quote:Vanavond te gast:
- Eleonara en Robert van Maasdijk over hun vader Gerrie, voormalig kamerheer van Juliana.
- Staatssecretaris Jet Bussemaker (Volksgezondheid) over seksuele gezondheid.
- Mildred Roethof over de docuserie Rauw & Puur.
quote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Maandag 30 november, 23.00 - 23.50 uur, Ned 1
Vandaag in Pauw & Witteman
Eleonara en Robert van Maasdijk vertellen over hun vader Gerrie, voormalig kamerheer van Juliana.
Staatssecretaris Jet Bussemaker (Volksgezondheid) vertelt hoe het staat met de seksuele gezondheid van Nederland.
Mildred Roethof maakte een vierdelige serie over hoe straatjongeren in verschillende steden in het leven staan.
Wie wel ?quote:Op maandag 30 november 2009 20:28 schreef golfer het volgende:
Gasten en onderwerpen van vanavond spreken mij totaal niet aan.
quote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Maandag 30 november, 23.00 - 23.50 uur, Ned 1
Vandaag in Pauw & Witteman
Eleonara en Robert van Maasdijk vertellen over hun vader Gerrie, voormalig kamerheer van Juliana.
Staatssecretaris Jet Bussemaker (Volksgezondheid) vertelt hoe het staat met de seksuele gezondheid van Nederland.
Mildred Roethof maakte een vierdelige serie over hoe straatjongeren in verschillende steden in het leven staan.
Ik volg hetquote:Op maandag 30 november 2009 18:48 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
hind staat op 20.000 euro nu voor degenen die dat volgden.
De kinderen van de belangrijkste bediende, ze woonde in een huisje bij het paleis. Kortom zo close met familie.quote:Op maandag 30 november 2009 23:23 schreef Dirkh het volgende:
Dit zijn vast hele belangrijke mensen, want ze zijn kinderen van... iemand.
Erg saai en niks onthullend, ook niks te vertellen.
oke en nu?quote:Op maandag 30 november 2009 23:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De kinderen van de belangrijkste bediende, ze woonde in een huisje bij het paleis. Kortom zo close met familie.
Als ik wist dat dat zo goed zou gaan, zou ik niet langs UWV gaan.quote:Op maandag 30 november 2009 23:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik volg het
Op de helft dus.
Misschien nog een keertje bij DWDD langs
In Duitsland gingen de taalpuristen over hun nek...quote:Op maandag 30 november 2009 23:26 schreef venomsnake het volgende:
Haha, hoor hem ook elke keer van die engelse termen erin gooien. Wat een kak zeg, gatverdamme.
Lijkt net de heks uit 'Hans en Grietje'.quote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat eng hoofd heeft Jet van bepaalde kanten
hoe bedoel je ?quote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als ik wist dat dat zo goed zou gaan, zou ik niet langs UWV gaan.
quote:Op maandag 30 november 2009 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lijkt net de heks uit 'Hans en Grietje'.
Jezus, wat een tandenquote:
Aan Idols meedoen en vervolgens jaren na participatie (in het zwart) moeten bijklussen om de eindjes aan elkaar te knopen.quote:
Dus nog meer metroseksuelen...quote:Op maandag 30 november 2009 23:43 schreef Dirkh het volgende:
Echt een stel ouwe wijven van een jonge generatie. Zij willen dat alle jongens gaan denken als meisjes. Wat een beschamend optreden van beide dames.
Zie het zo:quote:Op maandag 30 november 2009 23:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Die mildred geeft wel een erg overdreven beeld van de jeugd, alsof alle jongeren zich voelen aangetrokken tot de zogenaamde gangsta cultuur
Of lesbisch?quote:Op maandag 30 november 2009 23:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Waarom zijn al die uitgesproken feministes altijd zo lelijk
Dat is de "burgercultuur"quote:Op maandag 30 november 2009 23:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zie het zo:
Je hebt drie soorten jongeren:De Breezercultuur De gangstacultuur
Daartussenin heb je nog een groep normale jongeren.
Shit, ik realiseer me dat er nog meer groepen zijn. Maar de Breezers en de gangsta's noem ik de uitersten, het kwaad van de samenleving.quote:
Ze weten beiden niet beter. De gangsta heeft dan iets om zijn domheid te maskeren en de breezah kan pronken met haar homie. Dat breekt mijn hart.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Maar breezahs en gangstas vloeien ook wel in elkaar over denk ik, een breezahmeisje kan best een gangsta-vriend hebben en daar vanzelfsprekend zwanger van raken.
Echt , gaat helemaal nergens over. Dat soort morele spelletjes schoven wij vroeger op de basisschool al van tafel. Je kan beter iemand met ervaring voor de klas zetten om nare verhalen te vertellen. Dat maakte veel meer indruk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:18 schreef DrowningMan het volgende:
Een bordspel om de seksuele moraal op te vijzelen
Tsja, ik mag hopen dat dat niet de enige maatregel is. En daar ga ik ook niet van uit. En die Roethof wist ook niet echt met concrete dingen te komen (als ' deskundige').quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:22 schreef betting het volgende:
Wie is er vanvond te gast bij die linkse programma?
quote:Onder anderen:
- Staatssecretaris van Financiën Jan Kees de Jager.
quote:Vanavond te gast:
- Staatssecretaris Jan Kees de Jager maakt jacht op zwartspaarders.
- Frank Boeijen over de vandaag overleden Ramses Shaffy.
- SGP-Kamerlid Kees van der Staaij over minaretten.
ik ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:25 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Heeft al Ramses overdosis te pakken, dus slaat over
Ga wel even kijken denk ikquote:Vanavond te gast:
- Mariko Peters en Rob de Wijk in debat over Afghanistan.
- Advocaat Leon van Kleef door Italië verdacht van maffiabanden.
- Gerie Smit overleefde nieuwsjaarsbrand Volendam en schreef er een boek over.
Tuurlijk wel. Want het bezoek van de kamerleden aan Turkije is afgelast vanwege Wilders.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
zie geen aanleiding om wilders te noemen
Wat een saaie uitzending inderdaad. Die gast sprak net zo langzaam als de broer van Wilders....quote:Op woensdag 2 december 2009 02:22 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu via you tube. Met die Monarchisten. De uitzending heeft gemiddeld een 3.9 als waardering. Dat zie je zelden zo laag. Het is dan ook weinig boeiend.
Pasen en Pinksteren op 1 dag ?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:42 schreef AskMe het volgende:
Wanneer staat kwaliteit weer eens hoog in 't vaandel bij P&W ?
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:10 schreef Horloge het volgende:
Een Nokia 6310, waar je lang mee kan bellen.
Echt he, dat domme geleuter. Als er gaat uitgevoerd worden wat zij wil met Afghanistan, zitten er in 2050 nog steeds westerse soldaten daar. Die geen steek verder zijn gekomen dan nu.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
GroenLinks-Kamerlid Mariko Peters, weer een reden geen groenlinks te stemmen.
Nog nooit zoveel bullshit uit een kamerlid gehoord.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
GroenLinks-Kamerlid Mariko Peters, weer een reden geen groenlinks te stemmen.
Er is altijd 1 gast die pas einde van uitzending aan het woord komt, die zie je heel langzaam wegduttenquote:
Ze is half Japans he.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:27 schreef borisz het volgende:
De heeft de kleurspoeling van Inez geleend.
En dan massaal folderen onder studenten omdat "Wij GroenLinks de Intellectuele Partij" zijn.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
ze past prima in het rijtje met Tofik Dibi als het gaat om redenen waarom groenlinks nooit verder zal komen.
Nu begrijp ik meteen waarom het daar zo'n teringzooi is.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol lees op haar wiki dit :
Vanaf 2006 is zij, namens de Nederlandse regering, adviseur van Dr.Rangin Dadfar Spanta, de minister van Buitenlandse Zaken van Afghanistan.
interlectueel is ze wel als Meester in de Rechten, alleen op onderdeel strategisch oorlogsvoering heeft ze geen kaas gegeten.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:30 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
En dan massaal folderen onder studenten omdat "Wij GroenLinks de Intellectuele Partij" zijn._____ ... < ... > ________ !!! _________ ! .
Goed ze kan een wetboek hanteren.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
interlectueel is ze wel als Meester in de Rechten, alleen op onderdeel strategisch oorlogsvoering heeft ze geen kaas gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |