Bolle duwt zijn neus tegen de naam dus ik denk dat hij belangstelling heeftquote:
Dan heeft ie een vreemde smaak, vertel hem ff dat Pien geen tandjes meer heeftquote:Op maandag 30 november 2009 16:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Bolle duwt zijn neus tegen de naam dus ik denk dat hij belangstelling heeft
dat vindt ie wrs juist interessantquote:Op maandag 30 november 2009 16:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dan heeft ie een vreemde smaak, vertel hem ff dat Pien geen tandjes meer heeft
Hij knortquote:Op maandag 30 november 2009 16:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dan heeft ie een vreemde smaak, vertel hem ff dat Pien geen tandjes meer heeft
Pien eet gewoon brokjesquote:Op maandag 30 november 2009 16:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij knortHij denkt dat hij dan geen brokjes hoeft te delen dus hij vind het prima
Dat snapt Bolle toch nietquote:
Worteltjes dan? Komkommer? Tomaat?quote:Op maandag 30 november 2009 16:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk alleen sla in de zomer
Vleeschhhquote:
quote:
Trouwenquote:
Mijn Pientjequote:
quote:Op maandag 30 november 2009 16:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
Mijn Pientjehelemaal niets meer, als ze je bijt is alsof je aangevallen wordt door een spons
quote:
[..]
Mijn Pientjehelemaal niets meer, als ze je bijt is alsof je aangevallen wordt door een spons
Nee, ik ben de jongen van de slafabriekquote:Op maandag 30 november 2009 16:21 schreef Fha het volgende:
[..]Jij bent niet de jongen van de FRS heh
![]()
[..]
niet zomaar een slafabriek maar de Belfeldse slafabriekquote:Op maandag 30 november 2009 16:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik ben de jongen van de slafabriek.
Oeh, dat moet pijn doenquote:Op maandag 30 november 2009 16:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet zomaar een slafabriek maar de Belfeldse slafabriek![]()
nog zo´n apart woord, een sla fabriek
Jaja, dé Belfeldse slafabriekquote:Op maandag 30 november 2009 16:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet zomaar een slafabriek maar de Belfeldse slafabriek![]()
nog zo´n apart woord, een sla fabriek
om toch nog iets gezonds op je big mac te hebbenquote:
Big Macquote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
om toch nog iets gezonds op je big mac te hebben![]()
Wat gaat de pot schaften? ofzoquote:
wokquote:
jij bent er vroeg bijquote:Op maandag 30 november 2009 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
Blub
marcquote:
je hebt hem niet meer gebruikt na de hack en nou werkt het ww niet meer en je weet het emailadres niet meerquote:
Jaquote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
om toch nog iets gezonds op je big mac te hebben![]()
jullie zullen wel een behoorlijke productieterugval hebben nu IJsland niets meer afneemt
Hoiquote:Op maandag 30 november 2009 16:43 schreef FFSletop het volgende:
Lees dit even!
.
.
zo, heb ik ook even (negatieve) aandacht
sletquote:Op maandag 30 november 2009 16:43 schreef FFSletop het volgende:
Lees dit even!
.
.
zo, heb ik ook even (negatieve) aandacht
Mag ik bij jou eten?quote:
Sommige collega's van mij denken dat dat echt bigmacsla heetquote:
Sometimes ignorance is soooooooo cutequote:Op maandag 30 november 2009 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Sommige collega's van mij denken dat dat echt bigmacsla heet![]()
.
MPGquote:
moet je naar de winkel gaan en pasta kopenquote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mag ik bij jou eten?Ik wil ook weer s pasta
Neuh, dan mag ik alleen eten vanavondquote:Op maandag 30 november 2009 16:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je naar de winkel gaan en pasta kopen
doei gitaarlesquote:
da´s niet gezellig iddquote:Op maandag 30 november 2009 16:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neuh, dan mag ik alleen eten vanavond
Neuh. ik doe een poging om vis die in de oven moet in de pan klaar te makenquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh. ik doe een poging om vis die in de oven moet in de pan klaar te maken
OAquote:
en bolle wil jouw daar graag bij helpenquote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh. ik doe een poging om vis die in de oven moet in de pan klaar te maken
en tot hoe laat moet je nog werken?quote:
Ik doe gewoon eerst in de pan en dan daarna nog even in de ovenquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 17:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en bolle wil jouw daar graag bij helpen
Kwartier of 3quote:Op maandag 30 november 2009 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en tot hoe laat moet je nog werken?
dat valt nog meequote:
als bolle de kans krijgt kan je meteen naar de snackbarquote:Op maandag 30 november 2009 17:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik doe gewoon eerst in de pan en dan daarna nog even in de ovenOfzo
![]()
En anders ga ik wel langs de snackbar
[..]
Nou nee, het is al even namelijkquote:
Als bolle de kans krijgt eet ik gewoon helemaal nooit meerquote:Op maandag 30 november 2009 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als bolle de kans krijgt kan je meteen naar de snackbar
quote:Op maandag 30 november 2009 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou nee, het is al even namelijk
Zit al een tijd naar een scherm te staren waarop een programma loopt. Iedere 5 minuten mag ik 1/2 minuut wat doen, en dat is het dan wel.
denk het ookquote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Als bolle de kans krijgt eet ik gewoon helemaal nooit meer
is het een gepland vaderschap of een ongelukjequote:Op maandag 30 november 2009 17:32 schreef Fha het volgende:
Een goede vriend van me word vader![]()
ik heb hem dus ook maar meteen even gecondoleerd![]()
Het was nog niet de bedoeling maar absoluut 1000% welkomquote:Op maandag 30 november 2009 17:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is het een gepland vaderschap of een ongelukje
en wanneer is de planning dat de kleine spruit het levenslicht gaat aanschouwenquote:Op maandag 30 november 2009 17:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Het was nog niet de bedoeling maar absoluut 1000% welkom
Vant zomerquote:Op maandag 30 november 2009 18:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wanneer is de planning dat de kleine spruit het levenslicht gaat aanschouwen
juni dusquote:
En nu ook wel fijn dat hij dan dus ook vakantie heeft en dus gewoon rustig kan wennen aan de beebiequote:Op maandag 30 november 2009 18:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
juni dus![]()
net voor de schoolvakantie's jarig bijna altijd mooi weer dus de feestjes kunnen buiten worden gevierd
heeft hij dan ook schoolvakantiequote:Op maandag 30 november 2009 18:19 schreef Fha het volgende:
[..]
En nu ook wel fijn dat hij dan dus ook vakantie heeft en dus gewoon rustig kan wennen aan de beebie
Hij studeert. Dus ja ook hij heeft zomervakantie (en dit keer gaat hij dan dus maar even betaald verlof nemen)quote:Op maandag 30 november 2009 18:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heeft hij dan ook schoolvakantie
dan is ie vroeg eraan begonnen of hij studeert heel langzaamquote:Op maandag 30 november 2009 18:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij studeert. Dus ja ook hij heeft zomervakantie (en dit keer gaat hij dan dus maar even betaald verlof nemen)
marcquote:
Hij is 28 en dit is zijn tweede universitaire studiequote:Op maandag 30 november 2009 18:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan is ie vroeg eraan begonnen of hij studeert heel langzaam
de eeuwige studentquote:Op maandag 30 november 2009 18:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij is 28 en dit is zijn tweede universitaire studie
Nee hoor. Soms kom je er achter dat je niet je hele leven iets wilt doen en dan ga je dus wat anders doenquote:
Goldfingerquote:
Op maandag ook niet zoveel drinkenquote:
helemaal mee eensquote:Op maandag 30 november 2009 18:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee hoor. Soms kom je er achter dat je niet je hele leven iets wilt doen en dan ga je dus wat anders doen
Hè? Waat zease? Waat môs doe danne?quote:
Blijf eens in je asielzoekerskamp, gekke limboquote:
quote:
Flesquote:
Ik weet zijn naam net man, does rustigquote:
Maar... Maar...quote:Op maandag 30 november 2009 19:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet zijn naam net man, does rustig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |