G vindt het reuzeromantisch, een handwerkende vrouw op de bank.quote:Op maandag 14 december 2009 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
Lemijn, F. grinnikt er af en toe om, die vindt het er geloof ik heel kneuterig uit zien!
twee kleuren tegelijk! toe maar! ik ben benieuwd!quote:Op maandag 14 december 2009 21:50 schreef PM-girl het volgende:
Trui, ik gebruik dit filmpje om bloemetjes te maken. Erg simpel en snel!De muts is voor mijzelf
Ik ben nu een exemplaar voor maatje 98 aan het maken, die doe ik met twee kleuren tegelijk, dat geeft een leuk effect.
Hierna ga ik toch echt aan de bal beginnen geloof ik.
Knippen en plakken is ook een vakquote:Op maandag 14 december 2009 21:51 schreef trui het volgende:
[..]
twee kleuren tegelijk! toe maar! ik ben benieuwd!
ik zie trouwens geen filmpje.
iddquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 21:50 schreef trui het volgende:
[..]
G vindt het reuzeromantisch, een handwerkende vrouw op de bank.![]()
hij slaapt er extra lekker bij, zegt ie.
quote:Op maandag 14 december 2009 21:50 schreef trui het volgende:
[..]
G vindt het reuzeromantisch, een handwerkende vrouw op de bank.![]()
hij slaapt er extra lekker bij, zegt ie.
hmmm, toch niet die ene collega he?quote:Op maandag 14 december 2009 21:55 schreef PM-girl het volgende:
![]()
1 collega kan er vooral niet over uit dat ik mijn wol bij de Wibra ging kopen
Nee, daar deel ik het maar niet mee, mijn haakhoby.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:19 schreef PM-girl het volgende:
O, en nog wat bevindingen met vragen:
- hoe houden jullie, wanneer je rond haakt, bij welke steek de eerste was? Ik zit nu te denken om er een paperclip oid aan te hangen?
dat dusquote:Op donderdag 10 december 2009 20:23 schreef Ilske het volgende:
[..]
je 2e vraag kan ik je niet mee helpen, maar bij het haken van een rondje haal ik een klein dun draadje in een contrasterende kleur door eerste steek en knoop ik deze lichtjes vast. Als je dan rond komt zie je weer wat je eerste steek was!
Die tip heb ik inmiddels opgevolgd, had ik nog niet gemeldquote:Op maandag 14 december 2009 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
dat dus
en dat draadje verplaats ik telkens naar de eerste steek vna de nieuwe toer, zodat je makkelijk kunt zien waar het begin is
kabels breien is echt verrassend makkelijkquote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef trui het volgende:
in mijn omgeving (vooral werk) wordt ook wat meewarig gereageerd maar de mensen die de spullen zien vinden 't allemaal boven verwachting leuk eruit zien (of ze kunnen 't heel goed faken.). ik heb 't ook al meegehad de trein in.
![]()
PM, een heuse muts!welk formaat heeft deze? voor jezelf? en waar heb je 't patroon voor het bloemetje vandaan?
ik zag vandaag heel veel mensen met leuke mutsen op trouwens. hopelijk vonden ze mijn nieuwsgierige blikken erop niet al te vervelend, ik kon 't niet laten om van zo dichtbij mogelijk te kijken of 't gehaakte of gebreide mutsen waren enzo.vaak gebreid trouwens, met leuke kabelpatronen e.d. dat gaat nog even boven mijn muts eh pet hoor. ik hou 't voorlopig toch even bij haken (en m'n luiewijvensjaal dan, da's een wat langeretermijnproject, voor tussendoor).
ik ben er nu mee bezigquote:Op maandag 14 december 2009 22:20 schreef PM-girl het volgende:
En die kerstster/sneeuwvlok wil ik ook nog proberen ja, nog wat aanvulling op de kerstboomversiering.
maar je hoeft 't draadje toch niet steeds te verplaatsen? je ziet 't nog een hele tijd zitten en weet dan dat op diequote:Op maandag 14 december 2009 22:21 schreef Lemijn het volgende:![]()
oh, ik gebruik ook dankbaar de draadje-in-andere-kleur-door-eerste-steek-truc!
quote:ik ga dromen over een ronde bal nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |