is ook vreemd want waarom zou zijn moeder naar zijn lul ruiken, helemaal als ze volgens bovengenoemde verklaring dus een beetje dood is, maar hoe weet jij dan dat hun negers zijn, of was op een morgen je televisie ineens verdwenen en lag er voor in de plaats enkel een briefje metDanke Voor TV, TUFKAL'.
Maar then again, niet spotten met iemand z'n huidskleur knul, that's racist, is niet leuk.
Ik kan er kop noch staart van krijgen.
Kan het misschien over een weekje? Ik ben immers verkouden en wil dat prachtige geurenboeket uiteraard in vol ornaat ondervinden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dan heb je dus totaal geen referentiekader om een dergelijke opmerking op te baseren. Maar je mag wel ff aan die van mij ruiken, ik ben immers ook een neger.
[..]
Bedoel je hiermee te zeggen dat zijn moeder dood is, aangezien je 'rook' gebruikt en niet 'ruikt'
En bedoel je dat hij een lul is en een neger heeft en dat zijn moeder naar die neger rook, of bedoel je dat hij een neger is en dat zijn moeder naar zijn lul ruikt ? Maar waarom zou hij een neger hebben, tenzij die misschien het huishouden doet ofzo natuurlijk, wat erop wijst dat de moeder, de eigenlijke schoonmaakster, óf lam is, óf heel erg dik dat ze zelf niks kan doen, of dat ze inderdaad dood is waardoor hij dus iemand in moet huren om het werk voor hem te doen. Dat zou een verklaring kunnen zijn, maar hoe kan jij weten dat die dood is, tenzij je hem in het echt kent natuurlijk en daardoor dus weet dat die moeder dood is. Daar moet je niet mee spotten knul, is niet leuk. Maar then again waarom ruik jij aan zijn moeder, of aan het stof dat zijn moeder zou kunnen zijn, ga jij 'snachts graven op het kerkhof om aan botjes te snuffelen ? Jij hebt nog jaren therapie nodig knul..
Maar die andere verklaring is ook vreemd want waarom zou zijn moeder naar zijn lul ruiken, helemaal als ze volgens bovengenoemde verklaring dus een beetje dood is en dus nergens meer naar ruikt. Maar hoe weet jij dan dat hun negers zijn, of was op een morgen je televisie ineens verdwenen en lag er voor in de plaats enkel een briefje me 'Danke Voor TV, TUFKAL'.
Maar then again, niet spotten met iemand z'n huidskleur knul, that's racist, is niet leuk.
Ik kan er kop noch staart van krijgen.
[..]
...
Blaat.
...
quote:
Maar, wel cool nog meer Fok!kers uit Huizen. Razor21 die grappenmaker kwam volgens mij ook uit Huizen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:14 schreef Radioheader het volgende:
[..]Huizen
Haven van het Gooi
Blij dat ik daar weg ben man
bron??quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:35 schreef amvrosios het volgende:
ik las "Meisjes uit brunsum" For the record,dat zijn de grootste kanker hoeren des lands.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |