Gemiddeld vanaf juli 1.2m3!?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:54 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
al een week?? staat hier al een maand amper meer aan en de laatste 2 weken helemaal niet meer
btw mijn gemiddelde vanaf 28 juli:
Electra: 7,9 KwH
Gas: 1,2 M3
Omgerekend naar een jaar:
Electra: 2886 KwH
Gas: 440 M3
Snap alleen niet dat ik de laatste 2 weken zonder verwarming elke dag 1 m3 gas verbruik.... zal wel door de kapotte combiketel komen...
60m2 appartement maar alleen in de woonkamer op 20 en als we er niet zijn uit. Maar het is ook een kleine huiskamer (4 bij 5 ofzo) en van de winter in de bioskamer ook vollop gestookt (3 bij 4) maar het is 2 personen douchen / eten / verwarmingquote:Op maandag 29 maart 2010 18:38 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Gemiddeld vanaf juli 1.2m3!?Appartement zeker? Volgens mij zit ik vanaf Oktober op gemiddeld op 3m3.
Het blijft hier nu constant rond de 17.5 - 18 graden. Warm zat
Die 1m3 zal wel douchen + koken zijn?
Heb nu weer even gekeken, over 6 dagen dus, en het gemiddelde gaat al om laag: gemiddeld (over 6 dagen nu dus) 5,75 Kwh per dag en 3,75 m3 per dag... Zal die twee eerste dagen dus misschien wel iets bijzonders aan de hand geweest zijn (kan niet bedenken wat, maar goed). Ben benieuwd wat mijn gemiddelde op de langere termijn wordt...quote:Op woensdag 7 april 2010 22:40 schreef Beijtje het volgende:
Heb de laatste twee dagen gekeken en verbruik gemiddeld 7 Kwh en 4,25 m3 per dag. (Zegt niks, want korte periode, maar toch). Woon alleen, oud appartement (beneden/tussenwoning) van 60m2. Dan is de hoeveelheid gas best veel, zeker met dit mooie weer, of niet? (Heb nog wel 's avonds en 's ochtends verwarming even aan, overdacht en 's nachts op 15 graden, dus uit. En gister en vandaag toevallig elke dag twee maal (kort) gedouched in verband met sporten, zit 't m daar echt in?)
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:11 schreef HaerdenC het volgende:
vrijstaande woning in landbouw gebied volledig open
- enkel led verlichting en spaarlampen
- spouw isolatie pur
- dubbel thermo glas
- 50 cm glaswol tegen dak + luchtdicht gemaakt
- oppervlakte woning 350 vierkante meter (volwaardige kelder, 2 verdiepen en zolder verdiep)
We koken electrische
Gezin bestaat uit 1 kind van 3.5 jaar, ikzelf en mama die eigenlijk altijd thuis is.
Stroomverbruik per jaar 4200 kw/h (dat is dus 11.5 kw/h per dag)
Mazout 1250 liter voor verwarmen + warm water
Goeie waardenquote:Op zondag 11 april 2010 18:39 schreef Treinkopper het volgende:
Toevallig laatst nog mee zitten rekenen om te kijken of m'n voorschot een beetje uitkomt.
Over de afgelopen 11 maanden:
Electra iets meer dan 7 kWh/dag
Gas iets meer dan 2,5 kuub/dag
Tussenwoning uit 1990.
Nu je klaar bent met het onderzoek, ga je hem verkopen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:43 schreef AliKebap het volgende:
Vind het ook wel een leuk ding, maar hij is wel flink aan de prijs (140 eu)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |