Sammy! Sammy blablalaquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan "Sammy" aangezien de kat van mijn ouders zo heet en heette..
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef Kluts het volgende:
Eindelijk. Volgens mij wist die vent niet eens dat hij eigenlijk al tig jaar dood was.
Het hondje van mijn ouders heette sam en daar zongen we ook vaak dat liedje tegen. Maar die's dus ook net 2 maanden doodquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan "Sammy" aangezien de kat van mijn ouders zo heet en heette..
Die vent heeft ook als een beest geleefd inderdaadquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef Kluts het volgende:
Eindelijk. Volgens mij wist die vent niet eens dat hij eigenlijk al tig jaar dood was.
Jij ook?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nog een niet schaatser!![]()
Goedemorgen
Ben jij dan mijn Stampertje?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:00 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ang3l, zin om met mij te schaatsen?
*duivelse lach*
Tuuuuuurlijk! Maar ik ga niet met mn gezicht half in je reet zittenquote:
Ooh beter inderdaad, ben weer eens een avondje thuis en heb iets anders op de laptop te doenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:29 schreef mrbox het volgende:
aah vanavond kan ik eindelijk weer eens goed werken aan mijn research![]()
FOK! is vanavond down na 21 uur
Trouwen?quote:
Je ziet een stampertje bij de kont en denkt meteen aan gay?!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:07 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Oke,dan is het mijn schuld en denk ik teveel door
Komt goed uit. Ben vanavond toch feestje aan het vierenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:29 schreef mrbox het volgende:
aah vanavond kan ik eindelijk weer eens goed werken aan mijn research![]()
FOK! is vanavond down na 21 uur
Jij wilde mij niet meerquote:
Wel als het plaatje van jou af komt...dan denk ik automatisch tever doorquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je ziet een stampertje bij de kont en denkt meteen aan gay?!
Boude heeft kennelijk een link tussen bestialiteiten en homofilie oidquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je ziet een stampertje bij de kont en denkt meteen aan gay?!
Wat?!quote:
Oh ja, lijkt me wel zo netjesquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zou je dat niet eerst met mijn papa overleggen?
Nou toen je begon te dromen over andere mannen leek mij dat wel genoeg te zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |