3quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:02 schreef stan5374 het volgende:
Oewwww wat heb je mooie ogen ts..
Je kent me niet
IK HOOP NIET DAT JE DE FAIL BEDOELD OMDAT IK GEEN STREEPJE TUSSEN SAM-EN HEB GEDAAN WANT ANDERS FAIL JIJ FFTJES DIKquote:
<3 !!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:05 schreef garriej het volgende:
[..]
3
screw you ik scrolde om een fobo op te zoeken ;<
quote:
Gaan met die banaan. Laten we dat met iedere foto doen op Hyves. Zal ze leren, de schoffies.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:15 schreef DuTank het volgende:
Zullen we met zijn allen die foto volspammen?
dat soort homo-erotische, AIDS geinfecteerde door een 73 jarige homo-anus herkauwde en uitgekotste ZAADFOTO'S inderdaadquote:
SA-MENquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:06 schreef Lonker het volgende:
[..]
IK HOOP NIET DAT JE DE FAIL BEDOELD OMDAT IK GEEN STREEPJE TUSSEN SAM-EN HEB GEDAAN WANT ANDERS FAIL JIJ FFTJES DIK
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:17 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
SA-MEN
maar ik ben nu vast aan't happen
Thnx!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:15 schreef stan5374 het volgende:
[..]
mooie foto respect!!
je kent me niet
meende ik niet,quote:
Goh ik dacht echt dat je het meende.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:30 schreef stan5374 het volgende:
[..]
meende ik niet,
de foto was om te...
Hyvesquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:00 schreef Lonker het volgende:
SAMEN-VAT-TING !
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:02 schreef stan5374 het volgende:
Oewwww wat heb je mooie ogen ts..
Je kent me niet
haha klink bekend, helaasquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:37 schreef Tacobell het volgende:
Terechte klacht.
Ik weet niet of het nog steeds gebeurd maar ik kan me herinneren dat een aantal jaren terug meisjes altijd compleet doorflipten als hun vriendje niet in zijn msn naam verkondigde hoeveel hij wel niet van haar hield gepaard met de nodige hartjes en kusjes.
Dan kreeg je reacties als: "Ik StA NieT MeEr in Juh Msn NaAm, Vin Juh Muh Nie Meer LeUk OfzoO?!![]()
![]()
"
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je als koppel elkaar op internet moet duidelijk maken hoe leuk je elkaar vind.
Ik bedoel de communicatie is dan toch wel zo dat je elkaars telefoonnummer hebt en elkaar regelmatig ziet? Waarom moet je persee anderen laten zien dat je ' Van elkaar houd..'.
Aandacht ik zeg je!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:42 schreef the_goeie_roeier het volgende:
Ik beaam het volledig. Echt te dom hoe iedereen zijn best doet om zich cool te manifesteren op hyves voor wat respects. Puberss.... Neemt niet weg dat ik er ook een was vroegah, maar dit gaat wel ver! Als ik de hyves van mijn nichtjes van 14 en 15 zie zit ik echt weg te kwijnen van droevigheid achter mijn stoel. Op het kerstdiner deze maand zullen ze weer te schijt zijn om iets aan tafel te zeggen, vinden alles raar en zijn alleen maar met uiterlijk bezig. Schande!
Precies.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je als koppel elkaar op internet moet duidelijk maken hoe leuk je elkaar vind.
Ik bedoel de communicatie is dan toch wel zo dat je elkaars telefoonnummer hebt en elkaar regelmatig ziet? Waarom moet je persee anderen laten zien dat je ' Van elkaar houd..'.
Aandacht ik zeg je!
Nee, je maakte een fout.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:27 schreef Lonker het volgende:
[..]
nou, ik deed met opzet dat eerste streepje er niet bij... dus er FAILEN nu 3 users
IK HOOP DAT JIJ BEDOELT IN PLAATS VAN BEDOELD BEDOELDE ONTZETTENDE FAALHAASquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:06 schreef Lonker het volgende:
[..]
IK HOOP NIET DAT JE DE FAIL BEDOELD OMDAT IK GEEN STREEPJE TUSSEN SAM-EN HEB GEDAAN WANT ANDERS FAIL JIJ FFTJES DIK
Haha ja man.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:46 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Precies.![]()
Of dan heb je je msn aan staan en begint je vriendin te flippen waarom je niet tegen haar praat.
En owee als je het ook maar waagt om 5 minuten lang niets te zeggen tegen haar op msn.
Als je dat met min. 5 of 6 personen tegelijk doet dan gaat het er automatisch af.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:54 schreef kirsten. het volgende:
dat soort profielen raporteer ik altijd als niet ok.
En zo hoort het.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja man.
En dan gewoon zeggen, bel maar op of kom maar langs als je wat wilt, bitch. En dan blokkeren.
Laten we met Fok! een aantal profielen gaan sluiten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:56 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Als je dat met min. 5 of 6 personen tegelijk doet dan gaat het er automatisch af.
En zo zijn wij weer wijzer!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:56 schreef Tacobell het volgende:
[..]
En zo hoort het.
Ik heb helaas in het verleden wel met dat soort snollen te maken gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |