Eens.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:53 schreef DaMart het volgende:
Gabriel Garcia Marquez - Honderd jaar eenzaamheid.
Klopt, maar dan zeg ik "Women". Ik vond Postkantoor een van zijn mindere boeken.quote:Op maandag 30 november 2009 23:05 schreef Sigmund666 het volgende:
Het postkantoor van Charles Bukowski.
Omdat die man een heilige baas is/was
Ik leerde Bukowski kennen door Post-office. Ik was gelijk verkocht.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zeg ik "Women". Ik vond Postkantoor een van zijn mindere boeken.
Women was juist een van de meest matige.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zeg ik "Women". Ik vond Postkantoor een van zijn mindere boeken.
Die ken ik niet. Recente film ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:38 schreef Sigmund666 het volgende:
En of. Prachtfilm
Factotum met Matt Dillon is ook een goeie.
Ham on Rye is dat? Die is wel goed ja. Ik vond Post Office vrij saai eigenlijk. Women is niet alleen hilarisch, er zit ook ontwikkeling in. Verder is tales of ordinary madness wel een briljant boek.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:34 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Women was juist een van de meest matige.
Kind onder Kannibalen was ook fantastisch trouwens
Hoe bedoel je saai ? Ik vond het juist hilarisch. Net zoals ik de Avonden bij de eerste keer fantastisch vond. Vind je de avonden ook saai ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ham on Rye is dat? Die is wel goed ja. Ik vond Post Office vrij saai eigenlijk. Women is niet alleen hilarisch, er zit ook ontwikkeling in. Verder is tales of ordinary madness wel een briljant boek.
Niet gelezen, maar dat lijkt me ook niet echt wat. Ik hou niet zo van het verhalen over verveling en sleur. Het was ook het eerste boek wat ik van hem las geloof ik, maar het was de stijl waarom ik meer van hem ben gaan lezen. In Women zit veel meer diepte en ontwikkeling, al zal die menig schuimbekkende feministe ontgaan zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je saai ? Ik vond het juist hilarisch. Net zoals ik de Avonden bij de eerste keer fantastisch vond. Vind je de avonden ook saai ?
Ik kan wel genieten van de stijl. Daarom is de avonden mijn favoriete boek. Briljant geschreven terwijl er eigenlijk niks in gebeurt. Hoe hij zich ergert over de vader die een suikerlepeltje gebruikt door het in zijn nagerecht te dopen is geweldig. Doet me meer dan opzoek gaan naar de ontdekking van de hemel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet gelezen, maar dat lijkt me ook niet echt wat. Ik hou niet zo van het verhalen over verveling en sleur. Het was ook het eerste boek wat ik van hem las geloof ik, maar het was de stijl waarom ik meer van hem ben gaan lezen. In Women zit veel meer diepte en ontwikkeling, al zal die menig schuimbekkende feministe ontgaan zijn.
2005.quote:
Was een communist.quote:
Nee hoor, een Ruslankenner. Maar zo rechts als wat. Rechts vanuit nadenken ipv rechts vanuit niet nadenken zoals met name tegenwoordig heel veel voorkomt.quote:
Okquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor, een Ruslankenner. Maar zo rechts als wat. Rechts vanuit nadenken ipv rechts vanuit niet nadenken zoals met name tegenwoordig heel veel voorkomt.
Er ligt eigenlijk niks meer van hem in de boekhandel. Maar ik kan je het boek Arnon Grunberg leest Karel van het Reve aanraden. Die kun je bestellen bij selexyz.nl. Grunberg heeft een hele leuke selectie gemaakt uit zijn werk, en het kost maar een tientje.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |