Ja, dat spul is dus zo f*kking ranzig!!!!!quote:
Honderden manieren.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
We moeten aan het klimaat denken! Minstens eenmaal per week geen vlees of vis.
Ongetwijfeld als ik je favoriete macaroni recept ziequote:Op dinsdag 1 december 2009 00:52 schreef Noin het volgende:
[..]
Ik heb het netjes opgegeten hoor alleen kreeg ik er tranen van in mijn ogen.
Op zich was ik nog blij dat ie er niet van die oranje kaas uit een spuitbus in had gedaan.
Nu ik al dat commentaar zie zal ik eens een keer laten zien hoe ik tosti's maak dat wordt weer lachen voor de meesten.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
Een eigen topic voor Noin's kookkunsten in CUL.
Ja, krijgen we fijne, exotische gerechten als rijst met rookworst.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
Een eigen topic voor Noin's kookkunsten in CUL.
stoofpotje met macaroni?quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:18 schreef Noin het volgende:
Macaroni bij mij is:
Draadjesvlees op smaak gebracht met kruidnagels en laurier.
Veeeel uiensnippers, een lading prei, wortelschijfjes, paprika en dat soort dingen en dan natuurlijk de macaronielleboogjes.
je had een smaak sensatie verwacht van een gerecht bestaande enkel uit kaas en macaroni?quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:15 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik heb het een keer gekookt maar vond het echt geen smaak hebben.Had toch meer verwacht van een van de populairste maaltijden uit America.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:14 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, krijgen we fijne, exotische gerechten als rijst met rookworst.
Geen smaak sensatie eigenlijk zat er helemaal geen smaak aan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
je had een smaak sensatie verwacht van een gerecht bestaande enkel uit kaas en macaroni?_!
tosti kipfilet met kipsate saladequote:
Tosti kaas, kipfilet en gemalen peper is ook goed te doenquote:
sambalquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:30 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Tosti kaas, kipfilet en gemalen peper is ook goed te doenAl moet ik zeggen dat er nog wel iets mist in de smaak, ik kan het alleen niet thuisbrengen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:19 schreef Goofisch het volgende:
Gewoon vreten wat de pot schaft en verder je mondje houden.
Ik heb het ook eens gehad ja. Absoluut vergif.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, dat spul is dus zo f*kking ranzig!!!!!
1x in Amerika gehad, blijkbaar zijn ze daar verzot op..
maar dan wel eentje uit een toko en geen meuk uit de supermarktquote:
Die sambal bedoel je?quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:41 schreef bas-beest het volgende:
[..]
maar dan wel eentje uit een toko en geen meuk uit de supermarkt
nee het broodquote:
Ik dacht eerst dat ie wilde dat ik de gehele tosti bij een toko haalde. Het was niet in mij opgekomen dat mensen zich er druk om kunnen maken of hun sambal uit een toko komt of nietquote:
ja want dat verschil proef je echtquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ie wilde dat ik de gehele tosti bij een toko haalde. Het was niet in mij opgekomen dat mensen zich er druk om kunnen maken of hun sambal uit een toko komt of nietMij kan het niks schelen in ieder geval.
ik vind het beide niet te etenquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Jullie verdienen elkaar met je vieze eetgewoonten.
Macaroni met draadjesvlees. Doodzonde van je draadjesvlees om dat bij dat hondenvoer te gooien.
Weet je hoeveel verschillende soorten sambal er zijn?? En hoeveel beter de meeste daarvan smaken in vergelijking met de troep van Conimex?quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ie wilde dat ik de gehele tosti bij een toko haalde. Het was niet in mij opgekomen dat mensen zich er druk om kunnen maken of hun sambal uit een toko komt of nietMij kan het niks schelen in ieder geval.
Wat is er mis met draadjesvlees?quote:
Smaakt voor mij hetzelfde omdat ik toch nog maar weinig proef door de pittigheid.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:58 schreef Ringo het volgende:
[..]
Weet je hoeveel verschillende soorten sambal er zijn?? En hoeveel beter de meeste daarvan smaken in vergelijking met de troep van Conimex?
Precies, vertel het ze maarquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Smaakt voor mij hetzelfde omdat ik toch nog maar weinig proef door de pittigheid.
Maar ik geloof best dat er veel soorten sambal zijn. Ik ga alleen niet naar een fucking toko om sambal te kopen voor een tosti
alles , de smaak, de structuurquote:
Geloof ik niet. Zeker niet bij milde sambals. Het gaat juist om de smaakmakers naast de pepers.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Smaakt voor mij hetzelfde omdat ik toch nog maar weinig proef door de pittigheid.
Maar ik geloof best dat er veel soorten sambal zijn. Ik ga alleen niet naar een fucking toko om sambal te kopen voor een tosti
De toko bij mij zit....... geen idee. Niet in de buurt in ieder geval. Dat kost me dus teveel moeite als de AH om de hoek is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Zeker niet bij milde sambals. Het gaat juist om de smaakmakers naast de pepers.
Bij mij is de toko om de hoek, ik kom er dan ook graag.
hier hetzelfde... als je eenmaal 'echte' sambal geproefd hebt, dan blief je geen Conimex (of andere supermarkt-merken) meer, zelfs niet op je tostiquote:Op dinsdag 1 december 2009 02:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Zeker niet bij milde sambals. Het gaat juist om de smaakmakers naast de pepers.
Bij mij is de toko om de hoek, ik kom er dan ook graag.
bij de jumbo verkopen ze 6 merken sambalquote:Op dinsdag 1 december 2009 02:12 schreef bas-beest het volgende:
[..]
hier hetzelfde... als je eenmaal 'echte' sambal geproefd hebt, dan blief je geen Conimex (of andere supermarkt-merken) meer, zelfs niet op je tosti
nee hoor macaroni hoort met draadjesvleesquote:Op dinsdag 1 december 2009 02:26 schreef Nikmans het volgende:
Al die walgelijke gerechten [ afbeelding ]
Macaroni hoort gewoon met tomatenpuree en gehaktballetjes, meer niet.
Bij de toko 600.quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij de jumbo verkopen ze 6 merken sambal
Draadjesvlees? Ik heb meestal rundergehakt of half om half.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:18 schreef Noin het volgende:
Aardige kerel, zegt terwijl ik naar werk ga: hee zal ik koken vanavond?
Dus ik zeg: ok!
Dus vraagt ie: wat wil je?
Ik zeg: macaroni!
En hij: no problem.
Macaroni bij mij is:
Draadjesvlees op smaak gebracht met kruidnagels en laurier.
Veeeel uiensnippers, een lading prei, wortelschijfjes, paprika en dat soort dingen en dan natuurlijk de macaronielleboogjes.
Dus ik kom thuis, doe de pan open, staat daar een of andere gelige massa voor mijn neus. (ik vond het al raar dat er maar 1 pan stond en geen 2)
Ik zo: wut? En hij zo: macaroni!
Ik zo.... wut? En hij zo: macaroni.. with cheese.
Ik zo.. wtf..
Het spreekwoord 'wat een boerin niet kent dat vreet ze niet' gaat bij mij niet op, dus ik heb wat flinke happen naar binnen gewerkt maar mijn god wat is dat goor zeg.
Klacht: zware tegenvaller, had echte macaroni verwacht, heel de dag op verheugd, maar ik kreeg wat anders
Subklacht: Amerikanen die overal 'with cheese' in pleuren.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor macaroni hoort met draadjesvlees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |