Sammy! Sammy blablalaquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan "Sammy" aangezien de kat van mijn ouders zo heet en heette..
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef Kluts het volgende:
Eindelijk. Volgens mij wist die vent niet eens dat hij eigenlijk al tig jaar dood was.
Het hondje van mijn ouders heette sam en daar zongen we ook vaak dat liedje tegen. Maar die's dus ook net 2 maanden doodquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan "Sammy" aangezien de kat van mijn ouders zo heet en heette..
Die vent heeft ook als een beest geleefd inderdaadquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef Kluts het volgende:
Eindelijk. Volgens mij wist die vent niet eens dat hij eigenlijk al tig jaar dood was.
Jij ook?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nog een niet schaatser!![]()
Goedemorgen
Ben jij dan mijn Stampertje?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:00 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ang3l, zin om met mij te schaatsen?
*duivelse lach*
Tuuuuuurlijk! Maar ik ga niet met mn gezicht half in je reet zittenquote:
Ooh beter inderdaad, ben weer eens een avondje thuis en heb iets anders op de laptop te doenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:29 schreef mrbox het volgende:
aah vanavond kan ik eindelijk weer eens goed werken aan mijn research![]()
FOK! is vanavond down na 21 uur
Trouwen?quote:
Je ziet een stampertje bij de kont en denkt meteen aan gay?!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:07 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Oke,dan is het mijn schuld en denk ik teveel door
Komt goed uit. Ben vanavond toch feestje aan het vierenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:29 schreef mrbox het volgende:
aah vanavond kan ik eindelijk weer eens goed werken aan mijn research![]()
FOK! is vanavond down na 21 uur
Jij wilde mij niet meerquote:
Wel als het plaatje van jou af komt...dan denk ik automatisch tever doorquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je ziet een stampertje bij de kont en denkt meteen aan gay?!
Boude heeft kennelijk een link tussen bestialiteiten en homofilie oidquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je ziet een stampertje bij de kont en denkt meteen aan gay?!
Wat?!quote:
Oh ja, lijkt me wel zo netjesquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zou je dat niet eerst met mijn papa overleggen?
Nou toen je begon te dromen over andere mannen leek mij dat wel genoeg te zeggenquote:
slechte sysadminquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn vader is ook een mooie hoor. Hyves is geblokkeerd hier. Prima, ik zit er toch nooit op. Maar gisteren zei hij ineens: "Meestal blokkeren ze het IP adres niet, ik zal het eens voor je opzoeken".
En ja hoor, krijg net een mailtje met het IP adres van Hyves. Doet het ook nog![]()
Slechte vader heb ik
Heb ik gedroomd over andere mannen sinds wij verloofd zijn?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:40 schreef Belsezar het volgende:
Nou toen je begon te dromen over andere mannen leek mij dat wel genoeg te zeggen
Hij zat tijdens Bambi te wachten tot het handje van stampertje in die scene in het achterste van bambi verdween ofzo?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Boude heeft kennelijk een link tussen bestialiteiten en homofilie oid
Ja, dat ook.quote:
How should i know that? Ik heb geen dromencontroledevice ontwikkeld ofzoquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb ik gedroomd over andere mannen sinds wij verloofd zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
How should i know that? Ik heb geen dromencontroledevice ontwikkeld ofzoDan is er ook geen reden de verloving af te breken. Maar goed, als je liever met Ofresca trouwt, dan doe je dat maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* vencodark gaat wel terug naar andere verloofde.![]()
Andere? Dus je was verloofd met een ander tegelijkertijd? Nou ja!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan is er ook geen reden de verloving af te breken. Maar goed, als je liever met Ofresca trouwt, dan doe je dat maar.![]()
* vencodark gaat wel terug naar andere verloofde.
Ja, je moet je opties open houden he. Voor als iemand af ging zeggen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Andere? Dus je was verloofd met een ander tegelijkertijd? Nou ja!
En dan stennis schoppen als ik me dubbel verloof!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, je moet je opties open houden he. Voor als iemand af ging zeggen.
Het is ook bij de beesten af zo nu en danquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ej, ik heb me iig met een ander verloofd zonder dat ik jou openlijk hoef te kwetsen enzo. Jij vraagt Ofresca ten huwelijk right in front of my nose!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan stennis schoppen als ik me dubbel verloof!Je wilde gewoon van me af he? Dat is het!
Hebben we het nu serieus over bambi die gefistfuckt wordt?!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij zat tijdens Bambi te wachten tot het handje van stampertje in die scene in het achterste van bambi verdween ofzo?
You animal!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is ook bij de beesten af zo nu en dan
Nou Bels. Aangezien jij overduidelijk nog gevoelens hebt voor je andere verloofde...quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan stennis schoppen als ik me dubbel verloof!Je wilde gewoon van me af he? Dat is het!
Ahum.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zeg halloquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan is er ook geen reden de verloving af te breken. Maar goed, als je liever met Ofresca trouwt, dan doe je dat maar.![]()
* vencodark gaat wel terug naar andere verloofde.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij zat tijdens Bambi te wachten tot het handje van stampertje in die scene in het achterste van bambi verdween ofzo?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |