abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75849558
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:48 schreef Mort...The_Mouse_Lemur het volgende:

[..]

Je hebt wel goede hardloopschoenen?
Jeps, goede schoenen met goed advies.

Morgen maar even de dokter bellen..
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
pi_75851114
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:02 schreef Pritt het volgende:

[..]
Zojuist woord bij daad gezet en door de sneeuw gebanjerd, heerlijke ervaring.
Morgen maar het strand van Bakkum onveilig maken.
Heb zojuist ook een uurtje gelopen, best tof inderdaad, maar het is toch behoorlijk vermoeiend om je voeten telkens zo hoog op te moeten tillen.
pi_75851145
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:58 schreef betty_sue het volgende:

[..]

Jeps, goede schoenen met goed advies.

Morgen maar even de dokter bellen..
Zeker even doen, weet je in ieder geval wat het is en wat eraan gedaan moet worden.
Kan iets heel onschuldigs zijn waar je misschien zo vanaf bent.
Sterkte!!
I like them, I like them! I liked them first! Before I even met them I liked them! As soon as I met them I liked them right away! You hate them compared to how much I like them!
pi_75851599
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:29 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Heb zojuist ook een uurtje gelopen, best tof inderdaad, maar het is toch behoorlijk vermoeiend om je voeten telkens zo hoog op te moeten tillen.
Hier in het Westen ligt niet zoveel sneeuw.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_75853399
Ga het morgen weer eens proberen. Er ligt gigantisch veel sneeuw, maar goed... we zien het wel.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  zondag 20 december 2009 @ 21:22:18 #231
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75853925
Gisterochtend gelopen en alhoewel ik me redelijke goed had gekleed, heb ik het geen moment warm gehad. Vooral mijn benen en handen hadden te lijden onder de kou. Had er 's ochtends nog over getwijfeld om mijn beenstukken, die ik gebruik bij het fietsen, onder mijn loopbroek te doen. Uiteindelijk niet gedaan en daar had ik wel spijt van.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 21 december 2009 @ 01:14:41 #232
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_75864500
Gelukkig valt die sneeuw samen met mijn rustweekjes
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 21 december 2009 @ 07:26:42 #233
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75866781
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:55 schreef beertenderrr het volgende:

Calimero, goed bezig Hoeveel minuten loop je dan? Ik weet nog wel dat ik ooit ook ben begonnen op de loopband, 5 minuten 10 km/h, 5 minuten 11km/h en 5 minuten 12km/h waar ik die laatste nog wel eens aan het eind naar 13km/h opschroefde. Ik ging helemaal stuk toen, maar het voelde alsof ik een marathon had uitgelopen Nu loop ik afstanden waarbij ik meer dan een uur lang een sneller tempo vol kan houden, ongelofelijk eigenlijk .
ik loop volgens het beginnersschema van runinfo, gister was het 8-3-8-3, de pauzes heb ik tot nu steeds op 1 minuut gehouden, alleen gister anderhalf van gemaakt na de stukjes van 8 min. De laatste 3 min mag ik van mezelf ook altijd het tempo lekker omhoog gooien en heb ik 11, 12 en 13.5 gerend (steeds 1 minuutje dus). dat is wel leker om mee te eindigen.

Meer dan een uur is wel lang, hopelijk kan ik dat over een tijdje ook
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75913977
Gisteravond geprobeerd om een stukje hard te lopen. Echt een succes was het niet, aangezien er weinig fiets- en voetpaden goed begaanbaar waren, na een klein stukje vond ik het genoeg en ben weer richting huis gegaan . Maar ja, verplichte rust is ook wel eens goed. Kunnen de beentjes lekker uitrusten en zijn weer super gretig als ze over een paar dagen weer aan de slag mogen.
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:31:48 #235
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_75915651
Koud en glad...bah
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:32:41 #236
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_75915683
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:31 schreef ForrestX het volgende:
Koud en glad...bah
idem
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:01:26 #237
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_75916571
Ik begin inmiddels een beetje sjacherijnig te worden van het niet hardlopen!
I'm just a girl in the world.
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:02:45 #238
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_75916625
En dik! December + niet hardlopen =
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_75919896
Ik heb in december een rustmaandje ingepland, dus het komt mij niet zo slecht uit. Vanaf 1 januari ga ik er weer vol tegenaan, hopelijk dan zonder sneeuw en gladheid.
pi_75920543
Ik ga zometeen weer naar het strand, hond meenemen en gaan met die banaan.
Heb nu 2 weken lang voor mezelf 10 uur slaap per dag ingepland dus aan rust geen tekort.
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:51:18 #241
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_75920966
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:02 schreef beertenderrr het volgende:
En dik! December + niet hardlopen =
haha inderdaad! Ik wil gewoon alles in mijn mond kunnen stoppen en dan denken : morgen weer een duurloop!
pi_75946676
Heb ook een week niet gelopen door de sneeuw. Vanavond weer eens een dik uur gelopen met mijn loopgroep. Ging best goed al moesten we hier en daar over de weg en werd het op een gegeven moment toch wel weer glad hier en daar, met een enkele glijpartij tot gevolg.

Het is weliswaar niet ideaal , maar met een beetje aanpassing en voorzichtigheid kun je toch je rondje maken.
  woensdag 23 december 2009 @ 01:22:00 #243
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_75953842
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef NederBelg77 het volgende:
Heb ook een week niet gelopen door de sneeuw. Vanavond weer eens een dik uur gelopen met mijn loopgroep. Ging best goed al moesten we hier en daar over de weg en werd het op een gegeven moment toch wel weer glad hier en daar, met een enkele glijpartij tot gevolg.

Het is weliswaar niet ideaal , maar met een beetje aanpassing en voorzichtigheid kun je toch je rondje maken.
jij liever dan ik ben heel even buiten geweest naar de krantenbak, heb toen wel kunnen concluderen dat hardlopen er nog even niet in gaat zitten. Als je niet uitglijdt heb je na 2 stappen al doorweekte sokken en daar hou ik ook niet zo van Ben je niet bang om uit te glijden dan? Ben ooit 1x gevallen op een natte houten brug, sindsdien luister ik naar mijn verstand in plaats van de wil om te lopen
pi_75953926
Ik snap er niets van, hier zijn de wegen allang weer prima. Bovendien hoef je het voor de kou niet te laten, want meestal ben je na 3 minuutjes wel opgewarmd. Vandaag even kort rondje gerend omdat ik met een trainpartner liep, morgen weer langer.
pi_75953953
Ik ben een bangerd die niet wil uitglijden en ook best een koukleum. Maar ik word ook kriegel als ik te lang niet sport, dus ik zoek mijn toevlucht tijdelijk bij de baantjestrekuren in het overdekte en warme sportfondsenbad.
  woensdag 23 december 2009 @ 01:45:00 #246
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_75954473
quote:
Op woensdag 23 december 2009 01:25 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben een bangerd die niet wil uitglijden en ook best een koukleum. Maar ik word ook kriegel als ik te lang niet sport, dus ik zoek mijn toevlucht tijdelijk bij de baantjestrekuren in het overdekte en warme sportfondsenbad.
ja ik heb precies hetzelfde. Ook dat van het zwembad, lekker 2km borstcrawl

net ook maar weer de standaard avondtraining gedaan met wat push- en sit-ups. Ook wat squats gedaan, deze zijn erg goed voor de bovenbenen, met name net boven de knie.

Helemaal als je uit deze stand een sprong maakt en weer in deze positie land, in plaats van uit deze positie weer rechtop te gaan staan.

Overigens, iemand bekend met de trainingsmethoden van Eric Heyden? Ik zag het laatst op studio sport, had hij zo'n soort klimmuur in een kamer hangen. In plaats van de zogenaamde pukkels had hij overal gaten in deze muur zitten. Met behulp van twee houten stokken die hij in deze gaten kon steken, had hij een training waarbij hij van beneden naar boven kon gaan, puur op zn armen. Ik denk dat ik iets dergelijks volgend jaar in mijn eigen kamertje ook ga maken, het zag er super Olympisch uit
  woensdag 23 december 2009 @ 08:47:31 #247
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_75957694
Ik wilde het gisteren ook proberen, maar op weg naar huis al zag ik iedereen die een bruggetje op fietste keihard onderuit gaan. Ik ben gaan lopen met mijn fiets want de wegen waren een soort ijsbaan. En zelfs voorzichtig lopend was eng: bij een hoger bruggetjes gleed ik met fiets en al anderhalve meter de brug af. Gelukkig kon ik blijven staan. Ik ga het denk ik vandaag rond 3 uur weer proberen, gisteren waren de wegen rond die tijd prima.
pi_75963322
Ow ja, de inschrijvingen voor de CPC zijn geopend (eindelijk).

Er is wel een nieuwe start-finish locatie (die verandert ook om de 3 jaar of zo ), en de finish is niet meer op het Korte/Lange-Voorhout helaas, maar alles is nu rond Koningskade/Malieveld.

Parcours van de halve ook aardig aangepast, niet meer een lusjes door de Grote Markt straat etc. en nog verrassender misschien is dat de boulevard eruit is.

Persoonlijk wel blij mee, want dat vond ik een rotstuk. Verder hebben ze het laatste stuk ook erg verbeterd, door nu gewoon vanaf Scheveningen min of meer de kortste weg te nemen en niet dat klote stuk door de Scheveningse bosjes te doen (met die drinkpost heuvelop ). Vind ik goed nieuws, want dat stuk ging ik de laatste jaren juist helemaal stuk...nu lekker 1 lange weg terug naar de finish.

Kaartje (pdf).
Jack does it in real time...
pi_75963961
Maandag op de baan gelopen en alternatieve training gedaan. Oftwel door de sneeuw ploegen.
Was erg zwaar!
Dinsdag rustige herstelloopje gedaan, de wegen zijn hier nu redelijk begaanbaar. Op stukken ligt er wel vieze sneeuwdrab.
  woensdag 23 december 2009 @ 12:41:41 #250
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75965211
Vandaag 4.2 km gelopen Tempo weer wat opgevoerd: eerste 8 min op 9.6 km/h, toen 3 min op 10.5 en dat ging zo lekker dat ik de volgende 8 min ook op 10.5 heb gelopen en de laatste 3 min op resp 11.5, 12.5 en in de laatste minuut doorgetrokken tot 14 km/h. Hartslag eerste deel keurig rond de 142, tweede stuk rond de 150 en laatste sprintje omhoog tot 167.

En de 5 km komt in zicht
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')