Ik heb een aantal weken geleden nog een kuur amoxiciline gekregen in capsule vorm, 3 maal daags 5 dagen lang.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:09 schreef pessie het volgende:
Zo! ik heb niet eens alles bijgelezen, maar was al een hele tijd bezig!
Wij zijn weer terug uit Londen. Helaas was ik ziek in Londen en ben ik nog steeds ziek. Ik mag gelukkig om 14.50 naar de huisarts. Ik vermoed zelf een bronchitis maar ben benieuwd wat de huisarts zegt.
Ik had voordat we naar Londen gingen niet door hoe ziek ik was, ik dacht dat alles kwam door dat parasietje wat in mij zit, dit geloof ik nu niet meer. Ik wil antibiotica. Weet alleen niet of dit wel mag bij zwangerschap.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
Oh ik kan juist niet wachten tot ik eindelijk mag bevallen. Ik ben zo nieuwsgierig naar mijn ventje. Zal je net zien dat deze ook later dan de uitgerekende datum komt.
Ik heb ook echt *alles* wat gemaakt was van stof gewassenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:32 schreef ymme het volgende:
Ik denk dat ik nu maar eens richting babykamer ga.
Eens kijken wat er allemaal gewassen moet worden. Echt alles toch? Hydrofiele luiers, omslagdoeken etc?
Dat vind ik ook! Kreeg van mn moeder nieuw dekbedovertrekset. Of ik hem er gelijk opwilde? Nee, eerst wassen want dit is zo hard en het stinkt Dus zonet issie uitgewassen en hij hangt nu te drogenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:48 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik was ook altijd alles eerst voor me zelf voor ik het aantrek of me er mee ga afdrogen / wassen. Als je een verpakking open trekt stinkt het zo chemisch en misschien zit het tussen mijn oren maar ik vind het frisser als het gewassen en gestreken in de kast ligt.
Weet je wat nog smeriger is. In sommige winkels moet het personeel kleren uit de winkel dragen. Dat pakken ze 's ochtends uit het rek en het wordt 's avonds weer teruggehangen. In ieder geval bij Vero Moda en volgens mij bij Lady Sting ook.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:11 schreef ymme het volgende:
Dat doe ik ook altijd met nieuwe spullen. Plus het feit dat met kleren, je het eerst past. En dit doen vele mensen, en die kopen het niet altijd. Dus wie weet, door wie en hoe vaak de kleding in de winkel al een ander lichaam heeft aangeraakt.
zal ik anders komen logeren met mijn zoontjes?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
(en heb nog stiekem ff een kamer gesopt... de allerlaatste; nu zijn echt alle kamers opgeruimd en tiptop in orde; dus nu alleen elke keer ff een doekje erdoor en stofzuigen.. wat een heeeeeerlijk gevoel!)
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
Bah pessie, wat naarZou het dan ook over 10 dagen helemaal over moeten zijn?
En ik was net even in de stad, dus ik besloot meteen even wat baby-winkels in te lopen. Ik wist niet hoe snel ik er weer weg moest komen. Echt totaal niets voor mij allemaal. Ik stuur m'n man wel op pad voor kleertjes en andere baby-benodigdheden
haha neeeeeeeeeej dat kan ik niet aan hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:59 schreef lily het volgende:
[..]
zal ik anders komen logeren met mijn zoontjes?![]()
Ik wist 10 minuten dat ik zwanger was en toen stond ik in de Baby-Gap!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
Bah pessie, wat naarZou het dan ook over 10 dagen helemaal over moeten zijn?
En ik was net even in de stad, dus ik besloot meteen even wat baby-winkels in te lopen. Ik wist niet hoe snel ik er weer weg moest komen. Echt totaal niets voor mij allemaal. Ik stuur m'n man wel op pad voor kleertjes en andere baby-benodigdheden
Ik heb 1 setje kleding gekocht (op vakantie toen we net het geslacht wisten). That's it en dat wordt het eerste pakjequote:Op dinsdag 1 december 2009 16:22 schreef ymme het volgende:
Ik moet mezelf altijd dwingen niet naar binnen te lopen, en van alles te kopen..
Ik ben bang dat ik half januari helemaal niet meer kan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:26 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ymme: Babywasjes lijken mij ook erg leuk!Ben je niet bang dat je het ergens halverwege januari op je heupen krijgt en ze nog een keer gaat wassen?
Ik hou ook niet van dat lieve.. H&M had eerst hele leuke stoere kleertjes.. Maar dat valt de laatste tijd ook erg tegen...quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:36 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik zie ook eigenlijk alleen maar kleertjes die typisch voor meisjes zijn of typisch voor jongens zijn. En als het al als uniseks te bestempelen is dat vind ik het weer te truttig voor woorden (dat moet dan kennelijk 'schattig' zijn ofzo, maar ik word misselijk van de zoetsappigheid als ik het zie - beertjes en knuffelende girafjes enzo). En dan blijven er nog witte kleertjes zonder opdruk over en da's dan wel weer erg saai
Er zijn wel kleertjes die ik leuk vind, maar dat is ongeveer 1% van het assortiment ofzo
Waar zijn de zwarte babykleertjes?
En pessie, ik ben blij dat je het gevoel hebt dat het al beter gaat. Hopen dat dat doorzet
Oke, maar ik denk dat de verkoopster van de prental de babykleertjes niet eerst zelf draagt hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:28 schreef Lijnloos het volgende:
Ok, die laatste doet het hem echt... heb nog steeds geen zin, maar ga nu echt al het spul wel wassen... (ook van mezelf voortaan). Ieuw!
Mijn ma weet nu het geslachtquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:39 schreef ymme het volgende:
Ik ben aan het wachten, tot de eerst bonte babywas klaar is.![]()
Gezien de hoop boven, blijft het niet bij één of twee wasjes![]()
![]()
Maar gek genoeg, vind ik dit niet erg om te doen.
Doe wel alles lekker op 30 graden, want vies is het toch niet!
Beterschapquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:51 schreef pessie het volgende:
Zo ben naar de huisarts geweest. Ja hoor, een ernstige bronchitis. surprisesurprise. Heb amoxicilline meegekregen voor 10 dagen en mag er vandaag in totaal 3 slikken. Ze wil dat ik even goed begin. Het voordeel van naar de huisarts moeten is dat ik nu een folder heb gekregen met betrekking tot baby-info. Erg handig. Ze testen je ook op hiv. Ze zei dat ik dat niet heb, maar dat zij al 2 keer had meegemaakt dat een moeder onverwachts hiv bleek te hebben! Dit waren moeders die uit afrika afkomstig waren, dus kennelijk zijn afrikanen gevoeliger voor het virus... ?
Weet zij het niet en wij allemaal wel??? Zijn wij dan heel spesjaal?????quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:48 schreef ymme het volgende:
Ik heb nu een deken over de wasmachine hangen. Omdat schoonmoeders even hier is.
En die weet het ook niet. En nu kan ik het dus ook niet gaan ophangen en een andere wasje in de wasmachine gaan doen
Ja, zoiets inderdaad! Maar dan zonder die semigrappige tekstenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:44 schreef vamperotica het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:44 schreef Keshet het volgende:
Ja, dat vind ik ook zo vervelend! Als ik nu babykleertjes zie dan zie ik de meest toffe truien en dat soort spul. Maar om je pasgeboren mei-baby nou een trui aan te doen gaat misschien ook wat te ver.
Ik wacht sowieso eerst de 20-weken echo (geslachtsbepaling) af voordat ik echt wat ga kopen. Heb nu 1 zelfgekocht rompertje en wat gekregen dingetjes zoals slofjes enzo, dus de garderobe mag nog wel iets uitgebreid worden!
CP: Misschien is dit wat voor je? http://www.punkbabyclothes.net/
Als je meedoet aan moeders voor moeders krijg je gratis nog een test!quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:02 schreef Orea het volgende:
Ja erg niet...gisteren stond de score op 12. En toen dacht ik: dinsdag (vandaag dus) ben ik 4 weken en wil ik een predictor doen, maarja je hoort nog wel eens dat die negatief testen omdat ze vrij ongevoelig zijn.. Dus ook maar een etos test er nog bij als backup
![]()
(knettergek ik weet het) en ook gewoon elke keer weer staan te juichen 's morgens als er een streepje verschijnt hè!
Allebei tegelijk aanquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:00 schreef Keshet het volgende:
Deze vind ik ook wel geinig!
[ afbeelding ]
niemand weet het omdat we het voor ons houden. En ze zei, ik hoef het niet te weten maar als je het gaat vertellen aan anderen dan wel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:55 schreef Keshet het volgende:
Wilde je het eigenlijk niet vertellen of wilde je moeder het niet weten Amaranta?
Enne, de kleine kan beter op de bank springen dan op jouw buik he!
Mijn ouders en schoonouders willen het niet weten en dat vind ik best jammer. Heb al wel gemeld dat ze dan op eigen risico door het huis lopen, ik ga niks verbergen. Ik ga echt geen blauwe of roze kamertje maken, maar als het geslacht bekend is zul je dat toch wel een beetje terugzien.
14 testen Orea! Wow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |