Natuurlijk, helemaal met je eens. Je moet gewoon van elkaar afblijven als het niet gewild is -dat leren we al op de basisschool-, maar roepen op een forum dat je aangerand bent waarna mensen vragen wat er gebeurd is en dan zoiets vertellen, bah.quote:
Das best wel triest.quote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk, helemaal met je eens. Je moet gewoon van elkaar afblijven als het niet gewild is -dat leren we al op de basisschool-, maar roepen op een forum dat je aangerand bent waarna mensen vragen wat er gebeurd is en dan zoiets vertellen, bah.
Oh, het was op Fok?quote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk, helemaal met je eens. Je moet gewoon van elkaar afblijven als het niet gewild is -dat leren we al op de basisschool-, maar roepen op een forum dat je aangerand bent waarna mensen vragen wat er gebeurd is en dan zoiets vertellen, bah.
Nee, op een ander soort 'seksueel' forum.quote:
Andere vrouwen? Ik zeik ook vaak genoeg over mannen. Net nog een topic over mijn broertje. Dus ik weet niet wat je bedoelt schat maar ik begrijp dat je iets bij wilt dragen aan het zeikniveau.quote:Op maandag 30 november 2009 17:13 schreef Plums het volgende:
TS zeikt alleen maar over andere vrouwen he?Beetje onzeker over jezelf ?
Je zeikt gewoon te veel in t algemeen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Andere vrouwen? Ik zeik ook vaak genoeg over mannen. Net nog een topic over mijn broertje. Dus ik weet niet wat je bedoelt schat maar ik begrijp dat je iets bij wilt dragen aan het zeikniveau.
Dat is zo heerlijk om te doen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:07 schreef Tamashii het volgende:
terwijl ze dus alleen een hand op hun kont hebben gekregen.
Ik word geknepen in me billen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:12 schreef Opkloter het volgende:
[..]
jaa, bij mij ook zo vaak op feesten, of nippeltwisten.
maarja, da doe ik dan gewoon terug,.
Dat hoeft nou ook weer niet. Maar zeg dan dat een man je kont heeft aangeraakt. Dan zijn we allemaal blij en kunnen we helpen, maar wanneer mensen gelijk zo overdrijven heb ik zoiets van, bah ik hoop dat je kont acne krijgt.quote:Op maandag 30 november 2009 17:14 schreef wazoomie het volgende:
Wat een aanstelster inderdaad.
Dat kan iedereen wel eens gebeuren. Gewoon doorlopen en je smoel houden met je gejank.
Broertjes vallen niet onder 'mannen'quote:Op maandag 30 november 2009 17:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Andere vrouwen? Ik zeik ook vaak genoeg over mannen. Net nog een topic over mijn broertje. Dus ik weet niet wat je bedoelt schat maar ik begrijp dat je iets bij wilt dragen aan het zeikniveau.
quote:Op maandag 30 november 2009 17:18 schreef elplato het volgende:
Inderdaad nogal bullshit. Ongewenst idd, maar aanranden is wel iets anders.
Daarom doe ik het bij voorkeur in een drukke bus. Niemand die het doorheeft.quote:Op maandag 30 november 2009 17:20 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ongewenst op je bil aangeraakt worden is toch echt aanranden hoor
En dat verschilt waarin met het aangeraakt worden op je arm?quote:Op maandag 30 november 2009 17:20 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dit is ook KLB enzo?quote:Op maandag 30 november 2009 17:15 schreef Plums het volgende:
[..]
Je zeikt gewoon te veel in t algemeen.Doe eens vrolijk joh
Daar heb je ook gelijk in. Al word je aan je haar aangeraakt of aan je heup, het is ongewenst en dus aanranden. Maar wanneer je hiervoor een eufemisme gebruikt wordt het door de algehele samenleving een stuk meer geaccepteerd. Dat komt waarschijnlijk door het feit dat mensen zo iets als een klein vergrijp zien waar iedereen zich wel eens schuldig aan maakt. Kijk maar naar een discotheek, zelfs ik heb wel eens ongewenst aan een jongen gezeten, al weet ik niet helemaal of dat ongewenst was, en zelf ben ik talloze keren ongewenst aangeraakt. Maar van 1 keer heb ik maar een probleem gemaakt, en dat was ook gelijk heel erg, en het was toen ik 6 was(dus eigenlijk maakte mijn ouders er een probleem van)quote:Op maandag 30 november 2009 17:20 schreef N.icka het volgende:
[..]
definitie aanranden: "met geweld dwingen tot lichamelijk contact".quote:Op maandag 30 november 2009 17:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in. Al word je aan je haar aangeraakt of aan je heup, het is ongewenst en dus aanranden. Maar wanneer je hiervoor een eufemisme gebruikt wordt het door de algehele samenleving een stuk meer geaccepteerd. Dat komt waarschijnlijk door het feit dat mensen zo iets als een klein vergrijp zien waar iedereen zich wel eens schuldig aan maakt. Kijk maar naar een discotheek, zelfs ik heb wel eens ongewenst aan een jongen gezeten, al weet ik niet helemaal of dat ongewenst was, en zelf ben ik talloze keren ongewenst aangeraakt. Maar van 1 keer heb ik maar een probleem gemaakt, en dat was ook gelijk heel erg, en het was toen ik 6 was(dus eigenlijk maakte mijn ouders er een probleem van)![]()
Wanneer je zelf aan iemand zit denk je meteen dat het niet ongewenst is.quote:Op maandag 30 november 2009 17:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in. Al word je aan je haar aangeraakt of aan je heup, het is ongewenst en dus aanranden. Maar wanneer je hiervoor een eufemisme gebruikt wordt het door de algehele samenleving een stuk meer geaccepteerd. Dat komt waarschijnlijk door het feit dat mensen zo iets als een klein vergrijp zien waar iedereen zich wel eens schuldig aan maakt. Kijk maar naar een discotheek, zelfs ik heb wel eens ongewenst aan een jongen gezeten, al weet ik niet helemaal of dat ongewenst was, en zelf ben ik talloze keren ongewenst aangeraakt. Maar van 1 keer heb ik maar een probleem gemaakt, en dat was ook gelijk heel erg, en het was toen ik 6 was(dus eigenlijk maakte mijn ouders er een probleem van)![]()
volgens de wet inderdaad, maar als iemand een meisje een vriendschappelijke tik op de billen geeft vind ik persoonlijk een meisje nogal een aanstelster als ze hierbij serieus gaat roepen dat ze is aangerand.quote:Op maandag 30 november 2009 17:20 schreef N.icka het volgende:
[..]
Sorry. Maar wat ik bedoel is dat ik niet meteen zomaar aan een jongen zijn kont zit. En als een jongen het niet als aanranden ervaart, is het dat niet toch?quote:Op maandag 30 november 2009 17:27 schreef Droomert het volgende:
[..]
Wanneer je zelf aan iemand zit denk je meteen dat het niet ongewenst is.
Typisch weer
en wat als iemand je een trap geeft in je kont, die door je billen heen doordringt?quote:Op maandag 30 november 2009 17:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
definitie aanranden: "met geweld dwingen tot lichamelijk contact".
dus iedereen moet zenne bakkus even houden, het zijn ongewenste intimiteiten, geen aanrandingen.
Precies, een klap in het gezicht is voldoende.quote:Op maandag 30 november 2009 17:29 schreef oordopje het volgende:
[..]
volgens de wet inderdaad, maar als iemand een meisje een vriendschappelijke tik op de billen geeft vind ik persoonlijk een meisje nogal een aanstelster als ze hierbij serieus gaat roepen dat ze is aangerand.
mishandeling.quote:Op maandag 30 november 2009 17:31 schreef zkr600 het volgende:
[..]
en wat als iemand je een trap geeft in je kont, die door je billen heen doordringt?
wat noem je dat?
Geweld?quote:Op maandag 30 november 2009 17:31 schreef zkr600 het volgende:
[..]
en wat als iemand je een trap geeft in je kont, die door je billen heen doordringt?
wat noem je dat?
En vrouwen die dat bij mannen doen, ook strafbaar?quote:Op maandag 30 november 2009 17:23 schreef HenkieVdV het volgende:
Mja beide kanten zijn eigenlijk erg triest: de mannen die het doen bij vrouwen zonder dat ze toestemming hebben en de vrouwen die dat al direct aanranding vinden.
(seksuele) mishandeling, ligt aan de context waarin de voet in de anus geschoven werd.quote:Op maandag 30 november 2009 17:34 schreef zkr600 het volgende:
[..]
al dan niet seksueel, neem ik aan?
Ja, klopt, het ligt idd altijd aan de context.quote:Op maandag 30 november 2009 17:35 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
(seksuele) mishandeling, ligt aan de context waarin de voet in de anus geschoven werd.
omdat het huilen over billenknijpen mierrenneuken is.quote:Op maandag 30 november 2009 17:42 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Ja, klopt, het ligt idd altijd aan de context.
Niets mag uit z'n context worden gerukt.
Het enige probleem is dat je nooit zeker kan weten
wat degene toen aan het denken was.
Ook bij dat billen knijpen
Ik had ook zo een topic en nu heb jij meer reactiesquote:
Ik heb een vliegstewardess met d'r kont tegen mijn hand aan hebben staan in dat gangetje tussen de zitstoelen. Ze stond daar zo'n 45 seconden lang of zo, toen mijn arm tot op de elleboog gewoon op de armleuning lag. Ze was toen ook een collega aanspreken maar die merkte er niets want het gebeurde achter haar rug om. Ik vond het heel lekker, en zij ookquote:Op maandag 30 november 2009 17:38 schreef Alborz het volgende:
Ik heb wel eens een keer gehad bij het uitgaan dat een meisje expres met d'r kont tegen me hand aanreed en me vervolgens ging uitschelden omdat ik aan d'r reet zat.
quote:Op maandag 30 november 2009 17:45 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Ik heb een vliegstewardess met d'r kont tegen mijn hand aan hebben staan in dat gangetje tussen de zitstoelen. Ze stond daar zo'n 45 seconden lang of zo, toen mijn arm tot op de elleboog in haar kont zat. Ik vond het heel lekker, en zij ook
Het spijt me zeer. Als ik het wist had ik het niet gedaan.quote:Op maandag 30 november 2009 17:44 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik had ook zo een topic en nu heb jij meer reacties
Voor straf moet je ehm...nou ja verzin zelf maar wat
quote:Op maandag 30 november 2009 17:45 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Ik heb een vliegstewardess met d'r kont tegen mijn hand aan hebben staan in dat gangetje tussen de zitstoelen. Ze stond daar zo'n 45 seconden lang of zo, toen mijn arm tot op de elleboog gewoon op de armleuning lag. Ze was toen ook een collega aanspreken maar die merkte er niets want het gebeurde achter haar rug om. Ik vond het heel lekker, en zij ook
ik zou ook weleens mijn hand willen leggn op de kont van l.no alleen denk ik dat dan k.o gaquote:
Er was toch zone fokker die het bij haar had geprobeerd?quote:Op maandag 30 november 2009 17:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik zou ook weleens mijn hand willen leggn op de kont van l.no alleen denk ik dat dan k.o ga
die kan het niet meer navertellenquote:Op maandag 30 november 2009 17:50 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Er was toch zone fokker die het bij haar had geprobeerd?
Had hij Michaelos maar mee moeten nemenquote:Op maandag 30 november 2009 17:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
die kan het niet meer navertellenDie eet nu door een rietje
het was Michaelosquote:Op maandag 30 november 2009 17:51 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Had hij Michaelos maar mee moeten nemen
quote:Op maandag 30 november 2009 17:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik zou ook weleens mijn hand willen leggn op de kont van l.no alleen denk ik dat dan k.o ga
of je leest de 5 reactier eronderquote:
Whaha, dat had ik echt nooit gedacht. En de meeste mensen kennen L.no nog wel als een rustig meisje.quote:
vandaar ook dat michealos geen vechttopics meer opentquote:Op maandag 30 november 2009 17:53 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Whaha, dat had ik echt nooit gedacht. En de meeste mensen kennen L.no nog wel als een rustig meisje.
Gedaan ná mijn reactie.quote:Op maandag 30 november 2009 17:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
of je leest de 5 reactier eronder
Michielos, vrees ik, is gewoon de pleuris in geslagen, en daarom zal geen topic meer openen voorquote:Op maandag 30 november 2009 17:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
vandaar ook dat michealos geen vechttopics meer opent
Kreeg ze geen straf daarvoor ofzo?quote:Op maandag 30 november 2009 17:18 schreef Sapstengel het volgende:
Op m'n oude middelbare school is een leraar op non-actief gesteld omdat hij zogenaamd een meisje had aangerand. Zij bleek het echter te hebben verzonnen omdat het een aandachtshoer was, maarja iedereen gelooft zo'n klein en onschuldig meisje dus toen was het al te laat.
Hoeren zijn het.
Nee, ik denk dat de leraar keerde nooit terug, en het desbetreffende meisje met een waarschuwing van af kwam vanwege haar "teder" natuur.quote:
Als je dat aanranden vind moet half uitgaand nederland iedere maandag morgen aangifte doen van aanranding, absurd.quote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef leipeshitouwess het volgende:
Hand op je kont is ook aanranden, kont hoort ook tot de seksuele plekken van je lichaam, helaas.
Maar het is ook alleen aanranden als je het zelf niet wil, dus als zij het niet wil zeur dan niet.
Een topic er over openen nog veel meer. Ik noem het ook zo, want dat is aanranden. Verder maak ik er geen enorm probleem van dat ik er trauma's van heb ofzo, maar het is gewoon aanranden hoor. Dat veel mensen zo dom zijn dat ze exacte betekenis niet weten en gelijk aan iets heel ergs denken kan ik ook niets aan doen..quote:Op maandag 30 november 2009 17:07 schreef Tamashii het volgende:
terwijl ze dus alleen een hand op hun kont hebben gekregen. Ik heb een hekel aan dat soort meisjes, dat is toch niet aangerand? Dan ben je toch écht zielig. Het spijt me als ik hierdoor gemeen of lullig overkom, maar ik zei dit tegen het betreffende meisje en ze werd me toch een partij boos. Ze noemde me een hoer want ik vond het allemaal wel goed als mannen aan me zaten. En dat alleen omdat aanranden pas was als iemand je letterlijk bij je borsten pakt of je vol op de bek pakt of je verkracht, maar een hand die tegen je billen aankomt, wtf?!?!
Nu vind ik het natuurlijk erg storend en naar als mensen aan mij zitten, ongeacht wie het is, maar aanranden, kom op. Zoiets roepen noem ik pas echt aandachttrekkerij.
Dat is de wereld op z'n kop, met haar omgekeerde normen en waarden, idd.quote:Op maandag 30 november 2009 18:27 schreef RickoKun het volgende:
Ik weet nog wel dat ik als 14 - 17 jarige ongegeneerd vele billetjes heb mogen beknijpenDat durf ik nu dus éeeeegt niej meer te doen he
Nooit meer doen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:27 schreef RickoKun het volgende:
Ik weet nog wel dat ik als 14 - 17 jarige ongegeneerd vele billetjes heb mogen beknijpenDat durf ik nu dus éeeeegt niej meer te doen he
Een meisje uit mijn klas kreeg het ooit voor elkaar te roepen dat ze prostaatkanker had en nog 2 maanden te leven hadquote:Op maandag 30 november 2009 17:07 schreef Tamashii het volgende:
terwijl ze dus alleen een hand op hun kont hebben gekregen. Ik heb een hekel aan dat soort meisjes, dat is toch niet aangerand? Dan ben je toch écht zielig. Het spijt me als ik hierdoor gemeen of lullig overkom, maar ik zei dit tegen het betreffende meisje en ze werd me toch een partij boos. Ze noemde me een hoer want ik vond het allemaal wel goed als mannen aan me zaten. En dat alleen omdat aanranden pas was als iemand je letterlijk bij je borsten pakt of je vol op de bek pakt of je verkracht, maar een hand die tegen je billen aankomt, wtf?!?!
Nu vind ik het natuurlijk erg storend en naar als mensen aan mij zitten, ongeacht wie het is, maar aanranden, kom op. Zoiets roepen noem ik pas echt aandachttrekkerij.
tja, je kan mensen van alles wijsmakenquote:Op maandag 30 november 2009 18:52 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Een meisje uit mijn klas kreeg het ooit voor elkaar te roepen dat ze prostaatkanker had en nog 2 maanden te leven had![]()
![]()
Als de persoon in kwestie het niet erg vind dat hij/zij wordt betast, dan is er natuurlijk geen sprake van aanranding. Maar als de persoon het niet op prijs stelt, dan welquote:Op maandag 30 november 2009 18:11 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Als je dat aanranden vind moet half uitgaand nederland iedere maandag morgen aangifte doen van aanranding, absurd.
Bedankt, deze pr0nsite kende ik nog nietquote:Op maandag 30 november 2009 19:07 schreef koenbetjes het volgende:
http://www.eroproducts.nl/erotica/?tt=2159_64898_48528_
Dat dus. Zo kun je anders alles wel goed gaan praten.quote:
Echte helden kennen natuurlijk de regelsquote:Op maandag 30 november 2009 18:27 schreef RickoKun het volgende:
zou jij ook zo huilen als je geknepen wordt?quote:Op maandag 30 november 2009 19:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat dus. Zo kun je anders alles wel goed gaan praten.
een Fok topic.quote:Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef skattebaut het volgende:
Wat is dit voor topic???
Mannen hebben hun poten thuis te houden.
Vrouwen hebben niet de verkeerde signalen uit te zenden.
Idd! Lange jurken aan! Kniekouzen! G-string met een encryptieslot!quote:Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef skattebaut het volgende:
Wat is dit voor topic???
Mannen hebben hun poten thuis te houden.
Vrouwen hebben niet de verkeerde signalen uit te zenden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |