Natuurlijk, helemaal met je eens. Je moet gewoon van elkaar afblijven als het niet gewild is -dat leren we al op de basisschool-, maar roepen op een forum dat je aangerand bent waarna mensen vragen wat er gebeurd is en dan zoiets vertellen, bah.quote:
Das best wel triest.quote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk, helemaal met je eens. Je moet gewoon van elkaar afblijven als het niet gewild is -dat leren we al op de basisschool-, maar roepen op een forum dat je aangerand bent waarna mensen vragen wat er gebeurd is en dan zoiets vertellen, bah.
Oh, het was op Fok?quote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk, helemaal met je eens. Je moet gewoon van elkaar afblijven als het niet gewild is -dat leren we al op de basisschool-, maar roepen op een forum dat je aangerand bent waarna mensen vragen wat er gebeurd is en dan zoiets vertellen, bah.
Nee, op een ander soort 'seksueel' forum.quote:
Andere vrouwen? Ik zeik ook vaak genoeg over mannen. Net nog een topic over mijn broertje. Dus ik weet niet wat je bedoelt schat maar ik begrijp dat je iets bij wilt dragen aan het zeikniveau.quote:Op maandag 30 november 2009 17:13 schreef Plums het volgende:
TS zeikt alleen maar over andere vrouwen he?Beetje onzeker over jezelf ?
Je zeikt gewoon te veel in t algemeen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Andere vrouwen? Ik zeik ook vaak genoeg over mannen. Net nog een topic over mijn broertje. Dus ik weet niet wat je bedoelt schat maar ik begrijp dat je iets bij wilt dragen aan het zeikniveau.
Dat is zo heerlijk om te doen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:07 schreef Tamashii het volgende:
terwijl ze dus alleen een hand op hun kont hebben gekregen.
Ik word geknepen in me billen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:12 schreef Opkloter het volgende:
[..]
jaa, bij mij ook zo vaak op feesten, of nippeltwisten.
maarja, da doe ik dan gewoon terug,.
Dat hoeft nou ook weer niet. Maar zeg dan dat een man je kont heeft aangeraakt. Dan zijn we allemaal blij en kunnen we helpen, maar wanneer mensen gelijk zo overdrijven heb ik zoiets van, bah ik hoop dat je kont acne krijgt.quote:Op maandag 30 november 2009 17:14 schreef wazoomie het volgende:
Wat een aanstelster inderdaad.
Dat kan iedereen wel eens gebeuren. Gewoon doorlopen en je smoel houden met je gejank.
Broertjes vallen niet onder 'mannen'quote:Op maandag 30 november 2009 17:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Andere vrouwen? Ik zeik ook vaak genoeg over mannen. Net nog een topic over mijn broertje. Dus ik weet niet wat je bedoelt schat maar ik begrijp dat je iets bij wilt dragen aan het zeikniveau.
quote:Op maandag 30 november 2009 17:18 schreef elplato het volgende:
Inderdaad nogal bullshit. Ongewenst idd, maar aanranden is wel iets anders.
Daarom doe ik het bij voorkeur in een drukke bus. Niemand die het doorheeft.quote:Op maandag 30 november 2009 17:20 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ongewenst op je bil aangeraakt worden is toch echt aanranden hoor
En dat verschilt waarin met het aangeraakt worden op je arm?quote:Op maandag 30 november 2009 17:20 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dit is ook KLB enzo?quote:Op maandag 30 november 2009 17:15 schreef Plums het volgende:
[..]
Je zeikt gewoon te veel in t algemeen.Doe eens vrolijk joh
Daar heb je ook gelijk in. Al word je aan je haar aangeraakt of aan je heup, het is ongewenst en dus aanranden. Maar wanneer je hiervoor een eufemisme gebruikt wordt het door de algehele samenleving een stuk meer geaccepteerd. Dat komt waarschijnlijk door het feit dat mensen zo iets als een klein vergrijp zien waar iedereen zich wel eens schuldig aan maakt. Kijk maar naar een discotheek, zelfs ik heb wel eens ongewenst aan een jongen gezeten, al weet ik niet helemaal of dat ongewenst was, en zelf ben ik talloze keren ongewenst aangeraakt. Maar van 1 keer heb ik maar een probleem gemaakt, en dat was ook gelijk heel erg, en het was toen ik 6 was(dus eigenlijk maakte mijn ouders er een probleem van)quote:Op maandag 30 november 2009 17:20 schreef N.icka het volgende:
[..]
definitie aanranden: "met geweld dwingen tot lichamelijk contact".quote:Op maandag 30 november 2009 17:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in. Al word je aan je haar aangeraakt of aan je heup, het is ongewenst en dus aanranden. Maar wanneer je hiervoor een eufemisme gebruikt wordt het door de algehele samenleving een stuk meer geaccepteerd. Dat komt waarschijnlijk door het feit dat mensen zo iets als een klein vergrijp zien waar iedereen zich wel eens schuldig aan maakt. Kijk maar naar een discotheek, zelfs ik heb wel eens ongewenst aan een jongen gezeten, al weet ik niet helemaal of dat ongewenst was, en zelf ben ik talloze keren ongewenst aangeraakt. Maar van 1 keer heb ik maar een probleem gemaakt, en dat was ook gelijk heel erg, en het was toen ik 6 was(dus eigenlijk maakte mijn ouders er een probleem van)![]()
Wanneer je zelf aan iemand zit denk je meteen dat het niet ongewenst is.quote:Op maandag 30 november 2009 17:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in. Al word je aan je haar aangeraakt of aan je heup, het is ongewenst en dus aanranden. Maar wanneer je hiervoor een eufemisme gebruikt wordt het door de algehele samenleving een stuk meer geaccepteerd. Dat komt waarschijnlijk door het feit dat mensen zo iets als een klein vergrijp zien waar iedereen zich wel eens schuldig aan maakt. Kijk maar naar een discotheek, zelfs ik heb wel eens ongewenst aan een jongen gezeten, al weet ik niet helemaal of dat ongewenst was, en zelf ben ik talloze keren ongewenst aangeraakt. Maar van 1 keer heb ik maar een probleem gemaakt, en dat was ook gelijk heel erg, en het was toen ik 6 was(dus eigenlijk maakte mijn ouders er een probleem van)![]()
volgens de wet inderdaad, maar als iemand een meisje een vriendschappelijke tik op de billen geeft vind ik persoonlijk een meisje nogal een aanstelster als ze hierbij serieus gaat roepen dat ze is aangerand.quote:Op maandag 30 november 2009 17:20 schreef N.icka het volgende:
[..]
Sorry. Maar wat ik bedoel is dat ik niet meteen zomaar aan een jongen zijn kont zit. En als een jongen het niet als aanranden ervaart, is het dat niet toch?quote:Op maandag 30 november 2009 17:27 schreef Droomert het volgende:
[..]
Wanneer je zelf aan iemand zit denk je meteen dat het niet ongewenst is.
Typisch weer
en wat als iemand je een trap geeft in je kont, die door je billen heen doordringt?quote:Op maandag 30 november 2009 17:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
definitie aanranden: "met geweld dwingen tot lichamelijk contact".
dus iedereen moet zenne bakkus even houden, het zijn ongewenste intimiteiten, geen aanrandingen.
Precies, een klap in het gezicht is voldoende.quote:Op maandag 30 november 2009 17:29 schreef oordopje het volgende:
[..]
volgens de wet inderdaad, maar als iemand een meisje een vriendschappelijke tik op de billen geeft vind ik persoonlijk een meisje nogal een aanstelster als ze hierbij serieus gaat roepen dat ze is aangerand.
mishandeling.quote:Op maandag 30 november 2009 17:31 schreef zkr600 het volgende:
[..]
en wat als iemand je een trap geeft in je kont, die door je billen heen doordringt?
wat noem je dat?
Geweld?quote:Op maandag 30 november 2009 17:31 schreef zkr600 het volgende:
[..]
en wat als iemand je een trap geeft in je kont, die door je billen heen doordringt?
wat noem je dat?
En vrouwen die dat bij mannen doen, ook strafbaar?quote:Op maandag 30 november 2009 17:23 schreef HenkieVdV het volgende:
Mja beide kanten zijn eigenlijk erg triest: de mannen die het doen bij vrouwen zonder dat ze toestemming hebben en de vrouwen die dat al direct aanranding vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |