Hier vanuit ChromeOS.quote:Op maandag 30 november 2009 19:56 schreef Jarno het volgende:
Tvp vanaf mijn uberl337 hackint0sh netbook met 10.6.2!
Wilde ik ook installeren, maar uiteraard gaat dat weer 's niet zo makkelijk...quote:Op maandag 30 november 2009 20:19 schreef Posergoth6667 het volgende:
hier vanuit windows 7![]()
(kan even niet bij de macbook, moet even opruimen)
Je hebt ze al vanaf 1 euroquote:Op maandag 30 november 2009 21:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Tvppppppppppp
*voor mac sparen gaat*
Is het moeilijk om te doen?quote:Op maandag 30 november 2009 19:56 schreef Jarno het volgende:
Tvp vanaf mijn uberl337 hackint0sh netbook met 10.6.2!
Nouja zeg. Heb je soms een i7?quote:Op maandag 30 november 2009 22:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
40% CPU-gebruik volgens de processen, maar toch nog gewoon bijna 90% inactief
Ik heb een DVB-T stick uit de TerraTec Series en die werkt perfect. Gebruik hem afentoe om wat op te nemen via DVB-T. Via kabel kan hij ook, maar ons signaal is niet zo goed. (Moet nog keertje een goede splitter kopen.)quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:34 schreef TN-FR het volgende:
Heeft iemand ervaring met de eyetv hybrid op zijn iMac? Ik wil namelijk de 27' iMac halen voor op mijn studentenkamer en zo mijn oude tv wegdoen maar toch tv te kunnen kijken.
Ik heb gewoon kabeltv en een digitenne-abo.
Dat bedoel ik dus ook, de App Store. Maar ik las net dat dat kon, cool.quote:
Yup, alles binnen de store van dat landquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook, de App Store. Maar ik las net dat dat kon, cool.
Ik kreeg al medelijden met je bij het woordje 'pc'....quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:48 schreef Svyatagor het volgende:
Pffr, bedrijf waar ik werk is overgenomen, per 1 dec (vandaag dus) is de naam veranderd. Nu heeft elke pc een nieuw bureaublad met het nieuwe logo, en dat is dus niet te veranderen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik kreeg al medelijden met je bij het woordje 'pc'....
Vergeet de overgang naar OSX ook maar danquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:09 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
I know.
Een voordeel van de nieuwe eigenaar is wel dat hij een Mac-fanaat is, dus misschien gaat alles hier wel over op OSX. Alleen moeten er ook 45 mensen uit, dus goeie kans dat ik dat niet mag meemaken.
quote:
Maar Apple is toch niet duurder?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vergeet de overgang naar OSX ook maar dan.
En dan heb je nog niet eens de toekomstige Core i9 Mac Pro.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dikke humor: Visualhub is bezig een 5Gb mkv om te zetten naar AppleTV 2.0 /5.1 format.
De oude iMac is over 241 minuten klaar, de nieuwe iMac over 64 minuten.
Dat is echt bizar snel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dikke humor: Visualhub is bezig een 5Gb mkv om te zetten naar AppleTV 2.0 /5.1 format.
very nicequote:Op dinsdag 1 december 2009 13:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2212312&start=0&tstart=0quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Geheugenvraagje.
In mijn iMac (2x2 Gb SO-DIMM DDR ) wil ik extra geheugen prikken. Is het bij dit type iMac (quadcore i7) handiger om 1x4Gb bij te prikken of 2x2GB? Los van de vraag of ik in het laatste geval mijn vier slotten bezet heb, maar de i7 heeft blijkbaar nl. three channels DDR3, de i5 two channels .
En ik ben geen techneut dus ik weet niet wat dat inhoudt voor mijn geheugen keuze.
quote:Core i5/i7 CPUs using the P55 chipset do not support triple channel memory, only dual channel. This applies to the 27" iMac only. The Mac Pro Core i7 systems use the x58 chipset. They support triple channel memory only if you use 3 dimms. If you use 4, you will be running in Dual channel mode.
Dat ACD is nu echt te duur hè. Oké toegegeven ik had er veel plezier van. Maar voor 1400 heb je een 27" LED scherm incl. Mac.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://i45.tinypic.com/waqzhg.jpg
Welke score zou deze in Geekbench halen?
Net als bij de Mediamarkt overigens.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:54 schreef Beaudelaire het volgende:
iPod TOuch 32GB voor maar 240 euro.
http://www.bcc.nl/product/apple-mc008nf-a
Misschien eerst een verbinding aanleggen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:15 schreef Breathtaking het volgende:
Vraagjeik wil iets versturen vanaf mijn telefoon (LG Viewty) naar mijn laptop (MacBook white), nu pikt mijn telefoon mijn Mac wel op.. Maar als ik op verzenden klik krijg ik de melding 'Kan niet verzenden naar MacBook van blablabla'.. Op mijn Mac krijg ik geen enkele melding.
Hoe krijg ik m'n bluetooth verbinding aan de praat?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:22 schreef KingGone het volgende:
[..]
Misschien eerst een verbinding aanleggen?
[ afbeelding ]
Hihi.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]even proberen. Dat ik daar niet als eerst aan dacht..
Ziet er behoorlijk schimmig uit, die ebaywinkel van ze.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Morgen een Macbookpro bestellen bij Electronic Kings voor rond de 850 euro!
Gelukkig al 16000 vooral positieve feedback!quote:Op woensdag 2 december 2009 10:20 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ziet er behoorlijk schimmig uit, die ebaywinkel van ze.
Ok, dat klinkt wel goed.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:35 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Gelukkig al 16000 vooral positieve feedback!
Op tweakers loopt een compleet topic over ze, met bijna alleen maar tevreden klanten.
Ben nu een 'deal' aan het maken, 750 pond voor een macbook pro 13.3 inchquote:Op woensdag 2 december 2009 10:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt wel goed.Dan ga ik ze ook maar eens in de gaten houden
Link?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:35 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Gelukkig al 16000 vooral positieve feedback!
Op tweakers loopt een compleet topic over ze, met bijna alleen maar tevreden klanten.
http://shop.ebay.nl/electronic-king-inc/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686quote:Op woensdag 2 december 2009 10:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Link?
Ik ben al maanden aan het twijfelen over de aanschaf van een Mac, en ik blijf ze gewoon te duur vinden. Voor de helft van het geld geef ik mijn pc weer een flinke boost...
Ok, thanks.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
http://shop.ebay.nl/electronic-king-inc/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686
Let er wel op dat je hem met laten dispatchen uit de UK(ivm belasting).
Als je ze een mailtje stuurt willen ze het wel via hun UKwarehouse sturen geloof ik.
Lijkt erop dat de bestandsnamen op een windows pc zijn gemaakt, kan dat kloppen?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:46 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Mijn iTunes maakt een potje van ongebruikelijke symbolen. Wat kan ik eraan doen?
[ afbeelding ]
quote:However Microsoft seems to have missed one of the essential laws of the technology industry. Many companies have their cool moments. Apple is probably the most commonly called cool, but Sony, Nokia, Cray and even IBM have had their stylish moments. But Microsoft is not, and will never be, cool. It's the IT equivalent of the your dad's fashion sense –
Gedownloadquote:Op woensdag 2 december 2009 15:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Lijkt erop dat de bestandsnamen op een windows pc zijn gemaakt, kan dat kloppen?
Als het alleen bij die artiest is, al die liedjes selecteren en wijzigen via Cmd+click (of rechts klick) > info > info
En gegevens handmatig invoeren (in iTunes).
De letter die je zoekt is iig "Alt+n n"quote:Op woensdag 2 december 2009 15:26 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Gedownloaddus zou best kunnen.
Nee.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:39 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Krijg je trouwens bij een APR evenveel studentenkorting als online?
Crap, nouja op 900 euro kan het nooit heel veel schelen (ik gok 20 euro) dus morgen maar een Macbook halen!quote:
2-6% geloof ik. Online 8-10%.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Crap, nouja op 900 euro kan het nooit heel veel schelen (ik gok 20 euro) dus morgen maar een Macbook halen!
Ik meen me te herinneren dat heel veel mensen juist behoefte hadden aan een US keyboard en baalden dat ze dat niet konden krijgenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:29 schreef Jarno het volgende:
Dat Electronic King ziet er wel goed uit zeg. Iemand hier al positieve ervaringen? Op eBay en GoT lees ik eigenlijk alleen maar goede verhalen. Zo lang je zorgt dat ze uit de UK shippen en je geen problemen hebt met een US keyboard lijkt het allemaal goed te doen?
Yup, heb Netgear GS108 switch en de nieuwste TC (dus Gigabit).quote:Op donderdag 3 december 2009 17:05 schreef Junkie het volgende:
Heb je een gigabit switch? (typenr?)
De TC was toch wel Gigabit?
Dit is een geweldige vraag voor Swetsquote:Op donderdag 3 december 2009 16:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Netwerkvraag: wat is sneller: iMac/MBP direct (wired dus) aansluiten op Time Capsule en de rest (o.a. ReadyNAS) via switch of de switch direct aan TC en overige apparatuur op switch? wat haalt hogere snelheid? Of maakt dat niet uit? Is TC vertragende factor?
Zondequote:Op donderdag 3 december 2009 20:28 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik heb mezelf er vandaag van kunnen weerhouden een Macbook te kopen!
Morgen nog een keer proberenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:28 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik heb mezelf er vandaag van kunnen weerhouden een Macbook te kopen!
Of dat geld van die upgrade opsparen?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:35 schreef CantFazeMe het volgende:
*Apple wilt*.
Nog even door sparen. Ik ga dit weekend ook al mijn eigen computer upgraden.
Geen idee, maar hij heeft via Twitter al antwoord gegevenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dit is een geweldige vraag voor Swets![]()
Is die kerel nou nog steeds geband?![]()
En op m'n vraag of de TC niet vertraagt als ik bestanden van iMac (aan TC) naar ReadyNAS (aan switch) kopieer:quote:In principe zal het niets uit moeten maken omdat een switch ook een directe verbinding tussen zender en ontvanger opzet.
quote:in principe niet, want de TC heeft ook een switch. En omdat ze beide GB zijn, geen bottleneck
Nope heb het helaas wel nodig. De mac zal als ik er 1 koop als een werkpc fungeren. De upgrade computer als game pc.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Of dat geld van die upgrade opsparen?
Iemand?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:59 schreef Heufd het volgende:
Ik weet dat de geluidskwaliteit erg afhangt van de oortjes en zo, maarhoe is het geluid van de iPod (Touch) ten op zichte van een Creative-spelert of een andere mp3-speler?
Ik twitter nietquote:Op donderdag 3 december 2009 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij heeft via Twitter al antwoord gegeven.
Voor de geïnteresseerden:
[..]
En op m'n vraag of de TC niet vertraagt als ik bestanden van iMac (aan TC) naar ReadyNAS (aan switch) kopieer:
[..]
Even een snel antwoord. Hopelijk klink ik niet teveel als een audiofielquote:
RAF?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:28 schreef Junkie het volgende:
Ben zelf geen echte audiofiel, maar wel in winkel gewerkt waar ze (high-end)HIFI (&Apple) spul verkochten.![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:52 schreef Junkie het volgende:
[..]
Shit betrapt.(In H'sum)
Ben er wel sinds 1 november weg, ivm studie.
Ojaquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:13 schreef Kremers het volgende:
Hehe, Apple heeft eindelijk mijn Magic Mouse verstuurdKan ik eindelijk weer scrollen
Wat je dat echt horen ja?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:30 schreef Tonio-mcdo het volgende:
iCentre-medewerkers zeggen altijd precies wat je wilt horen
'Je bent Windows gewoon zat!'
'Ja!'
'Je wilt onderweg ook prettig kunnen werken op een mac'
'Ja!'
Is dat 24% van 100% of van die 600+%quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb een Silverlightstream in Safari opgezet. Gebruikt gvd 24% CPU van m'n i7. Zeg, doe es niet.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is dat 24% van 100% of van die 600+%
Wel als ik dat laatste zetje nodig heb om een macbook te kopen. Zit nu te kloten met netbook, en omzetten van bestanden zodra ik ze weer op mijn iMac wil gebruiken. :/quote:
Dit is voor mij niet zo schokkend hoor....quote:Zelden zul je een ontevreden Apple-klant tegenkomen. Toch meent Kassa een minder flatteuze kant van het computerbedrijf te hebben gevonden. Het leeuwendeel van de uitzending vanavond besteedt Felix Meurders aan de producten van Apple, al komt het zogenaamd gratis Windows 7 ook aan de beurt.
Vanavond aandacht aan laptops, iPods en nog veel meer geliefde spullen van Apple. Dat deze musthave’s wat meer kosten, nemen de meeste mensen voor lief. Maar wanneer het kapot gaat, blijkt zelfs Apple vaak in strijd met de wettelijke rechten van de consument te handelen. Verder in Kassa aandacht voor de nieuwe versie van Windows 7. Deze zou gratis zijn, maar daar verstaan lang niet alle winkels hetzelfde onder.
Kassa, 18.55 uur, Vara (NL 1)
Hoezo "zelfs Apple"quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:34 schreef LeonH het volgende:
Weet niet of iemand het al gemeld had?
http://zappen.blog.nl/var(...)p-apple-en-windows-7
[..]
Dit is voor mij niet zo schokkend hoor....
quote:Op zondag 6 december 2009 02:59 schreef TwyLight het volgende:
Nooit eerder een batch renamer nodig gehad, tot vandaag.
Heb ff gezocht en dit gevonden: http://www.publicspace.net/ABetterFinderRename/
Geniaal programmakan alles en meer wat je verwacht van een renamer
quote:Op zondag 6 december 2009 02:59 schreef TwyLight het volgende:
Nooit eerder een batch renamer nodig gehad, tot vandaag.
Heb ff gezocht en dit gevonden: http://www.publicspace.net/ABetterFinderRename/
Geniaal programmakan alles en meer wat je verwacht van een renamer
Omdat ik daar geen hol van snap.quote:Op zondag 6 december 2009 13:31 schreef nelisb het volgende:
Waarom allemaal aan de torrents en niet aan nieuwsgroepen? Geen gezeur met upload ratio's, niet afhankelijk van het aantal seeders. Gewoon fullspeed downloaden!
Ken nog wel een goede nieuwsgroepen site die Nederlands is.
En dat is het grootste bezaarquote:Op zondag 6 december 2009 13:41 schreef nelisb het volgende:
Het is zoooo easy. 1 x instellen. Daarna klik en downloaden. Het kost bij een goede snelheid wel 5-7,5¤ per maand.
Dat dus...quote:Op zondag 6 december 2009 13:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En dat is het grootste bezaarMet een beetje internetverbinding is dat ratioprobleem echt niet zo lastig hoor.
Als je geld hebt voor een Mac, dan heb je ook geld voor legale softwarequote:Op zondag 6 december 2009 13:49 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Maar op het vrije net zijn vrij weinig Mac-torrents verkrijgbaar, dat is wel spijtig
Ik geef geregeld geld uit aan Mac-software, meestal van kleine ontwikkelaars en/of speciale acties. Maar er zijn ook pakketten die het geld niet waard zijn maar die ik toch wil, of meestal moet, gebruikenquote:Op zondag 6 december 2009 13:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als je geld hebt voor een Mac, dan heb je ook geld voor legale software
Weet jij het?quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:54 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Kan je met iWeb ook pagina's op je website creëren die niet in je headerbalk komen te staan? Of is dat teveel gevraagd...
whoops 1299 bedoel ik maar nog leuk geprijstquote:
nee gewoon aanbieding deze week, ik heb de oude 24 inch en vind beetje teveel van goede om die te gaan verkopen voor zon 27 inch. Alhoewel het heel aantrekkelijk isquote:Op zondag 6 december 2009 23:14 schreef nelisb het volgende:
Ja zeker mooie prijs. Demo ding ofzo? Of 1 per filiaal waarschijnlijk.
Maar goed heb al een nieuwe iMac.
quote:Op maandag 7 december 2009 01:10 schreef TN-FR het volgende:
OMG, ik heb dus een probleempje en voel me zo'n noob![]()
Ik heb een internetaansluiting op mijn studentenkamer, waarbij ik mijn MAC-adres moet opgeven bij de woonstichting daar ik maar 1 aansluiting mag hebben of zo.
Maar nu heb ik dus een airport express gekocht, zodat ik toch een draadloos netwerkje heb voor o.a. airtunes.
Echter weet ik niet hoe ik het MAC-adres van de airport express kan vinden. Weet iemand een snelle manier om dit te vinden?
Ik heb zelf via hulpprogramma'>airport config programma de details gezien en ik dacht dat de airport-id hetzelfde zou zijn als het MAC-adres. Maar ik krijg dus een melding dat mijn ethernet-kabel niet is aangesloten zodra ik mijn airport express wil configureren.
hexidecimaal he dus dat is geen probleem.quote:Op maandag 7 december 2009 01:23 schreef TN-FR het volgende:
Oke dus het MAC-adres van mijn airport express is gelijk aan mijn airport-ID?
Mijn ID: 04:1E:64:9A:F5:EB
Ik heb dus vooral twijfels over de letters, want dat vrouwtje van de woonstichting wist niet zeker of het wel klopte.
Ze zijn belaagd door "Kassa" op tvquote:Op maandag 7 december 2009 13:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goedendag, heb ik nog veel Apple nieuws gemist?
Freecom = Bagger.quote:Op zondag 6 december 2009 23:04 schreef TwyLight het volgende:
Freecom Hard Drive XL 2TB USB 2.0
[ afbeelding ]
is die betrouwbaar? heb hem gezien voor ¤99,- maar dat lijkt me een beetje aan de goedkope kant voor 2TB?
Yupquote:Op maandag 7 december 2009 13:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waar nu weer voor dan? Garantiebepaling?
Ah, ben benieuwd hoe lang de mijne 't volhoudtquote:Op maandag 7 december 2009 14:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Yupmet oa. Timecapsules die na gemiddeld 18 maanden kapot gaan
18 maanden, wtf..quote:Op maandag 7 december 2009 14:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Yupmet oa. Timecapsules die na gemiddeld 18 maanden kapot gaan
http://timecapsuledead.org/
Oude Airport Express ging ook niet langer dan 18 maanden mee: http://forum.hardmac.com/index.php?showtopic=167quote:
Oke thnx, ik ga het nog een keer proberen en laat het nog wel weten of het is gelukt.quote:Op maandag 7 december 2009 01:58 schreef TwyLight het volgende:
klopt gewoon, soms veel letters, soms geen letters
Daar was ik al bang voor jaquote:Op maandag 7 december 2009 14:00 schreef Junkie het volgende:
[..]
Freecom = Bagger.
Heb zoveel aparaten zien doodgaan, toen wij het in ons assortiment hadden.
De HDD erin zal best okay zijn, maar de casings zijn echt bagger.
http://www.vergelijk.nl/h(...)rive_xl_2tb_usb_2_0/quote:Op maandag 7 december 2009 16:52 schreef Superhuuper het volgende:
[..]
Ben opzich wel benieuwd waar je die schijf heb zien liggen voor ¤99?
Ligt eraan hoe oud die iMac is. Er zijn net nieuwe iMacs uit, dus veel particulieren en bedrijven die Apple verkopen hebben hun vorige versies aardig afgeprijsd. Ik zou gewoon even kijken wat je maximaal wilt uitgeven en 's een beetje op internet gaan neuzen, zoals bijv. op www.tweedehandsmac.nlquote:Op maandag 7 december 2009 17:10 schreef peejdorie het volgende:
Ik zit nu een beetje rond te neuzen voor een mooie iMac en dan eventueel mijn huidige windows laptop te verkopen.
Is het het waard om een iMac tweedehands te kopen of raden jullie me dit af?
Lijkt me een mooie combi met een iphone..
Niks mis met een tweedehands iMac hoor. Er worden er nu redelijk veel aangeboden omdat iedereen voor de 21.5 of 27" gaat. Bij voorkeur wel gaan voor eentje met Applecare.quote:Op maandag 7 december 2009 17:10 schreef peejdorie het volgende:
Ik zit nu een beetje rond te neuzen voor een mooie iMac en dan eventueel mijn huidige windows laptop te verkopen.
Is het het waard om een iMac tweedehands te kopen of raden jullie me dit af?
Lijkt me een mooie combi met een iphone..
Kutsite, die linkjes verwijzen allemaal door naar de 1TB versiequote:Op maandag 7 december 2009 16:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://www.vergelijk.nl/h(...)rive_xl_2tb_usb_2_0/
in een extra wat?quote:Op maandag 7 december 2009 21:09 schreef w00h00 het volgende:
Iemand nog interesse in een extra voor zijn of haar Macbook 13 inch aluminium uitvoering?
PM maar ff.
iddquote:Op maandag 7 december 2009 19:46 schreef Superhuuper het volgende:
[..]
Kutsite, die linkjes verwijzen allemaal door naar de 1TB versie
Dat lijkt mij ook, echt aantrekkelijk is het niet meer om (het instapmodel) van de Macbook Pro aan te schaffen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:02 schreef Jarno het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd welke kant de MBP refresh op zal gaan. Apple heeft Intel om een aangepaste Arrandale gevraagd volgens geruchten. Als dat nu nog allemaal moet gebeuren vraag ik me af of we wel een early 2010 MBP refresh ronde gaan zien... of misschien tussendoor nog een kleine speedbump/hdd upgrade? Maar Apple zal toch echt een gat moeten slaan tussen de MB en de MBP lijkt me?
Ik heb al een iMac (en een MB maar die heeft mijn vrouw in gebruik) dus ik wil er gewoon 1 voor op de bank.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:59 schreef jakkop het volgende:
Als je er toch thuis mee zit, koop dan een mac mini. Als ik nu zou moeten kiezen (en dus niet zou kunnen wachten tot nieuwe MBP) zou ik toch voor de Pro gaan. De kwaliteit van MB ligt me toch iets te laag. Paar collega's hebben de vorige MB, en die piept en kraakt aan alle kanten.
Let me Google that for you:quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:52 schreef Mr_DG het volgende:
Hallo mensen,
Ik heb sinds vandaag mijn eerste Ipod. Ik helemaal blij natuurlijk, maar toen ik me voor Itunes wou registreren kwan ik een probleem tegen; ik heb geen creditcard. Mijn ouders hebben er ook geen een, mijn vraag is of iemand enig idee heeft hoe je zonder creditcard je toch kunt aanmelden voor Itunes??
Alvast bedankt.
http://lmgtfy.com/?q=itunes+account+zonder+creditcardquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Let me Google that for you:
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=itunes+account+zonder+creditcard&meta=&aq=0&oq=itunes+account+
Ok dank je, kijken of het nu wel lukt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Let me Google that for you:
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=itunes+account+zonder+creditcard&meta=&aq=0&oq=itunes+account+
Ja, ¤784 inc. BTW is inderdaad niet echt goedkoop.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:41 schreef Jarno het volgende:
De ecxlusief BTW prijs klonk interessanter trouwens.. 659 euro.
En dat is dat S0-DIMM? Ik had al eens gekeken om in m'n toekomstige MBP gelijk 8GB te zetten maar daar kwam toch een heel ander prijskaartje uitrollen...quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Yup, DD3: 100 euro inclusief verzending voor 2*2 Gb. Ik twijfelde nog even aan 1*4 om er wellicht later nog een keer 4Gb bij te prikken, maar 12Gb intern leek me wel wat overkill....
Ja, gewoon SO-DIMM: zie bijv. bij Tweakers.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dat is dat S0-DIMM? Ik had al eens gekeken om in m'n toekomstige MBP gelijk 8GB te zetten maar daar kwam toch een heel ander prijskaartje uitrollen...
MPB geheugen is duurder dan iMac geheugenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dat is dat S0-DIMM? Ik had al eens gekeken om in m'n toekomstige MBP gelijk 8GB te zetten maar daar kwam toch een heel ander prijskaartje uitrollen...
En dan moet je ze nog inspelen...quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:23 schreef TwyLight het volgende:
heb die bose oordopjes ontvangen, wat een geluid
Jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan moet je ze nog inspelen...
Kan toch ook zonder verpakking? of is dat heel gekquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja
Alleen doorverkopen is niet echt een optie, kan wel maar dan moet je ze niet uit de verpakking halen.
Zitten ze in een massief stuk houtquote:Ze zitten namelijk in zo'n verpakking die je met een elektrische zaag moet slopen voordat je je spullen er uit kan halen
Test 'm momenteel ook. Hij voelt ietswat stroever aan dan Safari 4, maar stukken beter dan FF. Alleen kan ik die domme spell check niet uitzettenquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Chrome Browser nu ook voor OSX
Wel beta, maar dat deert mij iig niet.
Mja maar in een MBP moet 2 x 4GB en die kosten per stuk toch nog een leuke 300 euro per stuk geloof ik.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, gewoon SO-DIMM: zie bijv. bij Tweakers.
Snel bestellen voordat de prijs omhoog gaat
Zo eens testen, ik heb niet zoveel met Safari eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:49 schreef fyah het volgende:
[..]
Test 'm momenteel ook. Hij voelt ietswat stroever aan dan Safari 4, maar stukken beter dan FF. Alleen kan ik die domme spell check niet uitzetten
't Is van Google dus het moet goed zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Chrome Browser nu ook voor OSX
Wel beta, maar dat deert mij iig niet.
Ik vind die universele zoek/adresbalk een groot pluspunt van Chrome. Gebruik Chrome op kantoor (opquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:23 schreef Remzz het volgende:
Chrome is idd snel, maar dat is Safari ook kan het verschil niet echt merken.
En de motor als eerste uiteraardquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik spaar na mijn upgrade aan mijn desktop pc ook nog even door voor een iMac.
Ik heb een te dure verlanglijst.
- Apple Tablet
- iMac 27"
- Motor
...
.
Rijbewijs, motor ¤5000. iMac ¤1800, Apple Tablet (¤800?)quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En de motor als eerste uiteraard
Rijbewijs moet met 2000 euro ook lukken. Heb je nog 3000 over voor een motor en de restquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:38 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Rijbewijs, motor ¤5000. iMac ¤1800, Apple Tablet (¤800?)
Krijg er een slappe van.
mobiliteit en groot scherm gok ik? Ik heb een iMac en wil nu ook een laptop aanschaffen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:47 schreef fyah het volgende:
Waarom een tablet én een iMac als ik vragen mag?
Dat hoeft niet per se 2 computers te betekenenquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:59 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
mobiliteit en groot scherm gok ik? I
Eind vorige week ja. Ik moest zelfs rebooten bij de update van iPhoto.quote:Op woensdag 9 december 2009 08:36 schreef Jarno het volgende:
Oh die. Die was er al ff toch? Ik dacht dat ik 10.6.3 gemist had (incl. de hype vooraf) ofzo.
Ah, misschien kan ik nu wel weer gewoon met Windows file sharen.quote:Op sommige MacBook-, MacBook Pro- en Mac mini-computers kan geen computer-naar-computer-netwerk worden aangemaakt en geen internetverbinding worden gedeeld.
Maar goedkoop in vergelijking met ... ? MBA, MBP, MB, iPhone, iPod T? Wie zal het zeggenquote:Op woensdag 9 december 2009 09:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
http://www.macrumors.com/(...)iced-shockingly-low/
Sterker nog, ik vind het de fijnste browser (op osx iig) die er is.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:14 schreef Jarno het volgende:
Ik snap echt niet wat er mis is met Safari eigenlijk. Heb totaal geen behoefte om op zoek te gaan naar een andere browser.
Plus dat als je MobileMe gebruikt je eigenlijk niet om Safari heen kan ivm bookmarksyncing. Ja, dat kan natuurlijk ook met FF of Chrome uiteindelijk, maar in MobileMe heb je er al wel voor betaald zeg maar.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:26 schreef fyah het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind het de fijnste browser (op osx iig) die er is.Ik snap Chrome en Firefox voor Windows wel, maar qua snelheid ga je er sowieso op achteruit als je Safari 4 op osx verlaat...
Ik blijf het wel een enorm gemis vinden dat dat in Windows ineens alleen met IE werkt en niet met Firefox. Terwijl de me.com site zelf niet eens werkt in IE.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Plus dat als je MobileMe gebruikt je eigenlijk niet om Safari heen kan ivm bookmarksyncing. Ja, dat kan natuurlijk ook met FF of Chrome uiteindelijk, maar in MobileMe heb je er al wel voor betaald zeg maar.
Same herequote:Op woensdag 9 december 2009 11:14 schreef Jarno het volgende:
Ik snap echt niet wat er mis is met Safari eigenlijk. Heb totaal geen behoefte om op zoek te gaan naar een andere browser.
En het heeft tenminste Apple looks, dat is bij Chrome ver te zoeken..quote:Op woensdag 9 december 2009 11:14 schreef Jarno het volgende:
http://www.amazon.co.uk/T(...)splays/dp/B002LARBZEquote:Op woensdag 9 december 2009 12:21 schreef jakkop het volgende:
Weet iemand een leuk kerstcadeautje voor een fellow Mac-user?Rond de 50 euro. Geen sleeve of muis
Hey crap, me likes! Thanks.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.amazon.co.uk/T(...)splays/dp/B002LARBZE
Plankje wat je achter op een iMac kan bevestigen. Erg nice en stevig. Vorige week besteld voor m;'n vader als kerstcadeau en eentje voor mezelf. Inclusief verzendkosten nog goedkoper dan de losse prijs hier in Nederland....
Huh? Vorige week nog wel...quote:Twelve South BackPack Add-on Shelf for iMac and Apple Cinema Displays cannot be shipped to the selected address.
Hmm, hij is helaas geen iMac-user. Had em eerder gezien, en heb er al wel over gedacht om dat eerste ding voor mezelf te bestellen, en aangezien ik in de UK woon is het nog goedkoper ook.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.amazon.co.uk/T(...)splays/dp/B002LARBZE
Plankje wat je achter op een iMac kan bevestigen. Erg nice en stevig. Vorige week besteld voor m;'n vader als kerstcadeau en eentje voor mezelf. Inclusief verzendkosten nog goedkoper dan de losse prijs hier in Nederland....
En anders http://www.amazon.co.uk/T(...)acBook/dp/B002LARBWM als ie een MacBook of MacBook Pro heeft.
En we zijn weg!quote:Op woensdag 9 december 2009 08:36 schreef Jarno het volgende:
Oh die. Die was er al ff toch? Ik dacht dat ik 10.6.3 gemist had (incl. de hype vooraf) ofzo.
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
En we zijn weg!
http://www.macrumors.com/(...)0-6-3-to-developers/.
Ze moeten die Airport-bug eens fixen.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik wil dat mijn Smart-folder bug gefixed wordt in 10.6.3.
Er is vandaag een Airport-update beschikbaarquote:
Ik vind dit een goede ontwikkeling. Nu kunnen mensen zonder geld ook een imac kopen.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dit... is geen photoshop:
[ afbeelding ]
Een extreem lelijke iMac met 2e rangs componenten en een inferieur OS.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:29 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik vind dit een goede ontwikkeling. Nu kunnen mensen zonder geld ook een imac kopen.
dat is geen ducttape dat is solid marmer natuurlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 21:56 schreef fyah het volgende:
En niet om te kraken want ik vind het ontzettend mooi natuurlijk, maar waarom zit er DUCT-tape op de 'kin'?
Marmeren heatsinkquote:Op woensdag 9 december 2009 22:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
dat is geen ducttape dat is solid marmer natuurlijk
Meteen gedownload om uit te proberenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:06 schreef Junkie het volgende:
The iPhone Finally Gets Live Video Streaming With Ustream Live Broadcaster
Video uitzenden en opnemen op de iPhone 3G!
Het is natuurlijk altijd mogelijk dat de fotograaf vergeten is het beschemeringsplastic van de onderkant af te halen.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:56 schreef fyah het volgende:
En niet om te kraken want ik vind het ontzettend mooi natuurlijk, maar waarom zit er DUCT-tape op de 'kin'?
Als dat zo was, dan was de beste man ontslagen en hadden de foto's nooit op de site van Dell gestaanquote:Op donderdag 10 december 2009 08:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is natuurlijk altijd mogelijk dat de fotograaf vergeten is het beschemeringsplastic van de onderkant af te halen.
De Telegraaf leest ook gewoon MacRumorsquote:Op donderdag 10 december 2009 11:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hummm... Telegraaf. Alleen in de US zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |