idemquote:foto Op maandag 30 november 2009 08:51 schreef amaranta het volgende:
Fijn dat je een topic opent Free. Ik was al aan het wachtenIk denk dat McLaura het niet doorhad.
Ja!!!!quote:foto Op maandag 30 november 2009 08:54 schreef Groofsken het volgende:
Nou jongens, morgen dus, lees ik. Met z'n allen, met z'n allen
![]()
.
Dan moeten bij mij de weeen nu wel gaan beginnen, bij Eva ben ik 45 uur bezig geweest dus als het nu ongeveer 2 keer zo snel gaat dan zouden nu ongeveer de weeen moeten beginnenquote:
Ik snap het dubbele gevoel. Super fijn dat er wat voor je dochter wrodt geregeld maar een beetje voorbarig is het wel. Als blijkt dat je het niet lopend af kunt maken heb je snel iets geregeld hoor. Lijkt me.quote:foto Op maandag 30 november 2009 09:13 schreef simmu het volgende:
tvp in de vorm van een vraagje: als iemand tegen je zegt: "nou, ik zie je deze keer niet lopend afmaken" met de mededeling dat ze alvast dingen regelen voor selene, moet je dat dan fijn vinden of niet? aan de ene kant denk ik "fijn dat er iets geregeld wordt", maar aan de andere kant ervaar ik het als een grote motie van falen al bij voorbaat.
Probeer het maar te zien als medeleven ipv falen.... met een tweeling op komst is het allemaal wat zwaarder dan wanneer het er één is, vooral voor de buitenwereld die niet weet wat jij voeltquote:foto Op maandag 30 november 2009 09:13 schreef simmu het volgende:
tvp in de vorm van een vraagje: als iemand tegen je zegt: "nou, ik zie je deze keer niet lopend afmaken" met de mededeling dat ze alvast dingen regelen voor selene, moet je dat dan fijn vinden of niet? aan de ene kant denk ik "fijn dat er iets geregeld wordt", maar aan de andere kant ervaar ik het als een grote motie van falen al bij voorbaat.
Hier heerst een beetje hetzelfde gevoelquote:Op maandag 30 november 2009 09:08 schreef amaranta het volgende:
Huil maar lekker, dan huil ik met je mee. Ik wil namelijk zonder reden even huilen.
Omdat Freecell in een smerig en rommelig huis zit, dit niet kan schoonmaken en er sinds 7:15 een huilend jongetje aan haar been hangt.quote:
Danneh mag het.quote:foto Op maandag 30 november 2009 09:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Omdat Freecell in een smerig en rommelig huis zit, dit niet kan schoonmaken en er sinds 7:15 een huilend jongetje aan haar been hangt.
Zoiets.
Ik heb vanaf het begin het gevoel gehad dat ik overtijd zou gaan. Dus ik ga er niet vanuit dat er morgen een kindje in huize amaranta is.quote:foto Op maandag 30 november 2009 09:21 schreef Groofsken het volgende:
Haha, Amaranta, ik vind het gewoon zo grappig dat je er zo rekening mee houdt dat de kleine al komt, terwijl Eva juist te laat was. Maar misschien heb je juist wel heel sterk een voorgevoel en is morgen alleen de 'jounes' er al. Is het trouwens een jongen, dat je hem Sjors noemt?
En Asyniur, lekker laten gaan hoor. Even huilen kan ook gewoon een goede ontlading zijn..
En Simmu, tsja, kan je ook niet echt peilen aan de toon waarop het gezegd wordt wat ze precies bedoelen? Niet als falen beschouwen joh. Jij kan echt niet van te voren bepalen hoe jouw lichaam deze zwangerschap zal dragen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop