Hier vanuit ChromeOS.quote:Op maandag 30 november 2009 19:56 schreef Jarno het volgende:
Tvp vanaf mijn uberl337 hackint0sh netbook met 10.6.2!
Wilde ik ook installeren, maar uiteraard gaat dat weer 's niet zo makkelijk...quote:Op maandag 30 november 2009 20:19 schreef Posergoth6667 het volgende:
hier vanuit windows 7![]()
(kan even niet bij de macbook, moet even opruimen)
Je hebt ze al vanaf 1 euroquote:Op maandag 30 november 2009 21:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Tvppppppppppp
*voor mac sparen gaat*
Is het moeilijk om te doen?quote:Op maandag 30 november 2009 19:56 schreef Jarno het volgende:
Tvp vanaf mijn uberl337 hackint0sh netbook met 10.6.2!
Nouja zeg. Heb je soms een i7?quote:Op maandag 30 november 2009 22:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
40% CPU-gebruik volgens de processen, maar toch nog gewoon bijna 90% inactief
Ik heb een DVB-T stick uit de TerraTec Series en die werkt perfect. Gebruik hem afentoe om wat op te nemen via DVB-T. Via kabel kan hij ook, maar ons signaal is niet zo goed. (Moet nog keertje een goede splitter kopen.)quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:34 schreef TN-FR het volgende:
Heeft iemand ervaring met de eyetv hybrid op zijn iMac? Ik wil namelijk de 27' iMac halen voor op mijn studentenkamer en zo mijn oude tv wegdoen maar toch tv te kunnen kijken.
Ik heb gewoon kabeltv en een digitenne-abo.
Dat bedoel ik dus ook, de App Store. Maar ik las net dat dat kon, cool.quote:
Yup, alles binnen de store van dat landquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook, de App Store. Maar ik las net dat dat kon, cool.
Ik kreeg al medelijden met je bij het woordje 'pc'....quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:48 schreef Svyatagor het volgende:
Pffr, bedrijf waar ik werk is overgenomen, per 1 dec (vandaag dus) is de naam veranderd. Nu heeft elke pc een nieuw bureaublad met het nieuwe logo, en dat is dus niet te veranderen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik kreeg al medelijden met je bij het woordje 'pc'....
Vergeet de overgang naar OSX ook maar danquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:09 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
I know.
Een voordeel van de nieuwe eigenaar is wel dat hij een Mac-fanaat is, dus misschien gaat alles hier wel over op OSX. Alleen moeten er ook 45 mensen uit, dus goeie kans dat ik dat niet mag meemaken.
quote:
Maar Apple is toch niet duurder?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vergeet de overgang naar OSX ook maar dan.
En dan heb je nog niet eens de toekomstige Core i9 Mac Pro.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dikke humor: Visualhub is bezig een 5Gb mkv om te zetten naar AppleTV 2.0 /5.1 format.
De oude iMac is over 241 minuten klaar, de nieuwe iMac over 64 minuten.
Dat is echt bizar snel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dikke humor: Visualhub is bezig een 5Gb mkv om te zetten naar AppleTV 2.0 /5.1 format.
very nicequote:Op dinsdag 1 december 2009 13:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |