Ja, stond op nr1 op mijn literatuur lijstje op de middelbare schoolquote:
Siegfried vond ik ook heel goedquote:Op maandag 30 november 2009 23:04 schreef DuTank het volgende:
uulgh wat een kut boek vond ik dat
voor mij:
Siegfried
Niet verwacht he dat DuTankie met zo'n boek zou aankomen he?quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 23:05 schreef Sigmund666 het volgende:
Het postkantoor van Charles Bukowski.
Omdat die man een heilige baas is/was
Aangezien ik je het meeste in onz zie niet neequote:Op maandag 30 november 2009 23:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet verwacht he dat DuTankie met zo'n boek zou aankomen he?
Deprimerend boek vond ik het.quote:Op maandag 30 november 2009 23:06 schreef Meddo het volgende:
Opsomtopic![]()
Voor mij is het Nooit meer slapen
KLBquote:Op maandag 30 november 2009 23:07 schreef RitseB het volgende:
Of was het nou KLB
Akiraquote:Op maandag 30 november 2009 23:10 schreef Yi-Long het volgende:
Als ik maar 1 boek mag noemen, dan wordt het Akira. Meesterwerk. Zoveel keer beter dan de film.
Wat vind je van Turks fruit ? Zowel boek als film een meesterwerk. Net als Lolita.quote:Op maandag 30 november 2009 23:10 schreef Yi-Long het volgende:
Als ik maar 1 boek mag noemen, dan wordt het Akira. Meesterwerk. Zoveel keer beter dan de film.
Now we are talkingquote:
Welke versie? Van Kubrick of die jaren '90quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vind je van Turks fruit ? Zowel boek als film een meesterwerk. Net als Lolita.
Wist niet eens dat er een tweede versie is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Welke versie? Van Kubrick of die jaren '90
Wist niet eens dat er versie 1 wasquote:Op woensdag 2 december 2009 02:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er een tweede versie is.
Ik zou dat meesterwerk maar eens gaan kijken.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:06 schreef donthate het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er versie 1 was
Jawohl. Zelfde titel, andere regisseur, andere acteurs. Jeremy Irons (die de meesten kennen als de uberschurk Simon uit Die hard 3) heeft er de hoofdrol inquote:Op woensdag 2 december 2009 02:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er een tweede versie is.
Ging euhm laatst huren bij een Turkse Betamaxotheek.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou dat meesterwerk maar eens gaan kijken.
Helaas kennen de meesten hem uit die filmquote:Op woensdag 2 december 2009 02:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jawohl. Zelfde titel, andere regisseur, andere acteurs. Jeremy Irons (die de meesten kennen als de uberschurk Simon uit Die hard 3) heeft er de hoofdrol in
Mooi is die ervaring hè ? Ik had het bij de avonden.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:34 schreef Nadine26 het volgende:
Brideshead revisited van Evelyn Waugh.
Door dat boek ben ik ooit gaan lezenVoor die tijd las ik ook wel, maar het echte lezen is begonnen met Brideshead. En nu herlees ik het, en het is zo ongelooflijk mooi en meeslepend, echt elke alinea is een kunstwerkje.
Ik las De avonden te vroeg, ik was te jong om het boek te kunnen waarderen (zoals veel mensen, geloof ik). Later is het toch nog goed gekomen. Met Nooit meer slapen ook - vond ik op school ook saai, nu is het een van mijn favorieten.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi is die ervaring hè ? Ik had het bij de avonden.
Mooi!quote:
Dat is zo grappig: ik las gisteren in Het Parool een stukje (column) over de beste boeken van het afgelopen decennium, en als allerbeste boek kwam uit de bus: Cormac McCarthy, De weg. Dus ik dacht: oh, nooit van gehoord, dat ga ik dan maar eens kopen en ik schreef het op in mijn agenda. Even later liep ik langs mijn boekenkast en daar lag het: The road. Ik begreep er niks van. Ik blijk het ooit te hebben gekregen van een vriend, en vervolgens ben ik het boek compleet vergeten. Nu dus in de herkansingquote:Op donderdag 3 december 2009 18:21 schreef Gillingham het volgende:
Cormac McCarthy - The Road
Ik las hem als puber. En was gegrepen. Had dan ook een 9 voor tentamen Nederlandse literatuur.quote:Op donderdag 3 december 2009 03:03 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik las De avonden te vroeg, ik was te jong om het boek te kunnen waarderen (zoals veel mensen, geloof ik). Later is het toch nog goed gekomen. Met Nooit meer slapen ook - vond ik op school ook saai, nu is het een van mijn favorieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |