Loopt ze op batterijen of moet je die nog opwinden?quote:Op woensdag 2 december 2009 01:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hey kijk paddy heeft dezelfde tokkiehond als ik.
[ afbeelding ]
Ik zie je anders nergens delenquote:Op woensdag 2 december 2009 09:30 schreef Disana het volgende:
Dan drink ik mijn koffie wel helemaal zelf op.
owquote:Op woensdag 2 december 2009 10:31 schreef Disana het volgende:
[..]
De pot stond hier midden op tafel!
infuus?quote:
<schenkt koude koffie in voor frutsel>quote:Op woensdag 2 december 2009 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow![]()
was het zelfbediening dan ofzo? jij bent vrouw, ondergeschikt dus, inschenken! hup![]()
[..]
infuus?
Thee met honing werkt verzachtend, heb je dat al eens geprobeerd?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:41 schreef KoosVogels het volgende:
Keel is goed voor mijn zere strotje. Dus zit aan een thee/strepsil/mandarijnen dieet.
Uiteraard. Alleen op kantoor moet ik het doen met groene thee.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Thee met honing werkt verzachtend, heb je dat al eens geprobeerd?
Je neemt toch gewoon je potje honing mee naar je werk?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen op kantoor moet ik het doen met groene thee.
Ik ben allang blij als ik niet vergeet mn brood te smeren 's ochtends. Moet ik zeker ook nog eens aan honing denken.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Je neemt toch gewoon je potje honing mee naar je werk?
Vanavond in je tas doen meteen als je thuiskomt.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben allang blij als ik niet vergeet mn brood te smeren 's ochtends. Moet ik zeker ook nog eens aan honing denken.
Of zometeen naar de supermarkt lopen voor wat honingquote:Op woensdag 2 december 2009 10:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanavond in je tas doen meteen als je thuiskomt.
Of een vrouw opsnorren.
Ik weet het. Van zwarte koffie krijg je haar op zak.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:05 schreef sp3c het volgende:
thee is een mietje
koffie moet je drinken, zwart en keisterk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |