Hier vanuit ChromeOS.quote:Op maandag 30 november 2009 19:56 schreef Jarno het volgende:
Tvp vanaf mijn uberl337 hackint0sh netbook met 10.6.2!
Wilde ik ook installeren, maar uiteraard gaat dat weer 's niet zo makkelijk...quote:Op maandag 30 november 2009 20:19 schreef Posergoth6667 het volgende:
hier vanuit windows 7![]()
(kan even niet bij de macbook, moet even opruimen)
Je hebt ze al vanaf 1 euroquote:Op maandag 30 november 2009 21:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Tvppppppppppp
*voor mac sparen gaat*
Is het moeilijk om te doen?quote:Op maandag 30 november 2009 19:56 schreef Jarno het volgende:
Tvp vanaf mijn uberl337 hackint0sh netbook met 10.6.2!
Nouja zeg. Heb je soms een i7?quote:Op maandag 30 november 2009 22:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
40% CPU-gebruik volgens de processen, maar toch nog gewoon bijna 90% inactief
Ik heb een DVB-T stick uit de TerraTec Series en die werkt perfect. Gebruik hem afentoe om wat op te nemen via DVB-T. Via kabel kan hij ook, maar ons signaal is niet zo goed. (Moet nog keertje een goede splitter kopen.)quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:34 schreef TN-FR het volgende:
Heeft iemand ervaring met de eyetv hybrid op zijn iMac? Ik wil namelijk de 27' iMac halen voor op mijn studentenkamer en zo mijn oude tv wegdoen maar toch tv te kunnen kijken.
Ik heb gewoon kabeltv en een digitenne-abo.
Dat bedoel ik dus ook, de App Store. Maar ik las net dat dat kon, cool.quote:
Yup, alles binnen de store van dat landquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook, de App Store. Maar ik las net dat dat kon, cool.
Ik kreeg al medelijden met je bij het woordje 'pc'....quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:48 schreef Svyatagor het volgende:
Pffr, bedrijf waar ik werk is overgenomen, per 1 dec (vandaag dus) is de naam veranderd. Nu heeft elke pc een nieuw bureaublad met het nieuwe logo, en dat is dus niet te veranderen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik kreeg al medelijden met je bij het woordje 'pc'....
Vergeet de overgang naar OSX ook maar danquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:09 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
I know.
Een voordeel van de nieuwe eigenaar is wel dat hij een Mac-fanaat is, dus misschien gaat alles hier wel over op OSX. Alleen moeten er ook 45 mensen uit, dus goeie kans dat ik dat niet mag meemaken.
quote:
Maar Apple is toch niet duurder?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vergeet de overgang naar OSX ook maar dan.
En dan heb je nog niet eens de toekomstige Core i9 Mac Pro.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dikke humor: Visualhub is bezig een 5Gb mkv om te zetten naar AppleTV 2.0 /5.1 format.
De oude iMac is over 241 minuten klaar, de nieuwe iMac over 64 minuten.
Dat is echt bizar snel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dikke humor: Visualhub is bezig een 5Gb mkv om te zetten naar AppleTV 2.0 /5.1 format.
very nicequote:Op dinsdag 1 december 2009 13:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2212312&start=0&tstart=0quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Geheugenvraagje.
In mijn iMac (2x2 Gb SO-DIMM DDR ) wil ik extra geheugen prikken. Is het bij dit type iMac (quadcore i7) handiger om 1x4Gb bij te prikken of 2x2GB? Los van de vraag of ik in het laatste geval mijn vier slotten bezet heb, maar de i7 heeft blijkbaar nl. three channels DDR3, de i5 two channels .
En ik ben geen techneut dus ik weet niet wat dat inhoudt voor mijn geheugen keuze.
quote:Core i5/i7 CPUs using the P55 chipset do not support triple channel memory, only dual channel. This applies to the 27" iMac only. The Mac Pro Core i7 systems use the x58 chipset. They support triple channel memory only if you use 3 dimms. If you use 4, you will be running in Dual channel mode.
Dat ACD is nu echt te duur hè. Oké toegegeven ik had er veel plezier van. Maar voor 1400 heb je een 27" LED scherm incl. Mac.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://i45.tinypic.com/waqzhg.jpg
Welke score zou deze in Geekbench halen?
Net als bij de Mediamarkt overigens.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:54 schreef Beaudelaire het volgende:
iPod TOuch 32GB voor maar 240 euro.
http://www.bcc.nl/product/apple-mc008nf-a
Misschien eerst een verbinding aanleggen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:15 schreef Breathtaking het volgende:
Vraagjeik wil iets versturen vanaf mijn telefoon (LG Viewty) naar mijn laptop (MacBook white), nu pikt mijn telefoon mijn Mac wel op.. Maar als ik op verzenden klik krijg ik de melding 'Kan niet verzenden naar MacBook van blablabla'.. Op mijn Mac krijg ik geen enkele melding.
Hoe krijg ik m'n bluetooth verbinding aan de praat?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:22 schreef KingGone het volgende:
[..]
Misschien eerst een verbinding aanleggen?
[ afbeelding ]
Hihi.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]even proberen. Dat ik daar niet als eerst aan dacht..
Ziet er behoorlijk schimmig uit, die ebaywinkel van ze.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Morgen een Macbookpro bestellen bij Electronic Kings voor rond de 850 euro!
Gelukkig al 16000 vooral positieve feedback!quote:Op woensdag 2 december 2009 10:20 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ziet er behoorlijk schimmig uit, die ebaywinkel van ze.
Ok, dat klinkt wel goed.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:35 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Gelukkig al 16000 vooral positieve feedback!
Op tweakers loopt een compleet topic over ze, met bijna alleen maar tevreden klanten.
Ben nu een 'deal' aan het maken, 750 pond voor een macbook pro 13.3 inchquote:Op woensdag 2 december 2009 10:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt wel goed.Dan ga ik ze ook maar eens in de gaten houden
Link?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:35 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Gelukkig al 16000 vooral positieve feedback!
Op tweakers loopt een compleet topic over ze, met bijna alleen maar tevreden klanten.
http://shop.ebay.nl/electronic-king-inc/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686quote:Op woensdag 2 december 2009 10:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Link?
Ik ben al maanden aan het twijfelen over de aanschaf van een Mac, en ik blijf ze gewoon te duur vinden. Voor de helft van het geld geef ik mijn pc weer een flinke boost...
Ok, thanks.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
http://shop.ebay.nl/electronic-king-inc/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686
Let er wel op dat je hem met laten dispatchen uit de UK(ivm belasting).
Als je ze een mailtje stuurt willen ze het wel via hun UKwarehouse sturen geloof ik.
Lijkt erop dat de bestandsnamen op een windows pc zijn gemaakt, kan dat kloppen?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:46 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Mijn iTunes maakt een potje van ongebruikelijke symbolen. Wat kan ik eraan doen?
[ afbeelding ]
quote:However Microsoft seems to have missed one of the essential laws of the technology industry. Many companies have their cool moments. Apple is probably the most commonly called cool, but Sony, Nokia, Cray and even IBM have had their stylish moments. But Microsoft is not, and will never be, cool. It's the IT equivalent of the your dad's fashion sense –
Gedownloadquote:Op woensdag 2 december 2009 15:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Lijkt erop dat de bestandsnamen op een windows pc zijn gemaakt, kan dat kloppen?
Als het alleen bij die artiest is, al die liedjes selecteren en wijzigen via Cmd+click (of rechts klick) > info > info
En gegevens handmatig invoeren (in iTunes).
De letter die je zoekt is iig "Alt+n n"quote:Op woensdag 2 december 2009 15:26 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Gedownloaddus zou best kunnen.
Nee.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:39 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Krijg je trouwens bij een APR evenveel studentenkorting als online?
Crap, nouja op 900 euro kan het nooit heel veel schelen (ik gok 20 euro) dus morgen maar een Macbook halen!quote:
2-6% geloof ik. Online 8-10%.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Crap, nouja op 900 euro kan het nooit heel veel schelen (ik gok 20 euro) dus morgen maar een Macbook halen!
Ik meen me te herinneren dat heel veel mensen juist behoefte hadden aan een US keyboard en baalden dat ze dat niet konden krijgenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:29 schreef Jarno het volgende:
Dat Electronic King ziet er wel goed uit zeg. Iemand hier al positieve ervaringen? Op eBay en GoT lees ik eigenlijk alleen maar goede verhalen. Zo lang je zorgt dat ze uit de UK shippen en je geen problemen hebt met een US keyboard lijkt het allemaal goed te doen?
Yup, heb Netgear GS108 switch en de nieuwste TC (dus Gigabit).quote:Op donderdag 3 december 2009 17:05 schreef Junkie het volgende:
Heb je een gigabit switch? (typenr?)
De TC was toch wel Gigabit?
Dit is een geweldige vraag voor Swetsquote:Op donderdag 3 december 2009 16:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Netwerkvraag: wat is sneller: iMac/MBP direct (wired dus) aansluiten op Time Capsule en de rest (o.a. ReadyNAS) via switch of de switch direct aan TC en overige apparatuur op switch? wat haalt hogere snelheid? Of maakt dat niet uit? Is TC vertragende factor?
Zondequote:Op donderdag 3 december 2009 20:28 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik heb mezelf er vandaag van kunnen weerhouden een Macbook te kopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |