Oja en dat?quote:
quote:
Dat dus.quote:
Dat zit meestal ook in zo een macaronipakket van AHquote:
okequote:Op dinsdag 1 december 2009 00:23 schreef Noin het volgende:
Ik zal het eens aan jullie uitleggen. Macaroni is met draadjesvlees en elleboogjes, spaghetti is met gehakt en spaghettisliertjes.
Stelletje cultuurbarbaren!
cultuurbararen???? wat lul je?? Dit is alles behalve cultuurquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:23 schreef Noin het volgende:
Ik zal het eens aan jullie uitleggen. Macaroni is met draadjesvlees en elleboogjes, spaghetti is met gehakt en spaghettisliertjes.
Ik denk dat je haar eerst een foto van je surinaamse joekeloerus moet sturen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:22 schreef DaanA het volgende:
BTW, mag ik een keer komen eten?Mag je ook bij mij komen eten, leer ik je Surinaamse roti maken.
zo te lezen is het beter te eten dan die ranzige zooi die ze zelf maaktquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mac & Cheese is best te vreten als je een hartinfarct wil krijgen...
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar eerst een foto van je surinaamse joekeloerus moet sturen.
Dat maakt denk ik meer indruk dan roepen op internet dat je roti kan maken
Doe eens niet zo ranzig joh.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:23 schreef Noin het volgende:
juistem en niet anders!quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Macaroni met saus en kaas is altijd wel te eten. En gehakt erdoor uiteraard.
Macaroni ham en kaas.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Macaroni met saus en kaas is altijd wel te eten. En gehakt erdoor uiteraard.
Zij maakt er een soort stoofpotje van...quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
zo te lezen is het beter te eten dan die ranzige zooi die ze zelf maakt
Daarom vroeg ik het ook aan die kerel, ik dacht: ik ga mooi niet 8 uur koken dat kan hij lekker doen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:28 schreef Ringo het volgende:
Elleboogjesmacaroni.Da's echt van die goedkope eighties-shit. Geen Italiaan die dat vreet.
Je draadjesvleesrecept vind ik dan wel weer een goed idee.Maar het duurt pokkelang om dat klaar te maken.
Ik ben gewoon vrouw hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:29 schreef Noin het volgende:
Tss.. ik kan merken dat de vrouwen al op bed liggen, krijg alleen maar commentaar van mannen die geen verstand hebben van koken.![]()
Lieve schat. Als er 2 dingen zijn ter wereld die niet samen gaan zijn het wel macaroni en draadjesvlees. Echt WTF??!! HOE KOM JE EROP?quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:29 schreef Noin het volgende:
Macaroni bij mij is:
Draadjesvlees op smaak gebracht met kruidnagels en laurier.
Veeeel uiensnippers, een lading prei, wortelschijfjes, paprika en dat soort dingen en dan natuurlijk de macaronielleboogjes.
Spaghetti is :
Gehakt, uiensnippers, een lading prei, wortelschijfjes, paprika en dat soort dingen en dan natuurlijk de spaghettisliertjes.
Spaghetti is de goedkope versie van macaroni.
Tss.. ik kan merken dat de vrouwen al op bed liggen, krijg alleen maar commentaar van mannen die geen verstand hebben van koken.![]()
Behalve DaanA natuurlijk
Geen saus?quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het en dan gehakt aanbakken en wat ketchup en kruiden er door, macaroni erbij en klaar
Macaroni & Cheese is oo toch alleen maar datquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:31 schreef Maisnon het volgende:
Macaroni with cheese is echt super Amerikaans trouwens
Net als in Courage, the cowardly dog bvb!
Ik zal het eens uitleggen. Macaroni kennen ze niet tot nauwelijks in Italiëquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:23 schreef Noin het volgende:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:30 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind macaroni echt ranzig. En spaghetti lus ik dan wel weer.
Zegt de keukenprinses..quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:29 schreef Noin het volgende:
hangt natuurlijk af van de kaas waar je 't mee maakt...quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Macaroni & Cheese is oo toch alleen maar datVan die laffe macaroni in kaassaus, totaal smakeloos
Maar Amerika kennende zal er wel ketchup over gaan
Uiteraard.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:29 schreef Noin het volgende:
Behalve DaanA natuurlijk
Nou vertel het dan maar eens, hoe maak jij macaroni en hoe maak jij spaghetti? Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vrouw hoor.Maar ik kook niet zo vies.
Serieus, wat maakt het uit welke pasta je bij welke saus gooit.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:37 schreef Noin het volgende:
[..]
Nou vertel het dan maar eens, hoe maak jij macaroni en hoe maak jij spaghetti? Ik ben benieuwd.
(Als je het nooit maakt dan moet je niet zeuren)
er zijn wel 1000 goede recepten voor maar allemaal zonder draadjesvleesquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:37 schreef Noin het volgende:
[..]
Nou vertel het dan maar eens, hoe maak jij macaroni en hoe maak jij spaghetti? Ik ben benieuwd.
Eehh hallo, ik wil wel wat smaak aan mijn eten zeg. En een gerecht zonder een homp vlees is geen gerechtquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:36 schreef Ringo het volgende:
Goede pasta, liefst vers, al dente koken. Olijfolie, wat geperste knoflook, verse basilicum, klein beetje peper en wat zout. Geraspte parmeggiano eroverheen, en opdienen.
Sorry hoor, maar dat is gewoon goulash, maar dan met macaroni i.p.v. rijst.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:18 schreef Noin het volgende:
Macaroni bij mij is:
Veeeel uiensnippers, een lading prei, wortelschijfjes, paprika en dat soort dingen en dan natuurlijk de macaronielleboogjes.
Niet met draadjesvlees iig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:37 schreef Noin het volgende:
[..]
Hang nou niet de burgertrut met je gewauwel over "spaghetti" en "macaroni".quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:37 schreef Noin het volgende:
[..]
En dan andere mensen afzeiken over hun kookkunstenquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:41 schreef Noin het volgende:
[..]
Eehh hallo, ik wil wel wat smaak aan mijn eten zeg. En een gerecht zonder een homp vlees is geen gerecht
Nee, doe eensquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:42 schreef Saekerhett het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat er geen draadjesvlees in macaroni moet?
kom je uit het oostblok of rusland toevallig?quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:41 schreef Noin het volgende:
[..]
Eehh hallo, ik wil wel wat smaak aan mijn eten zeg. En een gerecht zonder een homp vlees is geen gerecht
Ho ho, pasta met verse basilicum is echt wel lekker.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:41 schreef Noin het volgende:
[..]
We moeten aan het klimaat denken! Minstens eenmaal per week geen vlees of vis.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:41 schreef Noin het volgende:
[..]
Ja al een paar. Maar je mag het best nog een keer zeggen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:42 schreef Saekerhett het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat er geen draadjesvlees in macaroni moet?
paprika, prei en ham en kruiden is een klassiek receptquote:
Mijn oma uit Romenie en opa uit Zwitserland.. hmm.. zou dat er iets mee te maken hebben denk je?quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
kom je uit het oostblok of rusland toevallig?
Omdat?quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:44 schreef padlarf het volgende:
Sowieso, macaroniWat ben je dan voor pauper als je dat eet
ja dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:45 schreef Noin het volgende:
[..]
Mijn oma uit Romenie en opa uit Zwitserland.. hmm.. zou dat er iets mee te maken hebben denk je?
misschien moet je eens een integratiecursus volgen als je macaroni met draadjesvlees nederlandse cultuur noemt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:45 schreef Noin het volgende:
[..]
Mijn oma uit Romenie en opa uit Zwitserland.. hmm.. zou dat er iets mee te maken hebben denk je?
Zoek jij het effe lekker uit met je opmerkingen elke keer.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
misschien moet je eens een integratiecursus volgen als je macaroni met draadjesvlees nederlandse cultuur noemt.
Ik heb het netjes opgegeten hoor alleen kreeg ik er tranen van in mijn ogen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:49 schreef trovey het volgende:
Je had je vriend even het recpet moeten geven als je een bepaalde manier van macaronie klaarmaken hebt (al vind ik het een vreemde manier), als je dat niet doet.....niet klagen en gewoon opeten....oh ja en vooral geen klaagtopic erover openen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:41 schreef Noin het volgende:
[..]
verras mequote:Op dinsdag 1 december 2009 00:52 schreef Noin het volgende:
[..]
Ik heb het netjes opgegeten hoor alleen kreeg ik er tranen van in mijn ogen.
Op zich was ik nog blij dat ie er niet van die oranje kaas uit een spuitbus in had gedaan.
Nu ik al dat commentaar zie zal ik eens een keer laten zien hoe ik tosti's maak dat wordt weer lachen voor de meesten.
tosti met draadjesvleesquote:
ik eet geen kaas dus een tosti bij mij is ook altijd een frons moment voor velenquote:
Ja, dat spul is dus zo f*kking ranzig!!!!!quote:
Honderden manieren.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
We moeten aan het klimaat denken! Minstens eenmaal per week geen vlees of vis.
Ongetwijfeld als ik je favoriete macaroni recept ziequote:Op dinsdag 1 december 2009 00:52 schreef Noin het volgende:
[..]
Ik heb het netjes opgegeten hoor alleen kreeg ik er tranen van in mijn ogen.
Op zich was ik nog blij dat ie er niet van die oranje kaas uit een spuitbus in had gedaan.
Nu ik al dat commentaar zie zal ik eens een keer laten zien hoe ik tosti's maak dat wordt weer lachen voor de meesten.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
Een eigen topic voor Noin's kookkunsten in CUL.
Ja, krijgen we fijne, exotische gerechten als rijst met rookworst.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
Een eigen topic voor Noin's kookkunsten in CUL.
stoofpotje met macaroni?quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:18 schreef Noin het volgende:
Macaroni bij mij is:
je had een smaak sensatie verwacht van een gerecht bestaande enkel uit kaas en macaroni?quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:15 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik heb het een keer gekookt maar vond het echt geen smaak hebben.Had toch meer verwacht van een van de populairste maaltijden uit America.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:14 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, krijgen we fijne, exotische gerechten als rijst met rookworst.
Geen smaak sensatie eigenlijk zat er helemaal geen smaak aan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
je had een smaak sensatie verwacht van een gerecht bestaande enkel uit kaas en macaroni?_!
tosti kipfilet met kipsate saladequote:
Tosti kaas, kipfilet en gemalen peper is ook goed te doenquote:
sambalquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:30 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Tosti kaas, kipfilet en gemalen peper is ook goed te doenAl moet ik zeggen dat er nog wel iets mist in de smaak, ik kan het alleen niet thuisbrengen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:19 schreef Goofisch het volgende:
Gewoon vreten wat de pot schaft en verder je mondje houden.
Ik heb het ook eens gehad ja. Absoluut vergif.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, dat spul is dus zo f*kking ranzig!!!!!
1x in Amerika gehad, blijkbaar zijn ze daar verzot op..
maar dan wel eentje uit een toko en geen meuk uit de supermarktquote:
Die sambal bedoel je?quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:41 schreef bas-beest het volgende:
[..]
maar dan wel eentje uit een toko en geen meuk uit de supermarkt
nee het broodquote:
Ik dacht eerst dat ie wilde dat ik de gehele tosti bij een toko haalde. Het was niet in mij opgekomen dat mensen zich er druk om kunnen maken of hun sambal uit een toko komt of nietquote:
ja want dat verschil proef je echtquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ie wilde dat ik de gehele tosti bij een toko haalde. Het was niet in mij opgekomen dat mensen zich er druk om kunnen maken of hun sambal uit een toko komt of nietMij kan het niks schelen in ieder geval.
ik vind het beide niet te etenquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Jullie verdienen elkaar met je vieze eetgewoonten.
Macaroni met draadjesvlees. Doodzonde van je draadjesvlees om dat bij dat hondenvoer te gooien.
Weet je hoeveel verschillende soorten sambal er zijn?? En hoeveel beter de meeste daarvan smaken in vergelijking met de troep van Conimex?quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ie wilde dat ik de gehele tosti bij een toko haalde. Het was niet in mij opgekomen dat mensen zich er druk om kunnen maken of hun sambal uit een toko komt of nietMij kan het niks schelen in ieder geval.
Wat is er mis met draadjesvlees?quote:
Smaakt voor mij hetzelfde omdat ik toch nog maar weinig proef door de pittigheid.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:58 schreef Ringo het volgende:
[..]
Weet je hoeveel verschillende soorten sambal er zijn?? En hoeveel beter de meeste daarvan smaken in vergelijking met de troep van Conimex?
Precies, vertel het ze maarquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Smaakt voor mij hetzelfde omdat ik toch nog maar weinig proef door de pittigheid.
Maar ik geloof best dat er veel soorten sambal zijn. Ik ga alleen niet naar een fucking toko om sambal te kopen voor een tosti
alles , de smaak, de structuurquote:
Geloof ik niet. Zeker niet bij milde sambals. Het gaat juist om de smaakmakers naast de pepers.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Smaakt voor mij hetzelfde omdat ik toch nog maar weinig proef door de pittigheid.
Maar ik geloof best dat er veel soorten sambal zijn. Ik ga alleen niet naar een fucking toko om sambal te kopen voor een tosti
De toko bij mij zit....... geen idee. Niet in de buurt in ieder geval. Dat kost me dus teveel moeite als de AH om de hoek is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Zeker niet bij milde sambals. Het gaat juist om de smaakmakers naast de pepers.
Bij mij is de toko om de hoek, ik kom er dan ook graag.
hier hetzelfde... als je eenmaal 'echte' sambal geproefd hebt, dan blief je geen Conimex (of andere supermarkt-merken) meer, zelfs niet op je tostiquote:Op dinsdag 1 december 2009 02:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Zeker niet bij milde sambals. Het gaat juist om de smaakmakers naast de pepers.
Bij mij is de toko om de hoek, ik kom er dan ook graag.
bij de jumbo verkopen ze 6 merken sambalquote:Op dinsdag 1 december 2009 02:12 schreef bas-beest het volgende:
[..]
hier hetzelfde... als je eenmaal 'echte' sambal geproefd hebt, dan blief je geen Conimex (of andere supermarkt-merken) meer, zelfs niet op je tosti
nee hoor macaroni hoort met draadjesvleesquote:Op dinsdag 1 december 2009 02:26 schreef Nikmans het volgende:
Al die walgelijke gerechten [ afbeelding ]
Macaroni hoort gewoon met tomatenpuree en gehaktballetjes, meer niet.
Bij de toko 600.quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij de jumbo verkopen ze 6 merken sambal
Draadjesvlees? Ik heb meestal rundergehakt of half om half.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:18 schreef Noin het volgende:
Aardige kerel, zegt terwijl ik naar werk ga: hee zal ik koken vanavond?
Dus ik zeg: ok!
Dus vraagt ie: wat wil je?
Ik zeg: macaroni!
En hij: no problem.
Macaroni bij mij is:
Dus ik kom thuis, doe de pan open, staat daar een of andere gelige massa voor mijn neus. (ik vond het al raar dat er maar 1 pan stond en geen 2)
Ik zo: wut? En hij zo: macaroni!
Ik zo.... wut? En hij zo: macaroni.. with cheese.
Ik zo.. wtf..
Het spreekwoord 'wat een boerin niet kent dat vreet ze niet' gaat bij mij niet op, dus ik heb wat flinke happen naar binnen gewerkt maar mijn god wat is dat goor zeg.
Klacht: zware tegenvaller, had echte macaroni verwacht, heel de dag op verheugd, maar ik kreeg wat anders
Subklacht: Amerikanen die overal 'with cheese' in pleuren.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor macaroni hoort met draadjesvlees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |