Echt, wat is dat voor schijt? Ja, ik -- TS -- heb Hyves en ja, ik faal. En nee, ik weet niet waarom ik het heb. Maar goed, hoeveel Fok!ers hebben nu wel niet Hyves pagina's voorbij zien komen van lieve en ""dolgelukkige"" stelletjes die naar elkaar gillen dat ze voor altijd samen zullen zijn, niet te breken zijn en innig veel van elkaar houden.
Van de vrouwelijke kant is het al niet om aan te zien door de monsterlijke hoeveelheid hartjes en kusjes; kotsneigingen krijg ik er van!
Dat is nog niet het ergste. Kennelijk worden de mannen in die relaties zodanig gebrainfuckt door tieten en pussies dat ze vrolijk mee gaan lopen doen, als een bende meteroseksuelen annex homo-in-de-kast-tro-seksuelen. Ik snap het niet. Hebben deze jongens geen greintje testosteron meer in dat verschrompelde stuk scrotum ?
Nog maar te zwijgen over de profielfoto's van de zoenende lovers, en de vijfendertig lamlullen die die foto bekronen met 'Respect'. En er dan nog een emmer kwijl en slijm aan vast hangen. Het drijft me haast tot het schrijven van een column.
Als ik mijn vriendin wil lieten zien dat ik van haar hou, dan zeg ik dat op een normale manier of als ik er eens even goed het matras in ram.

Dat kan tegenwoordig niet meer bij die puberale kutjanusjes.
Fuck. HERR EIN BEISPIEL:
http://masterminii-678.hy(...)os/801000849/0/NmoR/Klacht: Lees de OP.
Samenvatting: MÜSSEN AUCH LIEBE NICHT ZU TUN, WENN HINTER HYVES
[ Bericht 2% gewijzigd door Geretardeerd op 01-12-2009 15:06:40 ]