En dan andere mensen afzeiken over hun kookkunstenquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:41 schreef Noin het volgende:
[..]
Eehh hallo, ik wil wel wat smaak aan mijn eten zeg. En een gerecht zonder een homp vlees is geen gerecht
Nee, doe eensquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:42 schreef Saekerhett het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat er geen draadjesvlees in macaroni moet?
kom je uit het oostblok of rusland toevallig?quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:41 schreef Noin het volgende:
[..]
Eehh hallo, ik wil wel wat smaak aan mijn eten zeg. En een gerecht zonder een homp vlees is geen gerecht
Ho ho, pasta met verse basilicum is echt wel lekker.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:41 schreef Noin het volgende:
[..]
We moeten aan het klimaat denken! Minstens eenmaal per week geen vlees of vis.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:41 schreef Noin het volgende:
[..]
Ja al een paar. Maar je mag het best nog een keer zeggen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:42 schreef Saekerhett het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat er geen draadjesvlees in macaroni moet?
paprika, prei en ham en kruiden is een klassiek receptquote:
Mijn oma uit Romenie en opa uit Zwitserland.. hmm.. zou dat er iets mee te maken hebben denk je?quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
kom je uit het oostblok of rusland toevallig?
Omdat?quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:44 schreef padlarf het volgende:
Sowieso, macaroniWat ben je dan voor pauper als je dat eet
ja dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:45 schreef Noin het volgende:
[..]
Mijn oma uit Romenie en opa uit Zwitserland.. hmm.. zou dat er iets mee te maken hebben denk je?
misschien moet je eens een integratiecursus volgen als je macaroni met draadjesvlees nederlandse cultuur noemt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:45 schreef Noin het volgende:
[..]
Mijn oma uit Romenie en opa uit Zwitserland.. hmm.. zou dat er iets mee te maken hebben denk je?
Zoek jij het effe lekker uit met je opmerkingen elke keer.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
misschien moet je eens een integratiecursus volgen als je macaroni met draadjesvlees nederlandse cultuur noemt.
Ik heb het netjes opgegeten hoor alleen kreeg ik er tranen van in mijn ogen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:49 schreef trovey het volgende:
Je had je vriend even het recpet moeten geven als je een bepaalde manier van macaronie klaarmaken hebt (al vind ik het een vreemde manier), als je dat niet doet.....niet klagen en gewoon opeten....oh ja en vooral geen klaagtopic erover openen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:41 schreef Noin het volgende:
[..]
verras mequote:Op dinsdag 1 december 2009 00:52 schreef Noin het volgende:
[..]
Ik heb het netjes opgegeten hoor alleen kreeg ik er tranen van in mijn ogen.
Op zich was ik nog blij dat ie er niet van die oranje kaas uit een spuitbus in had gedaan.
Nu ik al dat commentaar zie zal ik eens een keer laten zien hoe ik tosti's maak dat wordt weer lachen voor de meesten.
tosti met draadjesvleesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |