quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
Bah pessie, wat naarZou het dan ook over 10 dagen helemaal over moeten zijn?
En ik was net even in de stad, dus ik besloot meteen even wat baby-winkels in te lopen. Ik wist niet hoe snel ik er weer weg moest komen. Echt totaal niets voor mij allemaal. Ik stuur m'n man wel op pad voor kleertjes en andere baby-benodigdheden
haha neeeeeeeeeej dat kan ik niet aan hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:59 schreef lily het volgende:
[..]
zal ik anders komen logeren met mijn zoontjes?![]()
Ik wist 10 minuten dat ik zwanger was en toen stond ik in de Baby-Gap!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
Bah pessie, wat naarZou het dan ook over 10 dagen helemaal over moeten zijn?
En ik was net even in de stad, dus ik besloot meteen even wat baby-winkels in te lopen. Ik wist niet hoe snel ik er weer weg moest komen. Echt totaal niets voor mij allemaal. Ik stuur m'n man wel op pad voor kleertjes en andere baby-benodigdheden
Ik heb 1 setje kleding gekocht (op vakantie toen we net het geslacht wisten). That's it en dat wordt het eerste pakjequote:Op dinsdag 1 december 2009 16:22 schreef ymme het volgende:
Ik moet mezelf altijd dwingen niet naar binnen te lopen, en van alles te kopen..
Ik ben bang dat ik half januari helemaal niet meer kan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:26 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ymme: Babywasjes lijken mij ook erg leuk!Ben je niet bang dat je het ergens halverwege januari op je heupen krijgt en ze nog een keer gaat wassen?
Ik hou ook niet van dat lieve.. H&M had eerst hele leuke stoere kleertjes.. Maar dat valt de laatste tijd ook erg tegen...quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:36 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik zie ook eigenlijk alleen maar kleertjes die typisch voor meisjes zijn of typisch voor jongens zijn. En als het al als uniseks te bestempelen is dat vind ik het weer te truttig voor woorden (dat moet dan kennelijk 'schattig' zijn ofzo, maar ik word misselijk van de zoetsappigheid als ik het zie - beertjes en knuffelende girafjes enzo). En dan blijven er nog witte kleertjes zonder opdruk over en da's dan wel weer erg saai
Er zijn wel kleertjes die ik leuk vind, maar dat is ongeveer 1% van het assortiment ofzo
Waar zijn de zwarte babykleertjes?
En pessie, ik ben blij dat je het gevoel hebt dat het al beter gaat. Hopen dat dat doorzet
Oke, maar ik denk dat de verkoopster van de prental de babykleertjes niet eerst zelf draagt hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:28 schreef Lijnloos het volgende:
Ok, die laatste doet het hem echt... heb nog steeds geen zin, maar ga nu echt al het spul wel wassen... (ook van mezelf voortaan). Ieuw!
Mijn ma weet nu het geslachtquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:39 schreef ymme het volgende:
Ik ben aan het wachten, tot de eerst bonte babywas klaar is.![]()
Gezien de hoop boven, blijft het niet bij één of twee wasjes![]()
![]()
Maar gek genoeg, vind ik dit niet erg om te doen.
Doe wel alles lekker op 30 graden, want vies is het toch niet!
Beterschapquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:51 schreef pessie het volgende:
Zo ben naar de huisarts geweest. Ja hoor, een ernstige bronchitis. surprisesurprise. Heb amoxicilline meegekregen voor 10 dagen en mag er vandaag in totaal 3 slikken. Ze wil dat ik even goed begin. Het voordeel van naar de huisarts moeten is dat ik nu een folder heb gekregen met betrekking tot baby-info. Erg handig. Ze testen je ook op hiv. Ze zei dat ik dat niet heb, maar dat zij al 2 keer had meegemaakt dat een moeder onverwachts hiv bleek te hebben! Dit waren moeders die uit afrika afkomstig waren, dus kennelijk zijn afrikanen gevoeliger voor het virus... ?
Weet zij het niet en wij allemaal wel??? Zijn wij dan heel spesjaal?????quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:48 schreef ymme het volgende:
Ik heb nu een deken over de wasmachine hangen. Omdat schoonmoeders even hier is.
En die weet het ook niet. En nu kan ik het dus ook niet gaan ophangen en een andere wasje in de wasmachine gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |