Gaaf! Was je nuchter? Geen drank, geen drugs? Kan ook prima op zo'n feest. De sfeer laat je losgaan!quote:Op maandag 30 november 2009 20:50 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
ff kieken
Ik was er wel met een groepjeWas echt teringvet
Niet verwacht... vorig jaar een beetje tegenvaller gehad, maar nu was het supervet
Mooi decor, leuk groepje en was gelukkig niet de enige nuchtere
![]()
Qountdown wilde we heen, maar dat bespraken we wel toen we naar qlimax zouden gaan, maar dat was toen al uitverkocht. Het wordt nu 30-1 x-qlusive headhunterz en daarna hardbass![]()
Eerst nog thunderdome volgende maand
Hoe was het in colombia?
Er is een wiki die je kan kopiëerenquote:Op maandag 30 november 2009 21:09 schreef RaXz het volgende:
Kopiëer en plak je dan de vorige OP ofzo?
Je was hem toch niet aan het overtypen hè?quote:Op maandag 30 november 2009 21:09 schreef RaXz het volgende:
Kopiëer en plak je dan de vorige OP ofzo?
We zijn nooit ver wegquote:Op maandag 30 november 2009 21:16 schreef nadiaschoonheid het volgende:
oh hier zijn jullie...ik was jullie ff kwijt.
Haha, nee ik was geduldig aan het wachten todat de 5 minuten over waren.quote:Op maandag 30 november 2009 21:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je was hem toch niet aan het overtypen hè?
Slimquote:Op maandag 30 november 2009 21:16 schreef RaXz het volgende:
[..]
Haha, nee ik was geduldig aan het wachten todat de 5 minuten over waren.
Toen ging het zo snel dat het niet uitmaakte als je geen nieuw topic opendequote:Op maandag 30 november 2009 21:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Slim
toen ik hier net was, besloot ik altijd om vanaf 295 niet meer te posten
Toen was die "regel" er ook al hoorquote:Op maandag 30 november 2009 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen ging het zo snel dat het niet uitmaakte als je geen nieuw topic opende
Hahaquote:Op maandag 30 november 2009 21:19 schreef RaXz het volgende:
Ik zag het pas te laat, normaal lette ik er ook op en wachtte maar gewoon todat de storm over was getrokken.
Weet daar ben ik toen ook op gewezen door iemandquote:Op maandag 30 november 2009 21:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Toen was die "regel" er ook al hoor
[..]
Haha
quote:Op maandag 30 november 2009 21:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
Pfffffff.. wat kan ik toch lelijk zijn!
http://forum.fok.nl/user/history/45817
Haha okequote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet daar ben ik toen ook op gewezen door iemand
verkeerde link.. Pimp hier met je dronken vrienden (en jezelf) [Part 4]quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef RaXz het volgende:
[..]
![]()
Ik zie wel een hoop single topics in je lijst.
Dat is al weer bijna een jaar geleden.quote:
Jij kijkt wat bezopen, en je hebt heel charmante sokken aan.quote:Op maandag 30 november 2009 21:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
verkeerde link.. Pimp hier met je dronken vrienden (en jezelf) [Part 4]
Dat is al een tijdje danquote:Op maandag 30 november 2009 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is al weer bijna een jaar geleden.
De tijd vliegtquote:
Master! Das ook wat waardquote:Op maandag 30 november 2009 21:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gaaf! Was je nuchter? Geen drank, geen drugs? Kan ook prima op zo'n feest. De sfeer laat je losgaan!
Ik had een van de laatste kaarten, bleek. Gaat wel een heel vet feest worden. Ik ga met knuffelmeisje en we gaan in een goeie outfit.
Q_Xlusive lijkt me ook zeker goed. Is met mn verjaardag, dus zou wel tof zijn.
Colombia was geniaal. Werkelijk geweldig. Wat een tijd. En in januari terug hoop ik.
Dat blijkt inderdaad, hahaquote:
GAquote:Op maandag 30 november 2009 21:42 schreef Ofresca het volgende:
Lekker eten, lekkere rode wijn, lekkere chocola, Grey's Anatomy, glaasje heerlijke port en kaas.
De rest ook....quote:
Ik kijk het lekker met ondertiteling.quote:Op maandag 30 november 2009 21:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
GA![]()
![]()
Ik moet het missen tot januari!
Ik kijk ook met ondertitelingquote:Op maandag 30 november 2009 21:47 schreef Ofresca het volgende:
ik kijk het lekker met ondertiteling.
Ik ben niet alleen.quote:Op maandag 30 november 2009 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kijk alles behalve Engels en Nederlands met ondertiteling! Anders kan ik het niet volgen!
Ja klopt, maar ik keek het evengoed liever zonder ondertiteling.quote:Op maandag 30 november 2009 21:57 schreef automatic_ het volgende:
Ik kijk wel dingen in het Engels, maar ik vind GA / House een crime om in het Engels te volgen, omdat sommige (medische) termen dan te snel gaan & dan weet ik niet wat het is.
En dan nog mis je de helft als je alleen de ondertiteling volgt.quote:Op maandag 30 november 2009 21:57 schreef automatic_ het volgende:
Ik kijk wel dingen in het Engels, maar ik vind GA / House een crime om in het Engels te volgen, omdat sommige (medische) termen dan te snel gaan & dan weet ik niet wat het is.
Hey Cuequote:
Netjes.quote:Op maandag 30 november 2009 22:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja wel goedweer lekker gesport en hopelijk vroeg slapen.
en daar?
Alles dus ook weer goedquote:Op maandag 30 november 2009 22:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Netjes.
Ik sliep pas om half 4.Had de dag ervoor tot 16:45 geslapen, dus dat was dom. Vannacht maar eerder.
ja, gaat goed. Had die baan in Londen afgezegd en mijn nieuwe baas vond dat wel fijn. Hij wilde mij graag hebben, en ik wilde graag projecten doen. Dus dat komt mooi uit.
*kijkt naar beneden*quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 22:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij denkt alleen dat ik een lekkere chick ben
rustig, jij?quote:
Ja pfff, geen idee. Ik kan in de kerstvakantie wel een dagje/ nachtje.quote:Op maandag 30 november 2009 22:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jij weet het
Wanneer gaan wij weer eens wat afspreken dan?
Prima, heb mijn drank weer gehad.quote:Op maandag 30 november 2009 22:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rustig, jij?
oh....en Go Ahead Eagles 3 - 2 Helmond Sport![]()
Ik heb geen kerstvakantie, maar we kunnen natuurlijk altijd wel even bekijken hoe en watquote:Op maandag 30 november 2009 22:14 schreef Ofresca het volgende:
Ja pfff, geen idee. Ik kan in de kerstvakantie wel een dagje/ nachtje.![]()
[..]
maakt niet uit...vorige week wel FCDB genaaidquote:Op maandag 30 november 2009 22:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja pfff, geen idee. Ik kan in de kerstvakantie wel een dagje/ nachtje.![]()
[..]
Prima, heb mijn drank weer gehad.
Haha.
Lijkt me een goed plan. Ik heb sowieso een auto, en zo ver woon je niet weg. Een donderdag ofzo?quote:Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen kerstvakantie, maar we kunnen natuurlijk altijd wel even bekijken hoe en wat![]()
en een nachtje is natuurlijk zeker de bedoeling
Nou poeh poeh. Wat goed van jullie.quote:Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
maakt niet uit...vorige week wel FCDB genaaid![]()
FCG gaat lekker wil je zeggen?quote:Op maandag 30 november 2009 22:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Ik heb sowieso een auto, en zo ver woon je niet weg. Een donderdag ofzo?
[..]
Nou poeh poeh. Wat goed van jullie.
Een blik spreekt boekdelen, mooie ogen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij denkt alleen dat ik een lekkere chick ben
Blessures... Schorsingen... Coach gaat weg... Maar toch 2-2 tegen NEC (die trouwens de 1e helft slecht warenquote:
Auto is goedquote:Op maandag 30 november 2009 22:17 schreef Ofresca het volgende:
Lijkt me een goed plan. Ik heb sowieso een auto, en zo ver woon je niet weg. Een donderdag ofzo?
Haha, prima!quote:Op maandag 30 november 2009 22:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Auto is goeddonderdag is ook goed.. vrijdag brak op het werk is niet erg
Gaan we binnenkort regelen.. op m'n werk heb ik mijn volledige agendaquote:Op maandag 30 november 2009 22:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Haha, prima!Nu alleen nog een dag!
Lijkt me goed! PM of mail maar.quote:Op maandag 30 november 2009 22:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaan we binnenkort regelen.. op m'n werk heb ik mijn volledige agenda
is goedquote:Op maandag 30 november 2009 22:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lijkt me goed! PM of mail maar.![]()
Hoe ging 't sporten?
Zo! Goed bezig. Ik ga morgen weer eens proberen te trainen, hopen dat dat goed gaat, en dan weer fijn fitnessen of hardlopen ofzo.quote:Op maandag 30 november 2009 22:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
is goed
ja is altijd weer lekkerMorgen weer
en hoe gaat alles bij jou? druk met school?
matlab!quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zo! Goed bezig. Ik ga morgen weer eens proberen te trainen, hopen dat dat goed gaat, en dan weer fijn fitnessen of hardlopen ofzo.Redelijk druk met school, morgen dagje uni. Beetje ruzie maken met matlab.
Ja oke maar jij bent ook in high demand zie ikquote:
Ik weet 't. Heb er heel veel zin in.quote:
En?quote:Op maandag 30 november 2009 22:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja oke maar jij bent ook in high demand zie ik
Zou je je pc niet uitzetten dan, stresskip.quote:Op maandag 30 november 2009 22:58 schreef Ang3l het volgende:
Kaarsjes aan, chinese pingelmuziek op, wierook aan....
[ afbeelding ]
relaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaax..... ontstress
Na is meer dat de claim "lekkere chick" te zijn alleen maar beaamtquote:Op maandag 30 november 2009 22:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik weet 't. Heb er heel veel zin in.![]()
[..]
En?
moet je doen!quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zo! Goed bezig. Ik ga morgen weer eens proberen te trainen, hopen dat dat goed gaat, en dan weer fijn fitnessen of hardlopen ofzo.Redelijk druk met school, morgen dagje uni. Beetje ruzie maken met matlab.
Mijn pc is mijn cd-spelerquote:Op maandag 30 november 2009 22:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zou je je pc niet uitzetten dan, stresskip.
Haha. Dank je.quote:Op maandag 30 november 2009 23:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Na is meer dat de claim "lekkere chick" te zijn alleen maar beaamt
Ik weet 't. Maar ja, blessures die rust moeten hebben.quote:Op maandag 30 november 2009 23:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
moet je doen!Voel je je gelijk heel lekker van!
aaah wordt dus gezellig morgen, niet te veel ruzieen he
Je hebt geen cd speler?quote:Op maandag 30 november 2009 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn pc is mijn cd-spelerdus dan mis ik het gepingel
*slurpt van de witte jasmijn-oranjebloesem-thee*
Nou als ik NU nog niet ontspan!
Ontspannnn... ontspannen. NU!
Onstpan godverrrrdomme!
quote:Op maandag 30 november 2009 23:03 schreef RaXz het volgende:
Anders wat mediteren op je pingel muziek.
vind je dat relax ?quote:Op maandag 30 november 2009 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pingel-pongel-pangel
Ik mis alleen de slippers nog
nee hoor, alleen mezelf een beetje in de weg aan 't zitten en daardoor geen zin hebben in naar bed gaanquote:Op maandag 30 november 2009 23:45 schreef RaXz het volgende:
Is iedereen al spacend in slaap gevallen?
Ja, na het inleveren van mijn huiswerk had ik niet meer zo'n zin om te fokken!quote:Op maandag 30 november 2009 23:45 schreef RaXz het volgende:
Is iedereen al spacend in slaap gevallen?
Aanstaande zaterdag vier ik sinterklaas met knuffelmeisje, haar ouders en andere familie...quote:
Haha ik ben er dwars door heen geslapen..quote:Op dinsdag 1 december 2009 07:10 schreef Ang3l het volgende:Mogguh
Ik had me vergist in de wekkertijd.
Lekker handig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 07:54 schreef ArTiC het volgende:
gisteren 2 uur te laat op mijn werk...vandaag een uur te vroeg...was om half 5 al klaarwakker
uhuh...ik verbrand iedere kerst een amerikaanse vlagquote:
Ow, is dat een brabantse traditiequote:Op dinsdag 1 december 2009 08:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh...ik verbrand iedere kerst een amerikaanse vlag
Goeiemorgenquote:
Nou ja, de 3 uur die ik geslapen heb waren op zich wel primaquote:
Hoiquote:
Ik zie het mensen echt zo vaak doen. Ik zit me ook elke keer te verbazen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)elt-meest-hyves.html
Zijn mensen dan echt zo dom dat ze www.hyves.nl of www.youtube.com of zelfs www.marktplaats.nl niet kunnen vinden zonder google?
Join the club.quote:
Ik doe dat wel eens, maar dan wel altijd icm met een liedje die ik wil luisteren of omdat de hyveszoekmachine kut is. Maar dat komt zelden voor eig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
Zijn mensen dan echt zo dom dat ze www.hyves.nl of www.youtube.com of zelfs www.marktplaats.nl niet kunnen vinden zonder google?
nou, bij mij komt altijd als startpagina het googlevenster, waar mijn cursor dus al staat... dan tik ik gwn hyves in en klik ik verder, meestal omdat ik te lui ben om naar de adresbalk te gaan en daar te typenquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
waar kan ik me uitschrijvenquote:
Als ik het wist dan had ik 2 maanden terug al niet meer bij de club gezeten.quote:
Ik las het in de spits en dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 1 december 2009 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
Klutsquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:18 schreef Kluts het volgende:
Volgens mij ga ik niet meer wakker worden vandaag.
Terwijl je een klik meer moet doen met googlequote:Op dinsdag 1 december 2009 09:13 schreef boudemaniak het volgende:
nou, bij mij komt altijd als startpagina het googlevenster, waar mijn cursor dus al staat... dan tik ik gwn hyves in en klik ik verder, meestal omdat ik te lui ben om naar de adresbalk te gaan en daar te typen
jammer dat die naam totaal verkeerd gespeld is. kutkloon dus.quote:
Cue.quote:Kluts
Geeft niet, ik doe wel met je mee
Nee hoor, typcursor staat er dan al, dus ik tik hyves en druk op enter, dan hoef ik maar 1x te klikken!quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Terwijl je een klik meer moet doen met googleDus lui is een kulargument.
quote:Verder wel goed Leuke kerstbonus gehad, dus ben weer blij
en daar?
quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:29 schreef Kluts het volgende:
[..]Goed bezig!
Hier alles lekker, as usual.
Nu ga ik vast een domme vraag stellen:quote:
Nee niet echtquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:31 schreef boudemaniak het volgende:
Nu ga ik vast een domme vraag stellen:
Als je likt aan een lantaarenpaal die bevroren is, zit je tong vast.
Daaronder is het ook nat....gaat dat ijsje niet vastzitten?
Probeer het uit! Steek een raket in je reet en laat het resultaat weten.quote:Nu ga ik vast een domme vraag stellen:
Die is niet nat, alleen een beetje bruinquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Probeer het uit! Steek een raket in je reet en laat het resultaat weten.
Waarom niet? Als het ijs koud genoeg is...?quote:
Kluts gedraag jequote:Op dinsdag 1 december 2009 09:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Genoeg voorbeelden te vinden op dumpert en youtubequote:Op dinsdag 1 december 2009 09:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het smeltquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:31 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nu ga ik vast een domme vraag stellen:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Genoeg voorbeelden te vinden op dumpert en youtube
Ik bedoel gwn iets wat is bevroren met iets nats ertegenaanquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:38 schreef dawg het volgende:
een kutje vergelijken met een lantaarnpaal slaat als een lul op een drumstel.
Voor een goede vergelijking zou je eigenlijk eens dat raketijsje in vloeibaar stikstof moeten houden en het daarna tegen je eikel aan houden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:35 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Waarom niet? Als het ijs koud genoeg is...?
Stikstof is overdrevenquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Voor een goede vergelijking zou je eigenlijk eens dat raketijsje in vloeibaar stikstof moeten houden en het daarna tegen je eikel aan houden.
Tong is nu eenmaal een uitsteeksel, je lul ook en beide hebben op het moment van aanraken niet meteen meer de bloedtoevoer als jet tegen/in het lichaam hangt/is. Wat een anus cq. vagina dus wel doen.
Wel foto's maken en posten hier he!
Ow ja en dan wel in een spoiler, voor de mensen die aan het werk zijn en niet mogen fokken.
Je piemel niet, maar je eikel is zo nat te krijgen. Wel lezen he. En mensen wier tong vastzit aan een stuk metaal in de vrieskou, "die zouden dat ook nóóit doen".quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:48 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Stikstof is overdreven-18 (waar meeste vriezers al opstaan) is al graadje diepgevroren. Water dat hiertegenaankomt dat bevriest ook (ligt aan de hoeveelheid water natuurlijk).
Je piem0l is niet nat, dus kan ook niet goed plakkenEn ik ga het dus moooi niet zelf doen he
Kom nou
Drukke maand voor de boeg, iets met een hoop feestjes en etentjes en zuks.quote:Mooi zo
Nog leuke plannen de komende tijd?
Sorry, verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je piemel niet, maar je eikel is zo nat te krijgen. Wel lezen he. En mensen wier tong vastzit aan een stuk metaal in de vrieskou, "die zouden dat ook nóóit doen".
Hoezo? IK ben niet degene die hier filosofeert over de adhesie tussen kutten en raketten.quote:Kluts gedraag je![]()
I rest my case.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:51 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Sorry, verkeerd gelezenTja dan kan het wel plakken (wat overigens volgens mij best auw doet)
Toen ik klein was heb ik dat wel gedaan met een lantaarnpaal
Dat klinkt erg goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Drukke maand voor de boeg, iets met een hoop feestjes en etentjes en zuks.
Slechte piraten imitatiequote:
Sorry, vroeg het me gwn afquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo? IK ben niet degene die hier filosofeert over de adhesie tussen kutten en raketten.
Cohesie is de onderlinge aantrekkingskracht tussen gelijke moleculen zonder dat er sprake is van een chemische binding.quote:
Hoi Cuequote:
Cuequote:
quote:
Ik heb m al, met een rotkop-foto van 3 jaar geleden....quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Cue![]()
![]()
![]()
Gvd. maand geleden netjes formulier voor fucking ov chipkaart ingevuld, pasfoto meegestuurd. Hebben ze het niet ontvangen en kan ik gvd opnieuw beginnen. Wijst ze me door naar een klotepagina waar ik het uiteraard niet kan vinden.Kutzooi.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Cue![]()
![]()
![]()
Gvd. maand geleden netjes formulier voor fucking ov chipkaart ingevuld, pasfoto meegestuurd. Hebben ze het niet ontvangen en kan ik gvd opnieuw beginnen. Wijst ze me door naar een klotepagina waar ik het uiteraard niet kan vinden.Kutzooi.
Dat is toch niet voor je OV-studenten kaartquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:12 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik heb m al, met een rotkop-foto van 3 jaar geleden....
edit:
TADAAA: http://www.ov-chipkaart.nl/webwinkel/aanvragen/
Dank voor de link. Ik kan hier zo slecht tegen he. Kutlui daarzo. Ik hoop dat er een bom op valt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:12 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik heb m al, met een rotkop-foto van 3 jaar geleden....
edit:
TADAAA: http://www.ov-chipkaart.nl/webwinkel/aanvragen/
Dat is waar, maar in dat geval moet je gewoon naar de IBgroep gaan...quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is toch niet voor je OV-studenten kaart
Dank u. Dat soort dingen zijn nou eenmaal niet mijn sterkste kant.quote:Cohesie is de onderlinge aantrekkingskracht tussen gelijke moleculen zonder dat er sprake is van een chemische binding.
Adhesie is de onderlinge aantrekkingskracht tussen ongelijke moleculen zonder dat er sprake is van een chemische binding.
No problemo, gekopieerd van wikipedia *kuch*quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dank u. Dat soort dingen zijn nou eenmaal niet mijn sterkste kant.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Cue![]()
![]()
![]()
Dank voor de support.quote:
Ja ik ken het. Ik heb net ook 10 minuten aan de lijn gezeten met wehkamp. Bestelling gedaan op 9 november, had 1 week levertijd. Ik heb niks meer gehoord van zequote:Op dinsdag 1 december 2009 10:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dank voor de support.
Tijdverspilling dit soort dingen. Vrouw bij de telefoonlijn zal nieuw aanvraagformulier opsturen, die moet ik deze week hebben. De site geeft aan dat je vanaf 1 dec. aanvraagformulier kunt aanvragen maar uiteraard staat dat nog nergens.
Ja, klote gedoe altijd. Zeker bij Wehkamp dingen. Zo vaak zijn producten nooit aangekomenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ik ken het. Ik heb net ook 10 minuten aan de lijn gezeten met wehkamp. Bestelling gedaan op 9 november, had 1 week levertijd. Ik heb niks meer gehoord van zeBestelling komt eraan zegt ze nu. Nog voor de zekerheid gevraagd of ik niet voor niks zit te wachten en straks krijg te horen dat ze toch niet kunnen leveren. Nee, hoor het komt er zeker weten aan meneer. Eerst maar zien dan, zucht.
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik word net voorgesteld aan een nieuwe collega.. Blabla verhaal over wie ik ben en wat ik doe en dat ik iemand vervang. Verder een hoop veren over hoe goed en snel ik ingewerkt ben *kuch* en dat het nog lastig wordt mij los te laten over een paar maanden.
Ik vertik het om die OV chipkaart te gebruikenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dank voor de support.
Tijdverspilling dit soort dingen. Vrouw bij de telefoonlijn zal nieuw aanvraagformulier opsturen, die moet ik deze week hebben. De site geeft aan dat je vanaf 1 dec. aanvraagformulier kunt aanvragen maar uiteraard staat dat nog nergens.
They want youquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik word net voorgesteld aan een nieuwe collega.. Blabla verhaal over wie ik ben en wat ik doe en dat ik iemand vervang. Verder een hoop veren over hoe goed en snel ik ingewerkt ben *kuch* en dat het nog lastig wordt mij los te laten over een paar maanden.
Ik heb niet zoveel keus he.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:34 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik vertik het om die OV chipkaart te gebruiken![]()
Ik heb 5 jaar geleden iets besteld bij d ewehkamp en vervolgens kreeg ik vijf jaar later bijna mijn hypotheek niet omdat ze me geregistreerd hadden bij het BKR wegens een foutje in de administratiequote:Op dinsdag 1 december 2009 10:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ik ken het. Ik heb net ook 10 minuten aan de lijn gezeten met wehkamp. Bestelling gedaan op 9 november, had 1 week levertijd. Ik heb niks meer gehoord van zeBestelling komt eraan zegt ze nu. Nog voor de zekerheid gevraagd of ik niet voor niks zit te wachten en straks krijg te horen dat ze toch niet kunnen leveren. Nee, hoor het komt er zeker weten aan meneer. Eerst maar zien dan, zucht.
Even bellen anders?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, klote gedoe altijd. Zeker bij Wehkamp dingen. Zo vaak zijn producten nooit aangekomenOf een half jaar later ofzo vanuit het niets.
Stomme is ook. Op de site wordt gezegd dat je aanvraagformulier alleen krijgt als je voor het eerst stufi + ovkaart krijgt. Maar ik heb ook formulier gehad terwijl ik al jaren stufi heb.![]()
En als je allang dat hebt, had je pasfoto op postkantoor moeten inleveren. Duidelijk dat er bij mij iets misgegaan is. Grmbl. Straks ben ik te laat met alles
Kneuzen dat het zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar geleden iets besteld bij d ewehkamp en vervolgens kreeg ik vijf jaar later bijna mijn hypotheek niet omdat ze me geregistreerd hadden bij het BKR wegens een foutje in de administratie
Heb ik gedaan 2 keer. Ze stuurt nieuw aanvraagformulier op dat ik deze week zal moeten hebben.quote:
Je woont toch in zeeland? Als je in amsterdam.rotterdam woont kan ik het begrijpen, maar de rest van NL kan je gewoon met strippenkaart/ovkaart reizen...wat ik trouwens 100x beter vind!quote:
Net zo goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm nee, staat niet in de planning, wel gewoon sporten vanavond
Ik ook, met 2 vrouwen nog welquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm nee, staat niet in de planning, wel gewoon sporten vanavond
Vanaf januari niet meer.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:38 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Je woont toch in zeeland? Als je in amsterdam.rotterdam woont kan ik het begrijpen, maar de rest van NL kan je gewoon met strippenkaart/ovkaart reizen...wat ik trouwens 100x beter vind!
Je zou haast denken dat je het aangetekend moet versturen zegquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb ik gedaan 2 keer. Ze stuurt nieuw aanvraagformulier op dat ik deze week zal moeten hebben.
Als ik dan de boel opstuur, moet ik binnen 2 weken bevestiging hebben gehad. Die heb ik vorige keer niet gehad.
Maar ik ga voor de zekerheid maar bij postkantoor hier in de stad langs. Lever ik hm daar nog keer in ofzo. Moet gewoon op tijd zijn. Ik zie het al gebeuren dat het niet zo is.
Nee hoor, want jij doet het alleen met je eigen vriendin in een relatiequote:Op dinsdag 1 december 2009 10:39 schreef boudemaniak het volgende:
Ik ook, met 2 vrouwen nog welDat gaat *ahum* leuk worden
(lees: kippehok
)
ooit gehoord van experianquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar geleden iets besteld bij d ewehkamp en vervolgens kreeg ik vijf jaar later bijna mijn hypotheek niet omdat ze me geregistreerd hadden bij het BKR wegens een foutje in de administratie
Ik kan het nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wil binnenkort ook weer eens gaan schaatsen.. Ik vind dat zo leuk hè
Ah ja, dat heb ik ook. Ik kan wel schaatsen maar niet remmen en bochtjes maken. Ik grijp me gewoon vast aan mensen om te remmenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan het nietIk kan met moeite vooruit komen, maar bochten, remmen, etc kan ik niet. En ik moet eerst mijn enkels helemaal intapen anders klap ik meteen door de schaatsen heen
Sporten nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, want jij doet het alleen met je eigen vriendin in een relatie
Daarom. Dom gedoe altijd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat je het aangetekend moet versturen zeg
Beter zelfsquote:
Bevalt mij ook wel goed, dus doen!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wil binnenkort ook weer eens gaan schaatsen.. Ik vind dat zo leuk hè
Nu heb ik ook zin om te schaatsenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beter zelfs
[..]
Bevalt mij ook wel goed, dus doen!
Meestal val ik eerder dan de plek waar ik stil wilde komen te staanquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah ja, dat heb ik ook. Ik kan wel schaatsen maar niet remmen en bochtjes maken. Ik grijp me gewoon vast aan mensen om te remmen
Bels, zin om met mij te schaatsen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Meestal val ik eerder dan de plek waar ik stil wilde komen te staan
Mensen die me zover weten te krijgen dat ik met ze ga schaatsen hebben dan ook vaak pijn aan hun buik van het lachenMij foeterend en vloekend op het ijs, de schaatsen, het weer, de kou, mezelf. En continu onderuit gaan natuurlijk
op de schaatsbaan is het niet heeel koudquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mensen die me zover weten te krijgen dat ik met ze ga schaatsen hebben dan ook vaak pijn aan hun buik van het lachenMij foeterend en vloekend op het ijs, de schaatsen, het weer, de kou, mezelf. En continu onderuit gaan natuurlijk
Misschien zit het in je genen om NIET te kunnen schaatsen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan kun je het nog steeds, weet ik zeker. Ik had het ook jáááren niet meer gedaan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:44 schreef vencodark het volgende:
Was altijd wel aardige schaatser geloof ik. Heb het nu al....10 jaar niet meer gedaan.
Collega van mij is Surinamer en krijgt regelmatig de vraag of hij al een geschaatst heeft. Zijn standaard antwoord: "Heb je wel eens een Surinamer op het ijs zien staan?!" Aangezien bijna niemand die vraag bevestigend kan beantwoorden, is daarmee vaak de vraag beantwoordquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:42 schreef Belsezar het volgende:
Ik kan het nietIk kan met moeite vooruit komen, maar bochten, remmen, etc kan ik niet. En ik moet eerst mijn enkels helemaal intapen anders klap ik meteen door de schaatsen heen
Ik had het al gelezen maar nog niet ditquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:46 schreef Ang3l het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)l-Doe-ff-normaal.ece
Ja geloof ook nog wel dat ik het kan. Heb ooit ook gedacht in de zomer regelmatig te gaan skaten maar dat komt er ook niet van. Oeh, ik heb een vriendin hier in de buurt wonen die misschien voor schaatsen te porren is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan kun je het nog steeds, weet ik zeker. Ik had het ook jáááren niet meer gedaan.
[..]
Collega van mij is surinamer en krijgt regelmatig de vraag of hij al een geschaatst heeft. Zijn standaard antwoord: "Heb je wel eens een surinamer op het ijs zien staan?!" Aangezien bijna niemand die vraag bevestigend kan beantwoorden, is daarmee vaak de vraag beantwoord![]()
Hehe, je moet me beter overtuigenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:48 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Bels, zin om met mij te schaatsen?
*duivelse lach*
Ik hoor denk ik gewoon niet thuis op bevroren waterquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
op de schaatsbaan is het niet heeel koud
En ach, m'n vriendin kon het eerst ook niet, maar die is nu niet veel slechter dan ik.. en dat in 2x
Dat zou natuurlijk ook heel goed kunnenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:52 schreef Belsezar het volgende:
Ik hoor denk ik gewoon niet thuis op bevroren water
Dat zei ik tochquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:52 schreef Belsezar het volgende:
Mooi man!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:46 schreef Ang3l het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)l-Doe-ff-normaal.ece
Geef mij maar een potje voetvolley op het strand anyday ipv schaatsenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zei ik toch
Je bent meer van de zon, zee, strand cultuur denk ik.
Ik denk niet dat mijn ego dat toestaat hehe.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:53 schreef vencodark het volgende:
Of je neemt een stoeltje mee op het ijs.
Who's your dancingqueen? Who is?quote:
Kun jij niet schaatsen?!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn ego dat toestaat hehe.
Je hebt gelijk. Het is veel grappiger je vloekend en tierend, + omvallend en opstaand op het ijs te zien.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn ego dat toestaat hehe.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het is veel grappiger je vloekend en tierend, + omvallend en opstaand op het ijs te zien.![]()
Ik kan die vraag bevestigend beantwoorden, mijn surinaamse zwager kan juist heel goed schaatsen. En als je het doortrekt van surinamer naar neger/negerin:quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan kun je het nog steeds, weet ik zeker. Ik had het ook jáááren niet meer gedaan.
[..]
Collega van mij is Surinamer en krijgt regelmatig de vraag of hij al een geschaatst heeft. Zijn standaard antwoord: "Heb je wel eens een Surinamer op het ijs zien staan?!" Aangezien bijna niemand die vraag bevestigend kan beantwoorden, is daarmee vaak de vraag beantwoord![]()
Zoiets. Maar Bambi vloekt niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie jij het ook zo voor je?
Ang3l, zin om met mij te schaatsen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun jij niet schaatsen?!
Wgheheehe
Weeehehehegehehehe
Waaahahaheheghehehehee
O wacht... ik ook niet
Ik moet denken aan Cool Runningsquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan die vraag bevestigend beantwoorden, mijn surinaamse zwager kan juist heel goed schaatsen. En als je het doortrekt van surinamer naar neger/negerin:
[ afbeelding ]
Suraya Bonaly
Ben ik nou de enige die dit plaatje een beetje gay vind?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind er echt niks gays aanquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:01 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die dit plaatje een beetje gay vind?(was te verwachten van Ang3l)
Oke,dan is het mijn schuld en denk ik teveel doorquote:
Bambiquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder mij is een SC natuurlijk niks aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die film is nog steeds best grappig eigenlijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet denken aan Cool Runnings.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zonder mij is een SC natuurlijk niks aan
Je bent onmisbaar, dat weet je tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Oh, van die man heb ik al zolang het idee dat hij spoedig zal overlijden. Was natuurlijk al ziek maar sowieso. Hij leek al zo bijna-dood zeg maar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:18 schreef Nouk84 het volgende:
Ramses Shaffy overleden
Aah, wat zal mijn oma verdrietig zijn...
Nu zing,vecht, hil, bid op de radioquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:18 schreef Nouk84 het volgende:
Ramses Shaffy overleden
Aah, wat zal mijn oma verdrietig zijn...
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zonder mij is een SC natuurlijk niks aan
Dit is geen SC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die mag ook dood wat mij betreftquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, van die man heb ik al zolang het idee dat hij spoedig zal overlijden. Was natuurlijk al ziek maar sowieso. Hij leek al zo bijna-dood zeg maar.
Beau van Erven Dorens is nogal fan van hem. Die zal ook wel verdrietig zijn.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:23 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Die mag ook dood wat mij betreft
Ik moet altijd denken aan "Sammy" aangezien de kat van mijn ouders zo heet en heette..quote:
Nog een niet schaatser!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, je moet me beter overtuigen
Maar het is echt zo van: Ik sta! Yes! Ik sta! Kijk! kijk! Ik sta!Let op, nu ga ik vooruit! Jaaaa! Ik ga vooruit! Kijk! Zien jullie wel! BAM! Onderuit. Verdomme! Fuck, klote ijs! Fucker dat je bent! Kutzooi!
En dat dan een tiental keren![]()
[..]
Sammy! Sammy blablalaquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan "Sammy" aangezien de kat van mijn ouders zo heet en heette..
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef Kluts het volgende:
Eindelijk. Volgens mij wist die vent niet eens dat hij eigenlijk al tig jaar dood was.
Het hondje van mijn ouders heette sam en daar zongen we ook vaak dat liedje tegen. Maar die's dus ook net 2 maanden doodquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan "Sammy" aangezien de kat van mijn ouders zo heet en heette..
Die vent heeft ook als een beest geleefd inderdaadquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef Kluts het volgende:
Eindelijk. Volgens mij wist die vent niet eens dat hij eigenlijk al tig jaar dood was.
Jij ook?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nog een niet schaatser!![]()
Goedemorgen
Ben jij dan mijn Stampertje?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:00 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ang3l, zin om met mij te schaatsen?
*duivelse lach*
Tuuuuuurlijk! Maar ik ga niet met mn gezicht half in je reet zittenquote:
Ooh beter inderdaad, ben weer eens een avondje thuis en heb iets anders op de laptop te doenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:29 schreef mrbox het volgende:
aah vanavond kan ik eindelijk weer eens goed werken aan mijn research![]()
FOK! is vanavond down na 21 uur
Trouwen?quote:
Je ziet een stampertje bij de kont en denkt meteen aan gay?!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:07 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Oke,dan is het mijn schuld en denk ik teveel door
Komt goed uit. Ben vanavond toch feestje aan het vierenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:29 schreef mrbox het volgende:
aah vanavond kan ik eindelijk weer eens goed werken aan mijn research![]()
FOK! is vanavond down na 21 uur
Jij wilde mij niet meerquote:
Wel als het plaatje van jou af komt...dan denk ik automatisch tever doorquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je ziet een stampertje bij de kont en denkt meteen aan gay?!
Boude heeft kennelijk een link tussen bestialiteiten en homofilie oidquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je ziet een stampertje bij de kont en denkt meteen aan gay?!
Wat?!quote:
Oh ja, lijkt me wel zo netjesquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zou je dat niet eerst met mijn papa overleggen?
Nou toen je begon te dromen over andere mannen leek mij dat wel genoeg te zeggenquote:
slechte sysadminquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn vader is ook een mooie hoor. Hyves is geblokkeerd hier. Prima, ik zit er toch nooit op. Maar gisteren zei hij ineens: "Meestal blokkeren ze het IP adres niet, ik zal het eens voor je opzoeken".
En ja hoor, krijg net een mailtje met het IP adres van Hyves. Doet het ook nog![]()
Slechte vader heb ik
Heb ik gedroomd over andere mannen sinds wij verloofd zijn?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:40 schreef Belsezar het volgende:
Nou toen je begon te dromen over andere mannen leek mij dat wel genoeg te zeggen
Hij zat tijdens Bambi te wachten tot het handje van stampertje in die scene in het achterste van bambi verdween ofzo?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Boude heeft kennelijk een link tussen bestialiteiten en homofilie oid
Ja, dat ook.quote:
How should i know that? Ik heb geen dromencontroledevice ontwikkeld ofzoquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb ik gedroomd over andere mannen sinds wij verloofd zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
How should i know that? Ik heb geen dromencontroledevice ontwikkeld ofzoDan is er ook geen reden de verloving af te breken. Maar goed, als je liever met Ofresca trouwt, dan doe je dat maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* vencodark gaat wel terug naar andere verloofde.![]()
Andere? Dus je was verloofd met een ander tegelijkertijd? Nou ja!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan is er ook geen reden de verloving af te breken. Maar goed, als je liever met Ofresca trouwt, dan doe je dat maar.![]()
* vencodark gaat wel terug naar andere verloofde.
Ja, je moet je opties open houden he. Voor als iemand af ging zeggen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Andere? Dus je was verloofd met een ander tegelijkertijd? Nou ja!
En dan stennis schoppen als ik me dubbel verloof!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, je moet je opties open houden he. Voor als iemand af ging zeggen.
Het is ook bij de beesten af zo nu en danquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ej, ik heb me iig met een ander verloofd zonder dat ik jou openlijk hoef te kwetsen enzo. Jij vraagt Ofresca ten huwelijk right in front of my nose!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan stennis schoppen als ik me dubbel verloof!Je wilde gewoon van me af he? Dat is het!
Hebben we het nu serieus over bambi die gefistfuckt wordt?!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij zat tijdens Bambi te wachten tot het handje van stampertje in die scene in het achterste van bambi verdween ofzo?
You animal!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is ook bij de beesten af zo nu en dan
Nou Bels. Aangezien jij overduidelijk nog gevoelens hebt voor je andere verloofde...quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan stennis schoppen als ik me dubbel verloof!Je wilde gewoon van me af he? Dat is het!
Ahum.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zeg halloquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan is er ook geen reden de verloving af te breken. Maar goed, als je liever met Ofresca trouwt, dan doe je dat maar.![]()
* vencodark gaat wel terug naar andere verloofde.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij zat tijdens Bambi te wachten tot het handje van stampertje in die scene in het achterste van bambi verdween ofzo?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |