je verwart nu wilskracht met een leugen leven. Dat is idd niet de bedoeling.quote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat Hollandsche 100% voor gaan verhaal heb ik zo vaak gezien om mij heen en ook zelf gedaan. Een vriend van mij, groot en dik. Maar heel erg positief in het leevn. Niks kan niet, blik op oneindig, als het regent draag je een zonnebril met palmbomen erop en een stropdas. OK. hij is niet bepaald het schoonheidsideaal voor de mooie blonde bimbo. Dus wat doet hij. Hij neemt een andere instelling aan want dat doet een superholist. if you cant bend the spoon you bend your mind ofzo. "Mollige modellen zijn mooi" dat werd het em. Dikke mensen clubs in Duitsland opzoeken en ook in Amsterdam. Dit heeft hij dik tien jaar vol gehouden. Uiteindelijk hield hij zichzelf voor de gek en heeft dat toegegeven. En dat wist ik vanaf het begin. Dus ik kijk door die zg. "nuchtere hollandsche BS" heen eigenlijk.
mensen verwachten een perfect persoon als je mooi bent, maar iedereen heeft zn gebreken. Hier kan je als mooi persoon heel onzeker van worden. Jaloezie is een 2de, onderschat dat niet.quote:Op maandag 30 november 2009 19:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Over uiterlijk. Wat is er zo moeilijk aan het mooi zijn in het leven. Wat kan een mooie man of vrouw dpressief maken, onzeker, welke nadelen ondervinden zij van hun uiterlijk?
Reageer eens op m'n eerste post. Wil weten wat je daarvan denkt.quote:Op maandag 30 november 2009 19:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Over uiterlijk. Wat is er zo moeilijk aan het mooi zijn in het leven. Wat kan een mooie man of vrouw dpressief maken, onzeker, welke nadelen ondervinden zij van hun uiterlijk?
Gut ja, iedereen heeft weleens zo'n PMS-dag van 'ik ben lelijjjjjk en niemand vindt me leuk', maar ik vind het zeer ongezond om dat als basishouding aan te nemen; je creeert op die manier toch gewoon een self-fulfilling prophecy? Wat dat betreft mag TS van mij een flinke schop onder zijn hol krijgen: met zoveel geklaag ga je echt geen dames scoren. Niet omdat je lelijk bent, maar omdat je maar blijft zeuren.quote:Op maandag 30 november 2009 19:32 schreef emiliana het volgende:
wat wordt er toch hard gereageerd door iedereen hier :-s. ik kan me voorstellen dat hij zich ongelukkig voelt. Wentelen we ons allemaal eens niet graag in onze ellende ?
uiterlijk is heel belangrijk in deze maatschappij, zo is het nu eenmaal. Als je lelijk bent, krijgt je een heleboel minder kansen, zeker op het vlak van relaties.
natuurlijk kan ik me geen beeld vormen van hoe hij eruit ziet, is hij echt zo lelijk als hij beweert te zijn ?
Dat is geen arrogantie hoor. Ze heeft gewoon een spiegel thuisquote:Op maandag 30 november 2009 16:58 schreef Mythik het volgende:
[..]
Arrogantie maakt iemand niet bepaald knap
maar wat als hij echt zoooooooo lelijk is, dat er echt geen hoop is op een relatie.quote:Op maandag 30 november 2009 20:06 schreef ColdFeet het volgende:
Wat dat betreft mag TS van mij een flinke schop onder zijn hol krijgen: met zoveel geklaag ga je echt geen dames scoren. Niet omdat je lelijk bent, maar omdat je maar blijft zeuren.
Ja, na 35 jaar heb je je leven wel gehadquote:Op maandag 30 november 2009 18:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dan heb je als mooierd in je leven 30-35 mooie jaren gehad. Met veel lol, en sex en aandacht. Denk je dat ouderdom wat gaat uitmaken als je weet dat je al zoveel heb mogen genieten in je leven? Ik ben al bijna 23 jaar kwijt door ziekte. Het heeft mij van mijn belangrijkste jaren beroofd. Ouwe lullen die gaan zeiken terwijl zij al een mooi leven hebben gehad. Dat vind ik pas zeikerds.
PMS is maar even meen ik. Daarna wordt je hormoon huishuoding weer normaal, trekt de kleur op je gezicht bij. Zit je lichaam weer vol goede feelgood-hormonen. Niks aan het handje. Het is wat anders als je chronische-pms hebt als dat al bestaat. Dan durf je na twee jaar niet meer in de spiegel te kijken.quote:Op maandag 30 november 2009 20:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gut ja, iedereen heeft weleens zo'n PMS-dag van 'ik ben lelijjjjjk en niemand vindt me leuk', maar ik vind het zeer ongezond om dat als basishouding aan te nemen; je creeert op die manier toch gewoon een self-fulfilling prophecy? Wat dat betreft mag TS van mij een flinke schop onder zijn hol krijgen: met zoveel geklaag ga je echt geen dames scoren. Niet omdat je lelijk bent, maar omdat je maar blijft zeuren.
En RealZeus, bedankt he![]()
Ik geef toe, ik heb wel een soort 'mannenberoep', maar mijn icoontje en ikzelf zijn toch echt dame
Je bent daadwerkelijk erg lelijk ja.quote:Op maandag 30 november 2009 19:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Als 80% van alle mooie mensen kanker kregen en stierven dan wel.
Ik geloof niet dat ik iemand ken die zo lelijk is dat niemand hem zou willen. Ik denk wel dat er mensen zijn die zo onaantrekkelijk zijn dat dat het geval is, maar dat is dan een combinatie van factoren, zoals een gebrek aan algehele verzorging en een klagerige of anderszins vervelende persoonlijkheid.quote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef emiliana het volgende:
[..]
maar wat als hij echt zoooooooo lelijk is, dat er echt geen hoop is op een relatie.
dan is het toch logisch dat hij heel ongelukkig is en dat een schop onder zijn kont maar weinig helpt. daar word je namelijk niet mooier/aantrekkelijker van.
Lekkere vrouw dan, die zit te vozen met de parasiterende tweelingbroerquote:Op maandag 30 november 2009 20:24 schreef Vivi het volgende:
Laatst zag ik zelfs een docu over een man met een parasiterende tweelingbroer wat zich uitte in 4 ledematen en een oor met een stukje haar die uit zijn buik groeiden, en terwijl hij werd geinterviewed zat zijn vrouw liefkozend door dat plukje te kroelen![]()
.
Maar die had vast een heel goed karakter.
quote:Op maandag 30 november 2009 19:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Het was meer je nickname en ondertitel die niet vrouwelijk overkwamen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En RealZeus, bedankt he![]()
Ik geef toe, ik heb wel een soort 'mannenberoep', maar mijn icoontje en ikzelf zijn toch echt dame
Goed karakter telt niet. Je moet het er op kunnen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:24 schreef Vivi het volgende:
Laatst zag ik zelfs een docu over een man met een parasiterende tweelingbroer wat zich uitte in 4 ledematen en een oor met een stukje haar die uit zijn buik groeiden, en terwijl hij werd geinterviewd zat zijn vrouw liefkozend door dat plukje te kroelen![]()
.
Maar die had vast een heel goed karakter.
Het er wel op kunnen maar er verder geen zinnig wordt mee kunnen praten lijkt me anders ook niet alles....quote:Op maandag 30 november 2009 20:33 schreef draaijer het volgende:
[..]
Goed karakter telt niet. Je moet het er op kunnen.
Nou ja, de criteria daarvoor lopen klaarblijkelijk nogal uiteenquote:Op maandag 30 november 2009 20:33 schreef draaijer het volgende:
[..]
Goed karakter telt niet. Je moet het er op kunnen.
Als ze met mij is, kan ze niks meer zeggen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:54 schreef Mythik het volgende:
[..]
Het er wel op kunnen maar er verder geen zinnig wordt mee kunnen praten lijkt me anders ook niet alles....
Viev, zullen we lesbisch worden en trouwen?quote:Op maandag 30 november 2009 20:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat is geen arrogantie hoor. Ze heeft gewoon een spiegel thuis.
Mag de brandweerwagen mee?quote:Op maandag 30 november 2009 22:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Viev, zullen we lesbisch worden en trouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |