Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:08 schreef zquing het volgende:
als je de voorkant doet met een lensdoekje waarom de achterkant niet?
Kost teveel geldquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:35 schreef Erasmo het volgende:
Waarom geen cactus?
Ik zie ze nou ook niet meer staan op HVstar... Maargoed, dikke kans dat het binnenwerk hetzelfde is.quote:
Wil je er een met draadje:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:23 schreef stephanie_xx het volgende:
Hoi,
Ik heb een Canon 1000D en zoek hiervoor een remote control. Ik zie via google door de bomen het bos niet meer, maar heb begrepen dat ik met deze camera geen wireless remote control kan gebruiken, klopt dit?
Wat voor remote control kunnen jullie mij aanraden?
Alvast bedankt
Ja die werktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:32 schreef stephanie_xx het volgende:
Oh dus die onderste zou ook gewoon werken met de 1000D? dat is wel het makkelijkste, toch?
bedankt voor de supersnelle reacties
Heb hem ook en hij werkt zoals hij moet, vooral de bulbfunctie is handig. Heb er ook een draadloze bij voor als ik zelf op de foto wilquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:31 schreef Ynske het volgende:
die met draad heb ik en werkt als een tierelier
Is wel een gedoe om dat ding aan te sluiten, of iig bij mij dan. Past net/net niet. Maar voor de enkele keer dat ik 'm gebruik doet hij het prima jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:31 schreef Ynske het volgende:
die met draad heb ik en werkt als een tierelier
ah dat is hier niet, gewoon in een keer erin, nadat ik de eerste keer gekeken had hoe om t stekkertje moestquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is wel een gedoe om dat ding aan te sluiten, of iig bij mij dan. Past net/net niet. Maar voor de enkele keer dat ik 'm gebruik doet hij het prima ja.
Zag ook al iets van Mamiya bij het googelenquote:Op zondag 10 januari 2010 10:43 schreef zquing het volgende:
Zijn vaak lensen welke onder meerdere merken zijn verkocht, denk aan soligor en vivitar
28mm zeker?quote:Op zondag 10 januari 2010 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier in Duitsland kom ik nogal eens objectieven van het merk Revuenon tegen, maar kom er niet achter of dit wat is, iemand ervaringen mee?
Nee, de 50mm 1.4 viel me op.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
28mm zeker?
Verder maakte Revuenon best aardige lenzen(zelfs een 55mm f/1.2!), als je ze voor een klein prijsje ziet is het de moeite waard om ze te kopen. Bevalt ie dan houd je hem, bevalt ie niet dan verkoop je hem door voor dezelfde prijs.
"het ligt eraan"quote:Op maandag 11 januari 2010 18:22 schreef SFRje het volgende:
Wat is het nadeel om foto's te schieten met de functie multi-burst (dus dat je snel achter elkaar door kan schieten)? Ik vind deze functie erg handig op mn Canon 450D (icm Sandisk Extreme III) omdat er altijd wel één goede tussen zit...
Maar elk voordeel heeft zijn nadeel, of niet..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |