abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 november 2009 @ 22:16:39 #251
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_75163388
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Want?
Want?? Mensen die vaak van baan switchen en dus niet lang op één plek zijn, zullen steeds minder goed aan een baan komen. Wij zullen zulke personen iig niet snel aannemen, misschien zijn het wel mensen die voor problemen zorgen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_75163577
Mooie mensen makkelijk, nou nee. Het zijn meestal de mannen met diepe groeven en robuust lelijk hoofd die alle vrouwen,succes en aandacht krijgen van andere mannen. Lange mannen staan op de 2e plek, daarna pas knappe mannen.
UITGESCHREVEN
pi_75164959
Ik denk dat ik in de categorie goed uiterlijk - rotte persoonlijkheid val. Ik krijg veel aandacht van vrouwen maar vanwege mijn niet prettige persoonlijkheid kom ik niet ver. Ik werk wel hard aan mijn persoonlijkheid en het gaat de goei kant op. Hopelijk ben ik binnenkort gelukkig
pi_75165538
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:04 schreef kingmob het volgende:
Hoe knapper, hoe meer kans om te worden: aangenomen bij een sollicitatie, toegelaten in een studentenhuis, uitgenodigd bij de baas/invloedrijk persoon/whatever en ga zo maar door.
Dit is toch inmiddels allang door de wetenschap bewezen?

Gelukkig zijn door dat makkelijke is heel wat anders, mooie mensen hebben die voordelen vaak helemaal niet door omdat het normaal is voor hun. Tegenslagen op latere leeftijd komen dan ook vaak harder aan.
Dit is eigenlijk wel een goed antwoord Mooie mensen hebben het veel makkelijker in het leven, maar uiteindelijk hebben ze net zo goed zorgen en problemen
pi_75166165
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:13 schreef Vivi het volgende:

[..]

Mag de brandweerwagen mee?
Als het moet, dan moet het.
pi_75166192
TS, heb je je innerlijke en uiterlijke lelijkheid nog niet genoeg uit gemolken?

Er zijn trouwens ook zat lelijke mensen succesvol. Zorg dat je ergens anders in uitblinkt, dan in lelijkheid.
pi_75166293
Niet hele topic doorgelezen maar ik denk dat we wel kunnen stellen dat depressieve mooie vrouwen blij mogen zijn dat ze mooi zijn, want als het leventje als mooie meid al niet aankunnen, dan hadden ze al lang zelfmoord gepleegd als ze lelijk waren geweest.

Wel eens een docu gezien over mooie meiden die lelijk of 'saaie middelmaat' werden gemaakt. Die wisten niet wat ze overkwam. Niemand schonk meer aandacht, ze kreeg nergens meer voorkeurbehandelingen, als ze wat doms zei werd dat extra afgestraft. Een ronduit shock-ervaring voor haar.

Andersom was overigens ook niet alles, laten we wel wezen. Een saaie doorsneemeid werd een zwaan gemaakt en was na 1 dag al volstrekt paranoide en afknapt op mannen. Ze voelde zich continue bekeken en merkte dat mannen continue met alles wat ze zeiden een soort van bijbedoeling hadden (proberen in de smaak te vallen of te achterhalen of zij hen leuk vond). Heel vermoeiend.

Ik wil die docu graag nog een keer zien
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_75166435
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:27 schreef Knipoogje het volgende:
Niet hele topic doorgelezen maar ik denk dat we wel kunnen stellen dat depressieve mooie vrouwen blij mogen zijn dat ze mooi zijn, want als het leventje als mooie meid al niet aankunnen, dan hadden ze al lang zelfmoord gepleegd als ze lelijk waren geweest.

Wel eens een docu gezien over mooie meiden die lelijk of 'saaie middelmaat' werden gemaakt. Die wisten niet wat ze overkwam. Niemand schonk meer aandacht, ze kreeg nergens meer voorkeurbehandelingen, als ze wat doms zei werd dat extra afgestraft. Een ronduit shock-ervaring voor haar.

Andersom was overigens ook niet alles, laten we wel wezen. Een saaie doorsneemeid werd een zwaan gemaakt en was na 1 dag al volstrekt paranoide en afknapt op mannen. Ze voelde zich continue bekeken en merkte dat mannen continue met alles wat ze zeiden een soort van bijbedoeling hadden (proberen in de smaak te vallen of te achterhalen of zij hen leuk vond). Heel vermoeiend.

Ik wil die docu graag nog een keer zien
WTF
hoe heet die docu
pi_75171459
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:16 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Want?? Mensen die vaak van baan switchen en dus niet lang op één plek zijn, zullen steeds minder goed aan een baan komen. Wij zullen zulke personen iig niet snel aannemen, misschien zijn het wel mensen die voor problemen zorgen.
Wat kortzichtig.Voor hetzelfde geld hadden ze steeds de pech dat hun werkgevers geen werk meer hadden of failliet gingen.En dan wijs jij zo iemand op basis van zijn cv af? Werkgevers doen altijd alsof werknemers blij moeten zijn dat ze bij hun mogen werken.Ik wil een goede baas en als ik merk dat het niet volgens de regels gaat kan hij de boom in,ik wil namelijk eerlijk mijn geld verdienen.
pi_75171463
Mooie mensen moeten veel meer keuzes maken!!
Sowieso schrijf je zo.
pi_75171490
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Over uiterlijk. Wat is er zo moeilijk aan het mooi zijn in het leven. Wat kan een mooie man of vrouw dpressief maken, onzeker, welke nadelen ondervinden zij van hun uiterlijk?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_75171514
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Viev, zullen we lesbisch worden en trouwen?
Nee, not approved. Daar maken jullie heel veel mannen ongelukkig mee.
pi_75171852
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Over uiterlijk. Wat is er zo moeilijk aan het mooi zijn in het leven. Wat kan een mooie man of vrouw dpressief maken, onzeker, welke nadelen ondervinden zij van hun uiterlijk?
Ex-Miss Argentinië dood door strakke kont
nuff said
Doe eens lief!
pi_75173044
je bent echt niet gelukkiger als je mooi bent
zeker als je een vrouw bent, want mannen spreken je alleen maar aan in de hoop dat ze er op mogen, en echt niet voor een leuk gesprekje ofzo.
en vrouwen vinden het meestal ook niet leuk om met een vrouw om te gaan die knapper is dan zijzelf
1 van mijn vriendinnen is model en loopt hier constant tegenaan
het is voor haar heel moeilijk om vrienden en vriendinnen te maken omdat ze zich eigelijk constant moet bewijzen, meeste mensen denken op de een of andere manier als je mooi bent dat je dan vast wel dom of onaardig bent, wat meestal niet eens waar is
vooral de vrouwen zijn erg onder elkaar, als er iets een beetje niet goed zit (je haar is te droog ofzo) dan pakken ze je daar gelijk op, je word door andere vrouwen constant neergehaald als er iets aan je is om over te zeiken, zou niet graag in haar schoenen willen staan pfffff

needless to say dat zij wel vaak depressief is.
Ook heeft ze een soort muurtje om zich heen gebouwd wat ervoor zorgt dat ze eigelijk mensen afstoot, omdat ze liever beoordeelt wil worden om haar karakter dan om hoe ze eruit ziet
pi_75173320
Maar als het zo vervelend is zo mooi te zijn, zou ik dus minder moeite in m'n uiterlijk steken. Laat dat haar maar pieken, bril op, eens wat wijdere makkelijkere kleding aan....
pi_75173415
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:12 schreef Snikch het volgende:
Van de ene kant ben ik geneigd om ja te zeggen. Ik denk ook eigenlijk inderdaad dat je gelijk hebt dat ze het in vele opzichten makkelijker hebben.

Alhoewel een beetje persoonlijkheid ook een hoop helpt hoor. Want een mooi persoon zonder persoonlijkheid, of die alsnog verlegen is die komt alsnog niet ver bij de dames bijvoorbeeld..
Ik heb meerdere vriendinnetjes gehad die an sich niet heel 'knap' waren. Eigenlijk ook al zo'n vage omschrijving. Maar in ieder geval, niet lelijk maar ook geen Doutzen Kroes. Maar wel 'n persoonlijkheid en uitstraling waardoor ze enorm aantrekkelijk waren/zijn.

Ik heb trouwens ooit eens een aflevering van Dr. Phil gezien waarbij z'n zoon eerst geschminkt als puisterige computernerd in een winkelcentrum ging shoppen, de weg vragen aan mensen, sjansen met een meisje in een bakkerswinkel etc. Over het algemeen waren de reacties negatief. Later ging hij als zichzelf, mooie hippe kerel zeg maar , en de reacties waren allemaal positief...

Uiterlijk heeft zeker wel z'n belang, zeker bij de eerste indruk natuurlijk.
pi_75173555
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:38 schreef Some-Lady het volgende:
je bent echt niet gelukkiger als je mooi bent
zeker als je een vrouw bent, want mannen spreken je alleen maar aan in de hoop dat ze er op mogen, en echt niet voor een leuk gesprekje ofzo.
en vrouwen vinden het meestal ook niet leuk om met een vrouw om te gaan die knapper is dan zijzelf
1 van mijn vriendinnen is model en loopt hier constant tegenaan
het is voor haar heel moeilijk om vrienden en vriendinnen te maken omdat ze zich eigelijk constant moet bewijzen, meeste mensen denken op de een of andere manier als je mooi bent dat je dan vast wel dom of onaardig bent, wat meestal niet eens waar is
vooral de vrouwen zijn erg onder elkaar, als er iets een beetje niet goed zit (je haar is te droog ofzo) dan pakken ze je daar gelijk op, je word door andere vrouwen constant neergehaald als er iets aan je is om over te zeiken, zou niet graag in haar schoenen willen staan pfffff

needless to say dat zij wel vaak depressief is.
Ook heeft ze een soort muurtje om zich heen gebouwd wat ervoor zorgt dat ze eigelijk mensen afstoot, omdat ze liever beoordeelt wil worden om haar karakter dan om hoe ze eruit ziet
Dit dus.
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:04:07 #268
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75173669
Of schenkstroop is een briljant gespeelde troll, of hij zit geestelijk zo erg in de knoop dat niets wat er tegen hem word gezegd doordringt.

Dat mooie mensen het makkelijker hebben dan gewone mensen met precies dezelfde kwaliteiten en persoonlijkheid en geestelijke gesteldheid is gewoon een feit.

Wat vaak door elkaar word gehaald is schoonheid en aantrekkelijkheid.
Uiteindelijk gaat het om aantrekkelijkheid, en die word bepaald door.

- Je uiterlijke kenmerken
- Je verzorging van je lichaam
- Je persoonlijkheid
- Je gemoedstoestand en manier van staan in het leven (uitstraling)
- Diverse sociale zaken (sociale positie, maar word bepaald door persoonlijkheid en uitstraling)
- Diverse materiele zaken.

De punten die het belangrijkst zijn zijn punt 2, 3, 4. Ik denk dat als die zaken op 100% zijn, dat je dan minstens op 95% van je totale mogelijkheden zit. Punt 1, Je uiterlijke kenmerken, kan je met je verzorging beïnvloeden, camoufleren, benadrukken. Punt 5 is te beïnvloeden met 2,3,4. Punt 6 ook.

Iemand die heel knap is, kan juist door de sociale druk en verwachting van zo'n persoon heel ongelukkig zijn. Of om welke reden dan ook. Het is geen succesformule.

Het belangrijkste in het leven is een sterke en sociale persoonlijkheid om je doelen te behalen. Uiterlijk is alleen de eerste indruk, en je uiterlijk kan je verzorgen, dus geen probleem.

Als je als lelijk dikkertje ofzo goed gewassen bent, je lekker ruikt, leuke kleren aanhebt, en een persoonlijkheid als een huis hebt, kom je heel, heel ver.
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:10:02 #269
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_75173818
Misschien moet Schenkstroop het eens omdraaien: makkelijke mensen hebben het mooi.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:11:27 #270
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75173859
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 10:10 schreef Garisson72 het volgende:
Misschien moet Schenkstroop het eens omdraaien: makkelijke mensen hebben het mooi.
, zullen we er een topic over maken?
pi_75174086
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar als het zo vervelend is zo mooi te zijn, zou ik dus minder moeite in m'n uiterlijk steken. Laat dat haar maar pieken, bril op, eens wat wijdere makkelijkere kleding aan....
Nouja hoe zou jij het vinden als je puur beoordeelt word op je uiterlijk
dat bijvoorbeeld elke dag je mailbox volstaat met geile mannen die in detail hun fantasy beschrijven die ze op je willen uitleven, fotos van hun geslachtsdelen opsturen (vaak zijn dat niet de lekkerste typjes ook)
of je mailbox staat vol met allerlei gescheld van dames dat je een hoer bent, en een slet, omdat je een mooi lichaam hebt en lingerie model bent... zou je niet vrolijk van worden. Ze heeft me een x haar mailbox laten zien, ik schrok er best wel van hoe hard en achterlijk jaloers mensen kunnen zijn tegenover haar, tis echt een schat van een meid.
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:24:12 #272
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_75174149
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 10:11 schreef Goldfoxx het volgende:
, zullen we er een topic over maken?
Als je het doet om Schenkstroop te helpen: don't bother. Anders: knock yourself out!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:40:56 #273
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_75174551
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 10:24 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Als je het doet om Schenkstroop te helpen: don't bother. Anders: knock yourself out!
Als tegenhang tegen schenkstroop zijn topic, mwhah, idd dont bother.
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:53:13 #274
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_75174888
Geluk zit van binnen. Er zijn zat mooie mensen die ontzettend ongelukkig zijn: kijk naar Heath Ledger, Karen Mulder, Marilyn Monroe...

Ik denk dat een mooi uiterlijk deuren voor je kan openen die voor hele lelijke mensen gesloten blijven, maar dat het bij lange na geen garantie voor geluk is.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:58:17 #275
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75175037
Wat een clichéreactie weer, Ripley
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')