abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75158642
Damn schenkstroop, je doet alsof jij de enige bent die zwaar gefucked is qua leven, ik ben 21 jaar en zit qua vrienden/liefde/lelijkheid hetzelfde, maar je ziet mij ook geen shitstorm aan topics maken welke je totaal niet zullen helpen om wat dan ook beter te kunnen maken.
De grote vraag is of jij de kracht hebt om er iets van proberen te maken of niet, als je als een hond blijft liggen en je overgeeft en zoeits hebt van ik ga het niet eens proberen dan verdien je ook niet beter.
Ga in elk geval iets proberen ook al ga je op je bek, dan heb je tenminste iets geprobeerd.
pi_75158648
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

En RealZeus, bedankt he Ik geef toe, ik heb wel een soort 'mannenberoep', maar mijn icoontje en ikzelf zijn toch echt dame
Het was meer je nickname en ondertitel die niet vrouwelijk overkwamen.
pi_75158790
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:24 schreef Vivi het volgende:
Laatst zag ik zelfs een docu over een man met een parasiterende tweelingbroer wat zich uitte in 4 ledematen en een oor met een stukje haar die uit zijn buik groeiden, en terwijl hij werd geinterviewd zat zijn vrouw liefkozend door dat plukje te kroelen .

Maar die had vast een heel goed karakter.
Goed karakter telt niet. Je moet het er op kunnen.
  maandag 30 november 2009 @ 20:54:15 #244
181007 Mythik
ROFLMAOWPIMP!
pi_75159730
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:33 schreef draaijer het volgende:

[..]

Het er wel op kunnen maar er verder geen zinnig wordt mee kunnen praten lijkt me anders ook niet alles....
Respect to the man in the ice cream van !
  maandag 30 november 2009 @ 20:58:37 #245
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_75159901
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:33 schreef draaijer het volgende:

[..]

Nou ja, de criteria daarvoor lopen klaarblijkelijk nogal uiteen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 30 november 2009 @ 21:03:03 #246
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_75160092
Dan zal je het wel moeilijk hebben ts
pi_75160112
Oneens.

Aantrekkelijke mensen hebben het makkelijker.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75161297
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:54 schreef Mythik het volgende:

[..]

Het er wel op kunnen maar er verder geen zinnig wordt mee kunnen praten lijkt me anders ook niet alles....
Als ze met mij is, kan ze niks meer zeggen.
pi_75162982
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:07 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat is geen arrogantie hoor. Ze heeft gewoon een spiegel thuis .
Viev, zullen we lesbisch worden en trouwen?
  maandag 30 november 2009 @ 22:13:41 #250
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_75163246
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Viev, zullen we lesbisch worden en trouwen?
Mag de brandweerwagen mee?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 30 november 2009 @ 22:16:39 #251
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_75163388
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Want?
Want?? Mensen die vaak van baan switchen en dus niet lang op één plek zijn, zullen steeds minder goed aan een baan komen. Wij zullen zulke personen iig niet snel aannemen, misschien zijn het wel mensen die voor problemen zorgen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_75163577
Mooie mensen makkelijk, nou nee. Het zijn meestal de mannen met diepe groeven en robuust lelijk hoofd die alle vrouwen,succes en aandacht krijgen van andere mannen. Lange mannen staan op de 2e plek, daarna pas knappe mannen.
UITGESCHREVEN
pi_75164959
Ik denk dat ik in de categorie goed uiterlijk - rotte persoonlijkheid val. Ik krijg veel aandacht van vrouwen maar vanwege mijn niet prettige persoonlijkheid kom ik niet ver. Ik werk wel hard aan mijn persoonlijkheid en het gaat de goei kant op. Hopelijk ben ik binnenkort gelukkig
pi_75165538
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:04 schreef kingmob het volgende:
Hoe knapper, hoe meer kans om te worden: aangenomen bij een sollicitatie, toegelaten in een studentenhuis, uitgenodigd bij de baas/invloedrijk persoon/whatever en ga zo maar door.
Dit is toch inmiddels allang door de wetenschap bewezen?

Gelukkig zijn door dat makkelijke is heel wat anders, mooie mensen hebben die voordelen vaak helemaal niet door omdat het normaal is voor hun. Tegenslagen op latere leeftijd komen dan ook vaak harder aan.
Dit is eigenlijk wel een goed antwoord Mooie mensen hebben het veel makkelijker in het leven, maar uiteindelijk hebben ze net zo goed zorgen en problemen
pi_75166165
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:13 schreef Vivi het volgende:

[..]

Mag de brandweerwagen mee?
Als het moet, dan moet het.
pi_75166192
TS, heb je je innerlijke en uiterlijke lelijkheid nog niet genoeg uit gemolken?

Er zijn trouwens ook zat lelijke mensen succesvol. Zorg dat je ergens anders in uitblinkt, dan in lelijkheid.
pi_75166293
Niet hele topic doorgelezen maar ik denk dat we wel kunnen stellen dat depressieve mooie vrouwen blij mogen zijn dat ze mooi zijn, want als het leventje als mooie meid al niet aankunnen, dan hadden ze al lang zelfmoord gepleegd als ze lelijk waren geweest.

Wel eens een docu gezien over mooie meiden die lelijk of 'saaie middelmaat' werden gemaakt. Die wisten niet wat ze overkwam. Niemand schonk meer aandacht, ze kreeg nergens meer voorkeurbehandelingen, als ze wat doms zei werd dat extra afgestraft. Een ronduit shock-ervaring voor haar.

Andersom was overigens ook niet alles, laten we wel wezen. Een saaie doorsneemeid werd een zwaan gemaakt en was na 1 dag al volstrekt paranoide en afknapt op mannen. Ze voelde zich continue bekeken en merkte dat mannen continue met alles wat ze zeiden een soort van bijbedoeling hadden (proberen in de smaak te vallen of te achterhalen of zij hen leuk vond). Heel vermoeiend.

Ik wil die docu graag nog een keer zien
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_75166435
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:27 schreef Knipoogje het volgende:
Niet hele topic doorgelezen maar ik denk dat we wel kunnen stellen dat depressieve mooie vrouwen blij mogen zijn dat ze mooi zijn, want als het leventje als mooie meid al niet aankunnen, dan hadden ze al lang zelfmoord gepleegd als ze lelijk waren geweest.

Wel eens een docu gezien over mooie meiden die lelijk of 'saaie middelmaat' werden gemaakt. Die wisten niet wat ze overkwam. Niemand schonk meer aandacht, ze kreeg nergens meer voorkeurbehandelingen, als ze wat doms zei werd dat extra afgestraft. Een ronduit shock-ervaring voor haar.

Andersom was overigens ook niet alles, laten we wel wezen. Een saaie doorsneemeid werd een zwaan gemaakt en was na 1 dag al volstrekt paranoide en afknapt op mannen. Ze voelde zich continue bekeken en merkte dat mannen continue met alles wat ze zeiden een soort van bijbedoeling hadden (proberen in de smaak te vallen of te achterhalen of zij hen leuk vond). Heel vermoeiend.

Ik wil die docu graag nog een keer zien
WTF
hoe heet die docu
pi_75171459
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:16 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Want?? Mensen die vaak van baan switchen en dus niet lang op één plek zijn, zullen steeds minder goed aan een baan komen. Wij zullen zulke personen iig niet snel aannemen, misschien zijn het wel mensen die voor problemen zorgen.
Wat kortzichtig.Voor hetzelfde geld hadden ze steeds de pech dat hun werkgevers geen werk meer hadden of failliet gingen.En dan wijs jij zo iemand op basis van zijn cv af? Werkgevers doen altijd alsof werknemers blij moeten zijn dat ze bij hun mogen werken.Ik wil een goede baas en als ik merk dat het niet volgens de regels gaat kan hij de boom in,ik wil namelijk eerlijk mijn geld verdienen.
pi_75171463
Mooie mensen moeten veel meer keuzes maken!!
Sowieso schrijf je zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')