Jeps, goede schoenen met goed advies.quote:Op zondag 20 december 2009 18:48 schreef Mort...The_Mouse_Lemur het volgende:
[..]
Je hebt wel goede hardloopschoenen?
Heb zojuist ook een uurtje gelopen, best tof inderdaad, maar het is toch behoorlijk vermoeiend om je voeten telkens zo hoog op te moeten tillen.quote:Op zondag 20 december 2009 19:02 schreef Pritt het volgende:
[..]
Zojuist woord bij daad gezet en door de sneeuw gebanjerd, heerlijke ervaring.![]()
Morgen maar het strand van Bakkum onveilig maken.
Zeker even doen, weet je in ieder geval wat het is en wat eraan gedaan moet worden.quote:Op zondag 20 december 2009 19:58 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Jeps, goede schoenen met goed advies.
Morgen maar even de dokter bellen..
Hier in het Westen ligt niet zoveel sneeuw.quote:Op zondag 20 december 2009 20:29 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Heb zojuist ook een uurtje gelopen, best tof inderdaad, maar het is toch behoorlijk vermoeiend om je voeten telkens zo hoog op te moeten tillen.
ik loop volgens het beginnersschema van runinfo, gister was het 8-3-8-3, de pauzes heb ik tot nu steeds op 1 minuut gehouden, alleen gister anderhalf van gemaakt na de stukjes van 8 min. De laatste 3 min mag ik van mezelf ook altijd het tempo lekker omhoog gooien en heb ik 11, 12 en 13.5 gerend (steeds 1 minuutje dus). dat is wel leker om mee te eindigen.quote:Op zondag 20 december 2009 18:55 schreef beertenderrr het volgende:
Calimero, goed bezigHoeveel minuten loop je dan? Ik weet nog wel dat ik ooit ook ben begonnen op de loopband, 5 minuten 10 km/h, 5 minuten 11km/h en 5 minuten 12km/h waar ik die laatste nog wel eens aan het eind naar 13km/h opschroefde. Ik ging helemaal stuk toen, maar het voelde alsof ik een marathon had uitgelopen
Nu loop ik afstanden waarbij ik meer dan een uur lang een sneller tempo vol kan houden, ongelofelijk eigenlijk
.
haha inderdaad! Ik wil gewoon alles in mijn mond kunnen stoppen en dan denken : morgen weer een duurloop!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:02 schreef beertenderrr het volgende:
En dik! December + niet hardlopen =
jij liever dan ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef NederBelg77 het volgende:
Heb ook een week niet gelopen door de sneeuw. Vanavond weer eens een dik uur gelopen met mijn loopgroep. Ging best goed al moesten we hier en daar over de weg en werd het op een gegeven moment toch wel weer glad hier en daar, met een enkele glijpartij tot gevolg.
Het is weliswaar niet ideaal , maar met een beetje aanpassing en voorzichtigheid kun je toch je rondje maken.
ja ik heb precies hetzelfde. Ook dat van het zwembad, lekker 2km borstcrawlquote:Op woensdag 23 december 2009 01:25 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben een bangerd die niet wil uitglijden en ook best een koukleum. Maar ik word ook kriegel als ik te lang niet sport, dus ik zoek mijn toevlucht tijdelijk bij de baantjestrekuren in het overdekte en warme sportfondsenbad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |